ارتباط مستقیم با 30625 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس مقاله آموزش زبان دانلود رایگان 6 جزوه بسیار عالی و مفید آموزش گرامر زبان انگلیسی pdf به زبان ساده

دانلود رایگان 6 جزوه بسیار عالی و مفید آموزش گرامر زبان انگلیسی pdf به زبان ساده

به اشتراک گذاری


در این بخش 6 جزوه بسیار مفید آموزش گرامر زبان انگلیسی با فرمت pdf ارائه شده است. اگر می خواهید قواعد زبان انگلیسی را در کمترین زمان و به زبان ساده آموزش ببینید این جزوات بسیار برای شما مفید است.


پیشنهاد ویژه ایران مدرس: مهمترین قواعد زبان انگلیسی و نکات گرامری زبان انگلیسی برای کنکور و امتحان


بهترین جزوه های آموزش گرامر زبان انگلیسی به زبان ساده


در این بخش بهترین جزوه های آموزش گرامر زبان انگلیسی به زبان ساده ارائه شده است. اگر می خواهید قواعد و گرامر زبان انگلیسی را عالی، به بیان ساده و در کمترین زمان آموزش ببینید ادامه این مطلب را بخوانید.


1- دانلود جزوه کامل آموزش قواعد زبان انگلیسی


در این جزوه مباحث بسیار مهمی از جمله گرامر زمان حال استمراری، زمان گذشته ساده، زمان آینده ساده و ... توضیح داده شده است. عکسی از جزوه در ادامه قابل مشاهده است.





کلیک کنید: دانلود جزوه کامل آموزش قواعد زبان انگلیسی


2- دانلود کامل ترین و مفیدترین خلاصه گرامر زبان انگلیسی


در این جزوه مهمترین گرامرهای زبان انگلیسی از جمله زمان ها در زبان انگلیسی، تبدیل جملات معلوم به مجهول، صفات، جملات شرطی، ضمایر موصولی، حرف تعریف the، منفی کردن جملات، وجه وصفی، افعال کمکی و .... به زبان ساده توضیح داده شده است.




کلیک کنید: دانلود کامل ترین و مفیدترین خلاصه گرامر زبان انگلیسی


کلیک کنید: مشاهده فیلم های آموزش و تدریس خصوصی گرامر زبان انگلیسی


3- دانلود جزوه کنکوری خلاصه قواعد زبان انگلیسی


اگر در جستجوی جزوه ای هستید که با استفاده از آن بتوانید گرامر زبان انگلیسی را برای کنکور عالی یاد بگیرید این جزوه بسیار برای شما مفید خواهد بود. عکسی از جزوه در ادامه ارائه شده است.




کلیک کنید: دانلود جزوه کنکوری خلاصه قواعد زبان انگلیسی


4- دانلود رایگان جزوه آموزشی قواعد و گرامر زبان انگلیسی


 در این بخش می توانید جزوه آموزشی قواعد و گرامر زبان انگلیسی را به صورت رایگان دانلود کنید. این جزوه هم به صورت رایگان برای دانلود در همین سایت ارائه شده است و شما را از مطالعه سایر جزوات بی نیاز می کند.




کلیک کنید: دانلود رایگان جزوه آموزشی قواعد و گرامر زبان انگلیسی


حتما بخوانید: آموزش کامل گرامر زبان انگلیسی از پایه (مبتدی) تا پیشرفته pdf


5- دانلود رایگان کامل ترین و مفیدترین خلاصه گرامر و قواعد زبان


یک جزوه بسیار خوب دیگر هم در این بخش ارائه نموده ایم. خلاصه گرامر زبان ارائه شده می تواند برای دانش آموزان و دانشجویان تمامی رشته های مناسب باشد. عکسی از جزوه را در ادامه مشاهده می کنید.




کلیک کنید: دانلود رایگان کامل ترین و مفیدترین خلاصه گرامر و قواعد زبان


6- دانلود نمونه سوالات امتحانی گرامر زبان چهارم دبیرستان همراه با کلید پاسخ


جزوه های خوبی برای آموزش گرامر زبان در بالا ارائه شد. در این بخش دانلود نمونه سوالات امتحانی گرامر زبان چهارم دبیرستان همراه با کلید پاسخ ارائه شده است و برای تمامی افراد می تواند مفید باشد.




کلیک کنید: دانلود نمونه سوالات امتحانی گرامر زبان چهارم دبیرستان همراه با کلید پاسخ


حتما بخوانید: لیست تمام گرامر های زبان انگلیسی pdf رایگان


راهکارهای دیگر برای آموزش گرامر در کنار استفاده از جزوه


علاوه بر جزوه های ارائه شده در بالا راهکارهای خوب دیگری هم برای یادگیری سریع و آسان گرامر وجود دارد. می توانید یک معلم خصوصی زبان انگلیسی خوب در کنار خودتان داشته باشید. مراجعه به سایت های معتبر مانند سایت https://www.perfect-english-grammar.com/ یا وبسایت آموزش قواعد زبان https://www.englishgrammar101.com/  یا سایت britishcouncil هم مفید است. در همین سایت ایران مدرس هم مقالات آموزشی و فیلم های آموزشی بسیار خوبی در زمینه آموزش گرامر و قواعد زبان انگلیسی ارائه شده است.


از مهمترین و رایج ترین گرامرهای زبان انگلیسی می توان به کاربرد دنباله سوالی tag Question، قواعد مرتبط با جمله معلوم و مجهول در انگلیسی و جملات موصولی و جمله های مرکب در زبان انگلیسی اشاره نمود. در جزوه های ارائه شده در بالا این مباحث به زبان ساده توضیح داده شده اند. اگر می خواهید بر زبان انگلیسی مسلط باشید باید با صفت مفعولی past participle و صفات فاعلی در زبان انگلیسی، گرامر مرتبط با مصدر infinitive و موارد کاربرد فعل to دار، گرامر پراستفاده گذشته کامل یا ماضی بعید Past perfect tense هم آشنا باشید.


برای مشاهده لیست کامل اساتید زبان بر روی عبارت معلم خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید.


البته موارد بسیار بیشتری هم برای یادگیری وجود دارد که با مطالعه جزوه های بالا متوجه خواهید شد. از مباحث مهم دیگر در قواعد زبان انگلیسی می توان به جمله های شرطی Conditional sentences، قواعد زمان حال کامل و موارد مهم کاربرد آن، افعال کنشی و افعال حالت، افعال وجهی must، should، may، can، قواعد مرتبط با قیدهای حالت و اسم مصدر در زبان انگلیسی و ... اشاره نمود.


البته اگر به مطالب انگلیسی زیاد گوش دهید آموزش گرامر هم برای شما بسیار راحت تر خواهد بود. در رابطه با لزوم یادگیری گرامر مشاهده فیلم آموزش و تدریس خصوصی گرامر زبان انگلیسی و آیلتس - اهمیت مطالعه گرامر پیشنهاد می شود.


در نهایت از مباحث مهم دیگر گرامر زبان می توانیم به اسامی قابل شمارش و غیر قابل شمارش و صفات مقایسه ای (تفضیلی، عالی، برابری) اشاره نمائیم.


حتما مطالعه نمائید: بهترین معلم خصوصی زبان تهران و لیست 17 استاد فوق العاده زبان انگلیسی در تهران


بهترین کتاب های آموزش گرامر زبان انگلیسی مبتدی تا پیشرفته


کتاب های بسیار خوبی هم برای یادگیری گرامر و قواعد زبان انگلیسی وجود دارند که در ادامه تعدادی از آنها ذکر می شود.


کتاب Grammar In Use English این کتاب توسط انتشارات کمبریج منتشر می شود و بهترین گزینه برای یادگیری گرامر زبان انگلیسی به طور خود آموز است.


English Grammar Azar یکی از کتاب های مرجع برای یادگیری گرامر زبان انگلیسی


Oxford English Grammar Course بیان این کتاب بسیار ساده و صریح و قابل فهم می باشد


Oxford Practice Grammar کتابی برای انجام تمرینات بیشتر در زمینه گرامر


Longman student Grammar of spoken and written English


Natural Grammar کاربردی‌ترین کتاب گرامر با مثال های متعدد


Cambridge Grammar for IELTS آموزش گرامر به منظور آماده شدن برای آیلتس


کتاب Fundamentals of English Grammar


کتاب Webster Word Power Better English Grammar کتابی جامع و کامل برای آموزش گرامر به زبان انگلیسی


Collins Cobuild English Grammar مختص زبان آموزانی است که می خواهند برای آزمون های بین المللی آماده شوند


تعدادی از بهترین کتاب های گرامر زبان انگلیسی هم در این صفحه معرفی شده اند. در ادامه گرامر مرتبط با زمان ها در زبان انگلیسی توضیح داده شده است.


زمان حال ساده (Present simple): در اصلی‌ترین کاربرد، تکرار و تسلسل یک عمل در طول زمان را نشان می‌دهد. این زمان همچنین برای نشان دادن واقعیت‌های فیزیکی و بیان حقایق هم استفاده می‌شود.


زمان گذشته ساده (Past simple): در اصلی‌ترین کاربرد، یک عمل انجام شده در گذشته یا چیزی موجود در گذشته را نشان می‌دهد. با تأکید بر این موضوع که این عمل تمام شده، یا آن چیز دیگر وجود ندارد.


زمان حال استمراری (Present continuous): از این زمان در اصلی‌ترین کاربرد برای نشان دادن عملی که همین حالا در حال رخ دادن است استفاده می‌شود. از این زمان همچنین برای اشاره به آینده نزدیک یا فعالیتی برنامه‌ریزی شده در آینده استفاده می‌شود.


زمان حال کامل (Present Perfect): از این زمان در اصلی‌ترین کاربرد برای اشاره به عملی در گذشته‌استفاده می‌شود. با تأکید بر این موضوع که آن عمل به صورت کامل انجام شده و بر روی حال تأثیر گذاشته است.


زمان گذشته‌استمراری (Past continuous): از این زمان برای نشان دادن عملی در گذشته‌استفاده می‌شود. با تأکید بر اینکه آن عمل برای مدتی مشخص به طول انجامیده یا در طول انجام آن عمل اتفاقی مشخص (در زمان گذشته ساده) رخ داده است. اطلاعات بیشتر


اگر در زمینه قواعد زبان انگلیسی اشکال دارید از مدرسین زبان کمک بگیرید. بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید تا لیست کامل مدرسین زبان را ببینید.


منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 2300 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image