ارتباط مستقیم با 30615 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس مقاله آموزش زبان بهترین کتاب های آموزش مکالمه زبان انگلیسی

بهترین کتاب های آموزش مکالمه زبان انگلیسی

به اشتراک گذاری


اگر در جستجوی بهترین کتاب های آموزش مکالمه زبان انگلیسی هستید .... اگر می خواهید مکالمه زبان را در کمترین زمان ممکن با استفاده از کتاب های خوب یاد بگیرید ... در هر صورت، ادامه این مطلب را بخوانید.


پیشنهاد ویژه ایران مدرس: بهترین مدرسین مکالمه زبان انگلیسی، 11 استاد برتر مکالمه زبان در تهران و کل ایران


در حال حاضر، منابع زیادی برای یادگیری مکالمه زبان انگلیسی وجود دارند، اما مشکل اینجاست که همه آن‌ها قابل اعتماد نیستند و حتی گاهی کار زبان‌آموزان را نیز سخت‌تر می‌کنند. در این مقاله، به معرفی بهترین کتاب‌های آموزش مکالمه زبان می‌پردازیم تا با خرید محصولات اشتباه گمراه نشوید. اغلب کتاب‌هایی که در ادامه ذکر می‌کنیم در فروشگاه‌های حضوری یا آنلاین ایرانی موجود هستند و شما به‌راحتی می‌توانید آن‌ها را خریداری کنید.



برای آموزش مکالمه زبان انگلیسی از چه کتاب‌هایی استفاده کنیم؟


پیش از ذکر نام بهترین کتاب‌های یادگیری زبان انگلیسی بهتر است بدانید یک محصول عالی در این زمینه چه ویژگی‌هایی دارد:


- بهترین کتاب‌های تالیف‌ شده در این زمینه، مکالمه زبان را با نکات و اصطلاحات بسیار متنوع به افراد آموزش می‌دهند.


- یک محصول عالی علاوه‌ بر پرداختن به موضوع اصلی (اسپیکینگ) باید سایر مهارت‌های مهم (ریدینگ و رایتینگ) را نیز به زبان‌ آموزان آموزش دهد.


- نکته دیگر این‌ که منابع قابل‌ اعتماد تنها از استراتژی‌ های کاربردی و ساده برای آموزش به افراد استفاده می‌کنند و مطالب آن‌ها برای عامه افراد مناسب است.


- محصول مناسب علاوه‌ بر ارائه بهترین نکات یادگیری زبان انگلیسی، اعتماد‌ به‌ نفس زبان‌ آموزان را نیز افزایش بالا می‌برد.


در ادامه، کتاب‌های بی‌نظیری را که تا به امروز برای افزایش مهارت اسپیکینگ تالیف شده‌ نام می‌بریم.


مطالعه چگونه مکالمه زبان انگلیسی خود را تقویت کنیم؟ هم مفید است.


کتاب Practice Makes Perfect: English Conversations


اگر مبتدی هستید و به‌ تازگی می‌خواهید مکالمه زبان را آغاز کنید، کتاب Practice Makes Perfect: English Conversations راهنمای خوبی برای شما خواهد بود. در این کتاب، مکالمات روزمره انگلیسی ذکر شده تا زبان‌ آموزان به‌ آرامی با انواع جملات پرسشی، خبری، تعجبی (زمان و نحوه استفاده از آن‌ها) آشنا شوند.


هر بخش از این محصول، تمریناتی ساده دارد که افراد با استفاده از آن‌ها می‌توانند سرعت یادگیری خود را افزایش دهند. جالب است بدانید که اپلیکیشن مخصوص این کتاب نیز ارائه شده است که افراد می‌توانند آن را روی تلفن همراه خود نصب کرده و از تمرینات اضافی موجود در آن استفاده کنند. همین حالا می‌توانید تمام بخش‌های این محصول را با یک سرچ ساده در گوگل و به‌‌صورت کاملاً رایگان دانلود کنید.


مطالعه ۴ دلیل ناتوانی دانش‌آموزان در مکالمه زبان انگلیسی هم مفید است.


کتاب 50 Very Short Conversations


یکی دیگر از کتاب‌‌های عالی مکالمه زبان انگلیسی برای مبتدیان، 50 Very Short Conversations است. نویسندگان این کتاب، 50 مکالمه ساده و کاربردی را به‌ همراه عکس‌های مرتبط در آن چاپ کرده‌اند تا زبان‌ آموزان نحوه صحبت کردن به انگلیسی را به‌خوبی یاد بگیرند. (تصاویر موجود در هر بخش به افراد کمک می‌کنند که مطالب را در ذهن ناخودآگاه خود ثبت کنند.)


به‌صورت کلی، نباید از این کتاب انتظار زیادی داشته باشید، زیرا از همان ابتدا هم با هدف کمک به افراد مبتدی طراحی شده و تمامی جملات موجود در آن درباره موضوعات معمولی چون احوال‌ پرسی روزانه، پرسیدن آدرس، گردش و تفریح غیره است. نویسندگان این محصول در پایان هر بخش، تعدادی سوال هم طرح کرده‌اند تا مخاطبان با پاسخ به آن‌ها، میزان مهارت خود را بسنجند.


پیشنهاد می شود ببینید: فیلم طنز تدریس خصوصی - مکالمه کامل انگلیسی در یک جلسه


کتاب Super Talk


برای آموزش زبان انگلیسی و تقویت speaking خود می‌توانید از کتاب Super Talk نیز استفاده کنید. این محصول برای افرادی که در سطوح مختلف Intermediate, upper Intermediate, advanced قرار دارند، طراحی شده و به آن ها کمک می‌‌کند اغلب لغات و اصطلاحات مهم را یاد بگیرند. ویژگی مهم این کتاب، نحوه تدریس ساده آن است. این ویژگی در روحیه زبان‌آموزان هم تأثیر مستقیم دارد، زیرا باعث می‌شود ترس و خجالت خود را کنار گذاشته و با اعتماد‌ به‌ نفس بیشتری به مکالمه زبان انگلیسی بپردازند. نمونه دیجیتال این محصول در سایت‌های ایرانی موجود است و با هزینه‌ای مناسب در اختیار افراد قرار می‌گیرد. از این‌ رو، برای تهیه این کتاب، تنها کافی است نام آن را در گوگل سرچ کنید.


حتما بخوانید: 20 بهترین فیلم تدریس و آموزش مکالمه زبان انگلیسی و اسپیکینگ آیلتس 100 درصد رایگان


کتاب Talk English: The Secret to Speak English like a Native in 6 Months for Busy People


یکی از کتاب‌های بسیار معروفی که درزمینه speaking تألیف شده است، Talk English: The Secret to Speak English like a Native in 6 Months for Busy People است. نویسنده این محصول ادعا می‌کند که زبان‌آموزان می‌توانند با مطالعه مطالب آن، در عرض 6 ماه به مکالمه زبان انگلیسی مسلط شوند. در این کتاب، تکنیک‌های منحصربه‌فردی ذکر شده است تا روند یادگیری افراد ساده‌تر شود. شیوه آموزش Talk English: The Secret to Speak English like a Native in 6 Months for Busy People نیز مختص به نویسنده آن است و در محصولات دیگر وجود ندارد.


اگر تایم زیادی ندارید، با تکنیک‌های موجود در این کتاب می‌توانید مهارت اسپیکینگ خود را در مدتی کوتاه تقویت کنید. خوشبختانه اغلب سایت‌های داخلی هم این محصول را به فروش می‌رسانند. ازاین‌رو، برای تهیه آن چالشی نخواهید داشت.


مطالب مرتبط، حتما بخوانید:


دانلود رایگان کتاب زبان اصلی آموزش گرامر و قواعد زبان انگلیسی English Grammar in Use


کتاب بسیار خوب و کامل برای آموزش گرامر و قواعد زبان انگلیسی


دانلود کتاب گرامر زبان


کتاب Let’s Discuss


کتاب Let’s Discuss برای تقویت اسپیکینگ افرادی که در سطح pre intermediate قرار دارند بهترین گزینه است. این محصول شامل انواع سوالات جذاب، اصطلاحات، لغات بسیار کاربردی و ضرب‌المثل‌های انگلیسی است که همه افراد می‌توانند به‌صورت خودآموز آن‌ها را یاد بگیرند. هرچند که توصیه ما این است که برای یادگیری بهتر مطالب این کتاب از همراهی یک دوست هم بهره ببرید، زیرا تنها به این شکل حس قرار گرفتن در یک مکالمه واقعی را به‌دست می‌آورید. با یادگیری تمامی نکات این محصول، آرام‌ آرام استرستان کاهش یافته و با اعتماد‌ به‌ نفس بیشتری به گفت‌ و گو با افراد دیگر می‌پردازید.


کلیک کنید: مشاهده فیلم های آموزش و تدریس مکالمه زبان انگلیسی



کتاب مکالمه زبان انگلیسی Headway Academic Skills


اگر به‌دنبال کتابی هستید که علاوه‌ بر مکالمه به آموزش مهارت‌های دیگری چون reading و writing بپردازد و از طرفی نکات ذکرشده در آن برای همه زبان‌ آموزان (مبتدی تا پیشرفته) مناسب باشد، باید Headway Academic Skills را خریداری کنید.


این محصول خارق‌العاده از 4 سطح مختلف تشکیل شده است. ازاین‌رو، همه زبان‌آموزانی که در سطح beginner تا upper intermediate قرار دارند می‌توانند از آن استفاده کنند. نویسندگان این کتاب تلاش کرده‌اند بهترین استراتژی‌‌های آموزش زبان انگلیسی را با اتکا به معتبرترین منابع آکادمیک آموزش دهند. از آنجایی‌ که تمامی مطالب بیان شده در این کتاب علمی هستند، با اطمینان خاطر می‌توانید آن را تهیه کنید.


در حال حاضر، نمونه‌ی رایگان و پولی کتاب Headway Academic Skills در سایت‌های ایرانی موجود است و شما می‌توانید آن‌ها را دانلود یا خریداری کنید. پیشنهاد می‌‌کنیم نسخه پولی این کتاب را تهیه کنید، زیرا بعضی از محصولات رایگان کامل نیستند.


فیلم های مرتبط، حتما ببینید:


فیلم آموزش زبان انگلیسی توسط معلم خصوصی زبان مجرب - آموزش خرید به انگلیسی قسمت دوم


نمونه فیلم تدریس و آموزش آیلتس و زبان انگلیسی با موضوع نقش ارتباط چشمی در اسپیکینگ آیلتس و مکالمه


فیلم نمونه تدریس زبان انگلیسی - تعداد جلسات لازم برای یادگیری مکالمه زبان و موفقیت در آزمون آیلتس


کتاب Inside Listening And Speaking


کتاب آموزش زبان Inside Listening And Speaking چهار جلد دارد که نویسنده در هریک، مهارت‌های چهارگانه (speaking، listening، reading و writing) را آموزش داده است. زبان‌ آموزان می‌توانند با تهیه Inside Listening And Speaking که مخصوص گفت‌ و گو و listening است مکالمه خود را تقویت کنند.


کتاب Spoken English in Dialogues


شاید از نظر تئوری در سطح خوبی باشید، اما هنوز در جهان واقعی توانایی صحبت کردن با اشخاص دیگر را نداشته باشید. در چنین موقعیت‌هایی می‌توانید از کتاب‌‌هایی چون Spoken English in Dialogues استفاده کنید. این محصول با ارائه نکاتی ارزنده، شما را برای گفت‌وگوهای واقعی آماده می‌کند. از آنجایی‌ که جملات ذکرشده در کتاب Spoken English in Dialogues بسیار ساده و کاربردی هستند، افراد به‌سرعت آن‌ها را حفظ کرده و در شرایط گوناگون به‌کار می‌برند. برای دانلود این محصول به سایت‌های معتبر مراجعه کنید.


مشاهده نمائید: ویدئوی تدریس و آموزش خصوصی مکالمه زبان انگلیسی - اصطلاح شماره 56


کتاب TED Talks


در مکالمه زبان انگلیسی، تبحر کافی دارید اما نمی‌دانید چطور باید به این زبان سخنرانی کنید؟ تنها کافی است کتاب TED Talks را تهیه نمایید. این محصول مختص افرادی تدوین شده است که توانایی صحبت کردن دارند، اما به‌خوبی از پس ارائه مطالب و سخنرانی به زبان انگلیسی بر نمی‌آیند. با مطالعه‌ی این منبع ارزشمند، همه آن چیزی که برای یک سخنرانی تأثیرگذار نیاز دارید را فرا می‌گیرید و به‌ خوبی می‌توانید در جمع‌های دوستانه یا غریبه اظهارات خود را بیان کنید.


نویسنده کتاب TED Talks سعی کرده است با ارائه ابزارها و راهکارهایی بسیار ساده و مؤثر به مخاطبان خود کمک کند. از این‌ رو، هر فردی می‌تواند از تمرینات ذکرشده در این کتاب نتیجه عالی بگیرد.


برای مشاهده لیست کامل مدرسین زبان بر روی معلم خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید.



آیا خرید کتاب برای تقویت مکالمه انگلیسی کافی است؟


تصور بعضی از افراد این است که تنها با مطالعه کتاب‌های گوناگون می‌توانند مکالمه خود را تقویت کنند. درحالی‌که این طرز فکر درست نیست. هرچند که کتاب‌ها نقش بسیار مهمی در تقویت مهارت دارند، اما تنها اکتفا به آن‌ها نمی‌تواند نیاز زبان‌ آموزان را برآورده کند. یادگیری نکات این کتاب‌ها بدون به‌ کار بستن آن‌ها در دنیای واقعی تأثیری در مکالمه شما نخواهد داشت. از آن گذشته، روش‌‌های بسیار مفید دیگری هم هستند که می‌توانند در این مسیر کمک‌کننده باشند. بنابراین، افراد باید از همه راهکارها در کنار یکدیگر بهره ببرند تا به نتیجه‌ای مناسب برسند.


یکی از پیشنهادات عالی ما به شما برای بهبود مهارت اسپیکینگ این است که علاوه‌ بر کتب آموزشی، از منابع داستانی هم استفاده کنید. با مطالعه این دسته از کتاب‌ها، به‌خوبی می‌توانید دایره لغات خود را افزایش داده و با توانایی بالاتری به گفت‌وگو و صحبت بپردازید.


مطالعه نمائید: 8 بهترین معلم مکالمه زبان انگلیسی آنلاین همراه با فیلم نمونه تدریس


خرید بهترین کتاب آموزش زبان


در این مقاله سعی کردیم برترین منابع مکالمه زبان انگلیسی را به شما عزیزان معرفی کنیم. هریک از این کتاب‌‌ها مزایا و معایبی دارند که با محصولات دیگر متفاوت است. ازاین‌رو، تهیه همه آن‌ها کار درستی نیست. درواقع هر فردی باید متناسب با نیاز و نقاط ضعفی که دارد یکی از این محصولات را تهیه کرده و به یادگیری آن‌ بپردازد. مهم‌ترین توصیه ما به شما این است که ابتدا با مربی آگاه و متخصص در این زمینه مشورت کنید و سپس به خرید بپردازید. در سایت fluentu.com هم کتاب های خوبی برای تسلط بیشتر بر زبان انگلیسی معرفی شده است. به این صورت انتخاب مناسب‌تری خواهید داشت. اگر در جستجوی کتاب های بیشتری برای یادگیری عالی زبان انگلیسی و مکالمه زبان هستید کتاب های زیر هم پیشنهاد می شود:


English Grammar in Use


Word Power Made Easy


Mastering American English


Mastering Idioms


American Accent Training


برای آموزش مکالمه سطح مقدماتی هم کتاب های زیر مفید است:


Speak English! 30 Days to Better English


English for Everyone


Short Stories in English


English Language Learning


Practice Makes Perfect, Basic English


حتما بخوانید: 40 بهترین معلم زبان انگلیسی در تهران (خانم و آقا) و اساتید برجسته زبان آنلاین و در منزل


منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 370 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image