ارتباط مستقیم با 30609 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس مقاله موفقیت تحصیلی تدریس خصوصی راهکاری عالی برای قبول شدن در امتحانات با نمرات بالا

تدریس خصوصی راهکاری عالی برای قبول شدن در امتحانات با نمرات بالا

به اشتراک گذاری

تدریس خصوصی راهکاری عالی برای قبول شدن در امتحانات با نمرات بالا است. با شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی می توانید اشکالات پایه ای خودتان را برطرف نموده و در حداقل زمان درسها را یاد بگیرید. اگر در ترمهای قبل در امتحانات موفق عمل نکرده اید  در بعضی از دروس قبول نشده اید، شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی می تواند برای شما مفید و کارساز باشد.

اگر در امتحانات در ترمهای قبل خوب عمل نکرده اید .... اگر در بعضی از دروس قبول نشده اید و نتوانسته اید درسها را خوب آموزش ببینید .... اگر می خواهید به نسبت ترمهای قبل موفق تر و بهتر عمل کنید ... در هر صورت، شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی را به عنوان یک راه حل مناسب در نظر داشته باشید.  برای مشاهده لیست مدرسین فعال در زمینه آموزش و تدریس خصوصی ریاضی، فیزیک، شیمی، زبان، دروس ابتدایی تا دانشگاه، دروس کنکوری، کامپیوتر و نرم افزار و ... بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی کلیک نمائید.



مطالعه مقاله چرا کلاسهای تدریس خصوصی برای موفقیت در تحصیل موثر است؟ هم مفید است.

برای قبولی در امتحانات با نمره بالا چند جلسه کلاس خصوصی لازم است؟ اینکه برای قبول شدن در امتحانات به چند جلسه کلاس خصوصی نیاز داشته باشید به عوامل مختلفی بستگی دارد. اگر بخواهید علاوه بر قبول شدن در امتحان نمره بالایی هم بگیرید خوب مسلما تعداد جلسات بیشتری لازم دارید و باید در کلاسهای خصوصی تمرینات و مسائل بیشتری هم حل کنید. اگر می خواهید در حد متوسط نمره بگیرید و یا فقط نمره قبولی برای شما کفایت می کند، در این حالت تعداد جلسات کلاس خصوصی کمتری لازم دارید. پارامتر دیگری که بر تعداد جلسات تدریس خصوصی موثر است سطح تحصیلی خودتان و مقدار بلد بودن خودتان است. اگر درس را کلا بلد نباشید باید حدودا 15 جلسه برای کلاسهای خصوصی در نظر بگیرید. اگر متوسط باشید در حد 10 جلسه کفایت می کند و اگر بخواهید از کلاسهای خصوصی فقط برای رفع اشکال و جمع بندی استفاده نمائید 3 تا 5 جلسه کلاس ممکن است کافی باشد. البته این تعداد جلسات تدریس به صورت حدودی می باشد و اگر بخواهید در هر حالت تمرینات بیشتری حل کنید و نمونه سوال بررسی نمائید و .... تعداد جلسات هم افزایش می یابد. در حالت دیگر ممکن است شما خودتان در طول ترم درس را خوانده باشید و در کلاسهای مدرسه و دانشگاه حضور کامل داشته اید. در این حالت شاید یکی دو روز قبل از امتحان یکی دوجلسه کلاس خصوصی برای رفع اشکال کافی باشد. اگر برای یادگیری بهتر درس لازم است تعداد جلسات تدریس بالایی لازم دارید برگزاری کلاسها را به ایام امتحانات موکول نکنید و در طول ترم از این کلاسهای استفاده نمائید.

آیا استفاده از کلاسهای خصوصی برای قبولی در امتحانات کافی است؟ استفاده از کلاسها و جلسات تدریس خصوصی برای قبول شدن در امتحانات و موفقیت در امتحان و گرفتن نمره خوب مفید و موثر است ولی کافی نیست. در کنار شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی خودتان هم باید درس بخوانید. سعی کنید در کلاسهای مدرسه  دانشگاه به صورت کامل حاضر باشید. آیا فقط شرکت در کلاسهای مدرسه و دانشگاه کافی است و اصل یادگیری را برای کلاسهای خصوصی در نظر بگیریم؟ جواب این سوال هم منفی است. اگر فقط بخواهید در کلاسهای اصلی خودتان حاضر باشید فقط وقت خودتان را تلف کرده اید. تصور کنید در کلاسهای مدرسه و دانشگاه حاضر باشید و کلا چیزی یاد نگیرید. اگر تعداد جلسات را برای یک درس در طول ترم 15 جلسه در نظر بگیریم و برای هر جلسه 2 ساعت، در صورتیکه در کلاسها چیزی یاد نگیرید یعنی 30 ساعت وقت کاملا مفید شما هدر رفته است. بنابراین در کلاسهای اصلی خودتان هم حضور فعال داشته باشید و یاد بگیرید. جزوه یادداشت کنید. همین جزوه ای که در کلاسهای مدرسه و دانشگاه یادداشت می کنید بهترین منبع برای کلاسهای خصوصی است. در کنار شرکت در کلاسها درس بخوانید و تمرین و مسئله حل نمائید و درس را مرور کنید. اگر می خواهید در امتحانات با نمره بالا قبول شوید، در کنار کلاسهای خصوصی باید خودتان هم تلاش کنید و در طول ترم درس بخوانید. برای دروسی مانند ریاضی و فیزیک حل تمرین و مسئله بسیار مهم است و یادگیری این دروس زمانبر است. همه ی کارها را برای ایام امتحانات باقی نگذارید.



پیشنهاد می کنیم این مقاله را هم بخوانید: چگونه تدریس خصوصی به گرفتن نمرات بالاتر کمک می کند؟


آیا در ایام امتحانات در کلاسهای خصوصی شرکت کنیم کافی است؟ همانطور که گفته شد، در حالت کلی پاسخ به این سوال منفی است و بهتر است درس خواندن و شرکت در کلاسهای خصوصی و .... به ایام امتحانات واگذار نگردد. حتی اگر فقط بخواهید در امتحانات قبول شوید، با موکول کردن کلاسهای خصوصی به ایام امتحانات شانس قبول شدن خودتان را کاهش می دهید. اگر بخواهید نمره خوب بگیرید که دیگر اصلا نباید این کار را انجام دهید. خودتان ترمهای قبل امتحان داده اید و با شرایط و جو حاکم بر ایام امتحانات به خوب آشنا هستید. در ایام امتحانات وقت بسیار کم است و دروسی که باید خوانده شود خیلی زیاد. بنابراین تا جایی که ممکن است باید کارهای کمی برای این ایام باقی بگذارید. به کمبود وقت ایام امتحانات بحث استرس رو هم اضافه کنید. اگر درسهای شما باقی مانده باشد استرس خواهید داشت و حتی این استرس می تواند بر روی نمره دروس دیگر که مطالعه کرده اید هم اثر بگذارد. بنابراین سعی کنید در طول ترم در کلاسهای خصوصی شرکت نمائید. در حالتهای خاص می توانید برگزاری کلاسهای خصوصی را به ایام امتحانات موکول کنید. اگر در طول ترم خودتان درس را خوب خوانده اید و در کلاسهای مدرسه یا دانشگاه به صورت کامل حضور داشته اید، در ایام امتحانات برای رفع اشکال و جمع بندی از کلاسهای خصوصی استفاده کنید.

چگونه از کلاسهای تدریس خصوصی بهترین استفاده را داشته باشیم؟ اگر می خواهید از کلاسهای تدریس خصوصی بهترین استفاده را داشته باشید مواردی که در بالا گفته شد را رعایت نمائید. در طول ترم از کلاسهای تدریس خصوصی استفاده کنید. در کلاسهای تدریس خصوصی با دقت به مطالبی که ارائه می شود گوش دهید. کلاسها را جدی بگیرید و تمرینات و تکالیفی که به شما داده می شود را با دقت انجام دهید. با یک مدرس خصوصی خوب کلاسهای تدریس خصوصی را هماهنگ کنید و اگر از مدرس خودتان راض نبودید با مدرس دیگری کلاسها را هماهنگ نمائید. در کنار شرکت در کلاسها و جلسات تدریس خصوصی خودتان هم درس بخوانید و تمرین و مسئله حل کنید. از جزوه ای که خودتان در کلاس مدرسه و دانشگاه یادداشت نموده اید در کلاسهای خصوصی استفاده کنید. به این ترتیب در کمترین زمان کل مطالبی که در کلاس اصلی خودتان گفته شده است را می توانید مرور کنید. اگر بخواهید از جزوات دیگران استفاده کنید ممکن است بعضی از مطالب در جزوه نباشد و یا واضح نوشته نشده باشد. کلاسهای خصوصی را در زمانی برگزار کنید که بهترین پتانسیل را برای یادگیری دارید. به عنوان مثال اگر یادگیری شما صبحها بهتر است، کلاسهای خصوصی را صبح برگزار کنید.



مطالعه نمائید: 20 راهکار برای استفاده بهتر از کلاس های تدریس خصوصی

با توجه به مطالب بالا، برای قبول شدن در امتحان و گرفتن نمره خوب در امتحانات می توانید از کلاسهای تدریس خصوصی به عنوان یک راهکار خوب استفاده نمائید. البته در کنار شرکت در این کلاسها، تلاش و پشتکار خودتان هم لازم است.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 458 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image