ارتباط مستقیم با 30563 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس مقاله آموزش زبان چگونه انگلیسی را روان صحبت کنیم

چگونه انگلیسی را روان صحبت کنیم

به اشتراک گذاری

در این بخش مطالبی در رابطه با نحوه روان صحبت کردن زبان انگلیسی ارائه می شود. یکی از مهارتهایی که بسیاری از زبان آموزان بدنبال آن هستند یادگیری مکالمه زبان و روان صحبت کردن زبان انگلیسی است. آموزش مکالمه زبان برای ارائه مقالات علمی در کنفرانس های خارجی، انجام کارها و فعالیت های بازرگانی، بحث های مهاجرت و ادامه تحصیل در خارج از کشور و .... لازم است. بنابراین بسیاری از افراد علاقه دارند مهارت خوب و روان حرف زدن به زبان انگلیسی را یاد بگیرند و در این بخش در این زمینه مطالبی ارائه می گردد.

یک راهکار برای روان صحبت کردن زبان انگلیسی این است که جملات رایج زبان انگلیسی در مکان های مختلف را یاد بگیرید. ممکن است شما در تاکسی، اداره پست، آرایشگاه و یا هر مکان دیگری بخواهید به زبان انگلیسی حرف بزنید. یک تمرین خوب می تواند این باشد که جملات رایج انگلیسی در این مکان ها را آموزش ببینید. به عنوان مثال مقاله جملات رایج زبان انگلیسی در اداره پست یا جملات رایج زبان انگلیسی در آرایشگاه را نگاه کنید. در این مقالات جملات رایج زبان در اداره پست و آرایشگاه ارائه شده است. بسته به هدف و نوع فعالیتی که دارید می توانید پیش بینی کنید که بیشتر در چه جاهایی قرار است انگلیسی حرف بزنید و جملات رایج مربوط به آن مکان ها را آموزش ببینید. جملات انگلیسی در تاکسی و یا پرسیدن آدرس به زبان انگلیسی هم ممکن است لازم باشد.

معمولا ناتوانی دانش آموزان در مکالمه زبان به این برمی گردد که در مدارس یادگیری صحیح زبان انگلیسی و خصوصا مکالمه زبان خیلی مهم تلقی نمی شود. در مدارس معمولا بیشتر روی لغات جدید، درک مطلب و گرامر زبان تاکید می شود و در بسیاری از اوقات خود مدرس و معلم زبان به انگلیسی حرف نمی زند. یک راهکار خوب برای تقویت مکالمه زبان و خوب حرف زدن به انگلیسی استفاده از کلاس های تدریس خصوصی است (مشاهده معلمان خصوصی زبان). در کلاس های تدریس خصوصی به نسبت کلاس های مکالمه و بحث آزاد که در آموزشگاهها برگزار می شود زمان بیشتری برای حرف زدن و اظهار نظر و تمرین مکالمه برای زبان آموز وجود دارد. در نتیجه پیشرفت بیشتری حاصل می شود و نتیجه بهتری گرفته خواهد شد. بنابراین به عنوان یک راهکار می توانید از کلاس های آموزش خصوصی مکالمه هم استفاده نمائید.

برای اینکه بتوانید زبان انگلیسی را روان تر حرف بزنید سعی کنید در اطراف خودتان شرایط و محیطی را فراهم کنید که در طول روز زمان بیشتری را با یادگیری زبان به صورت مستقیم و غیر مستقیم درگیر باشدی. نکته مهم این است که هر چه بیشتر گوش دهید و بیشتر مطالعه کنید و بیشتر سعی کنید به زبان انگلیسی بنویسید اصطلاحات، لغات و جله بندی ها بهتر برای شما جا می افتد و هنگامی که می خواهید حرف بزنید هم سریعتر و بهتر لغات و اصطلاحات را به یاد خواهید آورد و در نتیجه روانتر حرف خواهید زد. بنابراین روی گوش دادن خیلی حساب کنید. خصوصا اینکه مثلا وقتی در حال رانندگی کردن هستید می توانید به اخبار و یا آهنگ انگلیسی هم گوش دهید و خود همین کار باعث می شود مطالب بیشتر برای شما جا بیفتد و در نتیجه بهتر بتوانید یاد بگیرید و حرف بزنید. برای روانتر حرف زدن شاید بتوان گفت باید بیشتر گوش دهید نه اینکه سعی کنید بیشتر حرف بزنید. دایره لغات خودتان را گسترش دهید و از لغات جدیدی که یاد می گیرید در مکالمات خودتان استفاده نمائید. به هر میزان بیشتر مرور کنید، گوش دهید و بنویسید بهتر هم حرف خواهید زد. از هر فرصتی برای یادگیری بهتر زبان استفاده کنید و فیلم های زبان اصلی ببینید. مطالعه مقاله
روش یادگیری زبان انگلیسی در خانه و برنامه ریزی برای یادگیری زبان انگلیسی در منزل هم می تواند مفید و موثر باشد.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 791 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image