ارتباط مستقیم با 30456 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی ایران مدرس
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس دانلود زبان-دانلود گرامر و قواعد زبان دانلود گرامر و قواعد زبان دانلود رایگان جزوه گرامر و قواعد زبان انگلیسی: ضمایر - ضمایر شخصی (personal pronoun)

دانلود رایگان جزوه گرامر و قواعد زبان انگلیسی: ضمایر - ضمایر شخصی (personal pronoun)

دانلود رایگان جزوه گرامر و قواعد زبان انگلیسی: ضمایر - ضمایر شخصی (personal pronoun) در این بخش ارائه شده است. برای دانلود رایگان جزوه گرامر و قواعد زبان انگلیسی: ضمایر - ضمایر شخصی (personal pronoun) بر روی لینک زیر کلیک کنید.

برای مشاهده لیست مدرسین فعال در زمینه تدریس خصوصی و آموزش خصوصی زبان انگلیسی بر روی عبارت آموزش خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید.

منبع: ایران مدرس (استفاده از مطالب با ذکر منبع لینکدار مجاز است).

ضمایر شخصی به دو دسته ضمایر فاعلی و ضمایر مفعولی تقسیم می شوند. از ضمایر فاعلی می توان در جایگاه فاعل استفاده کرد و همواره حالت فعلی دارند. ضمایر مفعولی همواره حالت مفعولی دارند و مفعول جمله به حساب می روند. این ضمایر مفعولی گاهی با واسطه هستند و با حروف اضافه به کار می روند. ضمایر شخصی به جای اسم هایی قرار می گیرند که به مردم اشاره می کنند پس می توان آنها را جایگزین اسامی کرد البته ضمیر سوم شخص it می تواند به اشیا یا حیوان نیز دلالت داشته باشد.

عبارتهای کلیدی: ضمیر، ضمیر در زبان انگلیسی، انواع ضمیر در زبان انگلیسی، قواعد ضمیر در زبان انگلیسی، گرامر ضمیر در زبان انگلیسی، آموزش ضمیر در زبان انگلیسی، ضمایر مفعولی، ضمایر فاعلی


آمار بازدید: 12562 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
دانلود رایگان جزوه گرامر و قواعد زبان انگلیسی: ضمایر - ضمایر شخصی (personal pronoun)(حجم فایل: 436 کیلو بایت)
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
lvdl يکشنبه ۰۳ دي ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۵

خوووب