ارتباط مستقیم با 30562 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس مقاله موفقیت تحصیلی چگونه ریاضی بخوانیم؟

چگونه ریاضی بخوانیم؟

به اشتراک گذاری

همانطور که می دانیم شیوه مطالعه هر درس با درسهای دیگر متفاوت است و با اتخاذ یک روش مناسب و درست برای مطالعه هر درس می توان کارایی و میزان یادگیری خود در آن درس را به میزان قابل توجهی افزایش داد. به عنوان مثال نحوه مطالعه درس ریاضی با درس فیزیک که شاید تا حدودی شبیه به هم به نظر برسند باید متفاوت باشد. در اینجا قصد داریم نحوه صحیح مطالعه درس ریاضی را توضیح دهیم.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: 20 راهکار برای بیست شدن در درس ریاضی !

ریاضی جز آن دسته از دروسی است که تعداد زیادی از دانش آموزان و دانشجویان در یادگیری آن مشکل دارند و تقریبا می توان گفت که درس ریاضی درسی است که بیشترین تقاضای مدرس خصوصی برای آن وجود دارد. در کنار داشتن یک مدرس خصوصی خوب و استفاده از مزایای تدریس خصوصی با مطالعه صحیح درس ریاضی می توان میزان یادگیری را به مقدار زیادی افزایش داد. به منظور یادگیری بهتر این درس مراحل زیر را انجام دهید.

1- ابتدا نمره ای را که قصد دارید در درس ریاضی بگیرید مشخص نمایید. دوست دارید چه نمره ای بگیرید، 13، 15، 17 یا 20. به هر حال ابتدا باید تصمیم بگیرید. این مرحله را دست کم نگیرید چون حتما تصمیمی که در این مرحله می گیرید به وقوع خواهد پیوست. بعد از آنکه تصمیمتان را گرفتید آن را "به زبان شخصی، به صورتی مثبت و به زمان حال" بنویسید و روی دفترتان یا جایی که همیشه در معرض دیدتان قرار دارد بچسپانید. بلند پرواز باشید نمره زیر 17 یا 18 برای خودتان در نظر نگیرید. تصمیمتان را به شکلی بنویسید که انگار الان اتفاق افتاده است و آن را مرتب مرور کنید. با این کار ضمیر ناخودآگاهتان نیز در کنار پشتکار و روش کار درستتان به کمک شما می آید و حتما به هدفی که دارید می رسید. من خودم بارها و بارها این را امتحان کرده ام و نتیجه گرفته ام. یک مثال برای انتخاب هدف یا تصمیم به صورت مقابل است: "خدا را شکر می کنم که این ترم نمره ریاضی من 18 شد." یا " من مطمئنم که نمره ریاضی من این ترم بالای 18 است." (راستی این روش را برای رسیدن به هر هدف دیگری نیز می توانید به کار ببرید از جمله افزایش معدلتان تا نمره خاصی که مد نظرتان است، قبولی در کنکور و کسب رتبه دلخواهتان و یا ...).

2- مانند هر درس دیگری بهترین کاری که می توانید برای افزایش یادگیری و کارایی خود انجام دهید این است که بعد از آنکه مبحث جدیدی از درس ریاضی در دبیرستان یا دانشگاه توسط دبیر یا استادتان تدریس شد، بعد از ظهر همان روز (تاکید می کنم همان روز) درس را مرور کنید. این کار واقعا تاثیر زیادی در میزان یادگیری شما دارد. این کار را هرگز به روز بعد موکول نکنید چون میزان تاثیر آن به شدت کاهش می یابد. به احتمال زیاد این نکته را همه ما می دانیم ولی تعداد بسیار کمی از افراد که موفقترین افراد هم هستند به این نکته عمل می کنند. پس شما نیز حتما این کار را انجام دهید.

3- حین مرور درس ریاضی در بعد از ظهر همان روز تدریس یک برگ کاغذ را در کنار خود گذاشته و سوالاتی که برایتان پیش می آید یا نکاتی را که نفهمیده اید یادداشت کنید تا جلسه بعد از استادتان (یا از مدرس خصوصی تان) بپرسید.





پیشنهاد می شود مقاله چگونه تمرینات ریاضی را راحت تر حل کنیم؟ را هم مطالعه کنید.

4- روز بعد از تدریس (یا اگر وقت داشتید و خسته نبودید در همان روزی که درس تدریس شده است) بعد از مطالعه جزوه کلاسی مستقیم بروید سراغ مثالهای کتاب که برای مبحث مورد نظر ارائه شده است و سعی کنید خودتان یکبار مثالها را حل کنید. اگر بتوانید مثالها را برای خودتان توضیح دهید (مثل حالتی که انگار در حین تدریس درس برای یک نفر دیگر هستید) که خیلی عالی است. اگر مثالی را نمی فهمید یا نمی توانید آن را حل کنید در برگه ای آن را یااداشت نمایید تا همانطور که قبلا گفته شد از استادتان (یا از مدرس خصوصی تان) بپرسید.
پیشنهاد می کنیم این ویدیو را ببینید: فیلم آموزشی - نحوه یادگیری و آموزش سریع ریاضی در کمترین زمان ممکن



5- در پایان تعدادی از تمرینهای همان مبحث را خودتان سعی کنید حل نمایید. اگر اول کار کمی سخت به نظر رسید منصرف نشوید. کار را ادامه دهید این مرحله بسیار مهم است. همین که در حال فکر کردن هستید دقیقا مثل ورزشکاری که در حال تمرین است و عضلاتش را قوی می کند، شما هم در حال پرورش و تقویت عضلات و ماهیچه های ذهنتان هستید و در صورت مداومت مغزتان آنقدر قوی خواهد شد که می تواند مسائل بسیار سخت را نیز حل کند. پیشرفت با تحمل سختی بدست می آید. همان ورزشکار اگر همیشه با وزنه های سبک کار کند درجا می زند ولی وقتی با استفاده از وزنه های سنگین و تحمل کمی سختی کارش را ادامه دهد پیشرفت می کند. شما هم اگر فقط مثالهای حل شده کتاب را بررسی کنید خیلی تقویت نخواهد شد ولی اگر بعد از بررسی مثالهای کتاب کمی به خودتان سختی دادید و تمرین حل کردید، پیشرفت خواهید کرد، قوی و قوی تر می شوید و جز افراد موفق خواهید بود.

6- روابط ارائه شده در جلسه تدریس را به صورت خلاصه در دفترچه کوچکی که همیشه همراه دارید و آن را به این کار اختصاص داده اید یادداشت نمایید تا همیشه با شما باشد و در جاهایی که امکان آن وجود دارد مطالب را مرور نمایید.



مطالعه مقاله راه های یادگیری سریع ریاضی هم می تواند مفید باشد.

7- با وجود داشتن دبیر یا استاد خوب در دبیرستان یا دانشگاه ممکن است برای بعضی از قسمتهای درس لازم باشد مدرس خصوصی داشته باشید. در این مورد سعی کنید مدرس خصوصی خود را با دقت انتخاب کنید.

به صورت خلاصه می توان گفت که در یادگیری درس ریاضی انتخاب هدف به صورت دقیق، درک کامل روابط ارائه شده، حل مثالها و تمرینهای کافی و مرور مداوم و همچنین در صورت لزوم داشتن یک مدرس خصوصی خوب می تواند کلید موفقیت باشد.

برای مشاهده لیست کامل مدرسین فعال در زمینه آموزش و تدریس خصوصی ریاضی از ابتدایی تا دانشگاه بر روی لینک زیر کلیک نمائید. تدریس خصوصی ریاضی


آمار بازدید: 89412 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
دوشنبه ۲۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸

سلام ببینید اینایی که میگن راه حلاشون بع درد نمیخوره خیلیم بع درد میخورن اما اینا فقط واسه اینه که شما بتونید بخونید ولی به اراده خودتون بستگی داره به رویاهاتون فکر کنید بعد کتاب و باز کنید

مانا يکشنبه ۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۲

زمان خیلی خیلی زود میگذره و فرصت هاتون یکی یکی از دست میره قدر این لحظه ها رو بدونید و تا میتونید تلاش کنید تا بعدا پشیمون نشین

LOR دوشنبه ۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۱

سلام وقت همتون بخیر ریاضیات برای خیلی از شماها کسل کننده اس حق دارید من 21سالمه دانشجوری رشته قلب و سیاه رگ هستم از دبستان تا راهنمایی همیشع ریاضیات 12/13*14که دیگه خیلی افتخاربود برام اما از ی جایی به بد تصمیم به این گرفتم که از این کلافگی بکشم بیرون تا اینکه ازمون نمونه دولتیو قبول شدم از اون روز به بد ریاضیاتو مثل صبحون سیر تمرین میکردم نهار ریاضیاتم رو با دفترم تقسیم میکردم و شام ریاضیاتم رو با خودم تقسیم میکردم سه نکته وقتی ریاضی کارمیکنید به یاد داشته باشید اول: هیچ وقت توی فضای گرم ریاضی نخونید دوم: به هیچ وجع وقتی ریاضی حل میکنید هر نوع تکنولوژی مثل موبایل لبتاب تلویزون و... ازدسترستون خارج کنید من مثال میزنم اگه شما داخل اتاق خودتون دارید درس میخونید موبایلتون رو خاموش کنید و داخل اشپز خونه قایم کنید نکته سوم که مهم ترین نکته اس: وقتی ریاضی حل میکنید سه ساعت از جاتون تکون نخورید (منظورم جاییه که هستید بیرون نرید) و همیشه یک جانوشابه بتری پارچ لیوان هرچی آب خنک کنارتون داشته باشید مطمین باشید نتیجه میگیرید🎈🍃 خدانگهدارتون موفق باشید🎈🍃🍂

ری ری سه شنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۶

من ریاضی و دوس دارم خیلی هم ریاضیم خوب بود ولی از وقتی مدرسه ها مجازی شد دیگه ریاضی رو نفهمیدم و ریاضیم الان هم ضعیف شده.😂

امیدی هست؟!! سه شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۶:۵۲

ریاضیو دوست دارم ولی نمیتونم حل کنم

زمان زود میگ ذره آدينه ۱۶ دي ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹

ای مردم از سال ۱۳۹۲ دارن پیام میدن الان همه ما باسه خودمون یه کاره ای شدیم🖤🖤❣❣

من بیست میشوم:| سه شنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۸

خدایاااااااااععع من فردا امتحان ریاضی دارمممم کلاس هشتممم خیلی خوندم خیلیییی ولی استرس ولم نمیکنهههععهه خدایااااا کومککک🥲🥲🥲😪😪

معصومه پنج شنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۰۶:۴۳

حاجی ناموصا این چیزایی که اینجا گفتن خوبه ولی من خودم هر چقدر میخونم هیچی رشتمن تجربی هست باور کنین وقتی نمره بد از ریاضی و فیزیک میگیرم اونقدر حالم بد میشه انگار به پارچ آب داغ ریختن رو صورتم، بقیه درسام عالیه ولی همین فیزیک و ریاضی کلا مشکل دارم دبیرمون هم استاد دانشگاه هست دکترا داره فکر می کنه مام دانشجو هستیم میگیم یکم تو سطح کتاب خدا شاهده یه روز خودکارم افتاد زمین تا من برداشتم اون کل تخته رو نوشت 😐اصلا باورم نشد، خیلی تند تند می نویسه، تازه تو فیزیک هم نمیدونم کدوم فرمول برا کدوم مسئله بیارم وگرنه فیزیک از ریاضی آسون تره فقط این نکته که فرمول بلد نباشی کدوم رو برا کدوم سوال بیاری کل نمرت از دست رفت همیشه دعا می کردم از خدا یه روز بیدار شم کل ریاضی رو یاد گرفته باشم، 😂 ولی اینا همش فکرا و دعاهایی بودن که تو ذهنم می گذشتن، و اینکه کسایی که دکترا ریاضی دارن با خودم میگم یعنی میشه منم یه روز بتونم مثل اینا ریاضی حل کنم کاش همه ما دانش آموزا می تونستیم تو ریاضی و فیزیک بهترین نمره رو می گرفتیم

اميررضا كريمي شنبه ۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۶

عالي بود و مفيد ممنون

Ali سه شنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۳

داداشای گل من ۹ روز دیگه امتحان ریاضی ترم دوم کلاس نهم دارم یه پیشنهادی چیزی بدین تجدید نشم فقط هیچیم بلد نیستم

مهمان چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۸

جالب بود

یکی بود یکی نبود آدينه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۳

با سلام هیچی دیگه صفر گرفتم ????بسیار ممنون

رامو شنبه ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۷

ریاضی مثل یک پفک هست باید باز کنی ببینی چه طعمی داره

نرگس دوشنبه ۰۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۵

من ریاضی رو دوست دارم یادگیریم هم تو این درس عالیه ولی وقتی میخوام کتابو دوره کنم خیلی طول میکشه خیلی وقتا موقع تمرین ریاضی خوابم میبره چیکار کنم؟

من چهارشنبه ۱۱ دي ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۷

این رو نوشتید فقط برای تبلیغ خودتان|:

مبینا دوشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹

من دو روز دیگه امتحان ریاضی دارم امتحان ترم اولم اصلا خوب نشد و میترسم این امتحان خراب کنم و تژدید بشم خیلی دارم تلاش میکنم و میخونم تو رو خدا برام دعا کنید خواهش میکنم دعا کنید نمره قبولی رو بگیرم

امیر سه شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۷

سلام . دستتون درد نکنه که نوشتید عالی بود ???? ولی به درد نخورد????

فاطمه يکشنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۸

من هميشه سر جلسه امتحان يادم ميره نميدونم چكار كنم براي كل درس ها همين جورم ترو خدا يه راه حلي بزارين جلو پام

محمدی شنبه ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۰

بسیار مفید بود

محمد صدرا آدينه ۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۵

من فردا امتحان ریاضی دارم ؟چیکار کنم که تجدید نشم

زهرا پنج شنبه ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۶

سلام . من کلاس هفتم هستم و دو روز دیگه امتحان ریاضی دارم . از ریاضی خیلی خیلی بدم میاد و متنفرم. قبلا اینطوری نبودم . ولی امسال بخاطر داشتن معلمی بسیار بد اخلاق و پیر بسیار بسیار سخت گیر که کلاسش زهر مار بود و امتحانات خیلی سخت بسیار بالا تر از سطح کتاب می گیرد کاملا از درس ریاضی زده شدم . شما راهی دارید که من برای ریاضی خوندن شوق پیدا کنم ؟

ایمان آدينه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۶

نمی دونم چه خری این ریاضی را کشف کرد

عرفان شنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۵

عالیه اولین مطلب تو کتاب بویس تا اتفاق بیفتد است. این کتا ب رو بگیرین خوبه

حمید رضا سه شنبه ۱۲ دي ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۲

سلام من خدای ریاضیات هستم و معدلم همیشه 20 هستش...هر سؤالی داشتید بپرسید

میترا دوشنبه ۱۱ دي ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۳

دستون درد نکنه خوب بود خدا کنه به هدفم برسم

فاطی شنبه ۰۹ دي ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۹

مطلبتون خوبه ولی من باید امسال 20بشم دعاکنید

سمیه عموری پنج شنبه ۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۵

ممنون خیلی مفیدبود...

سمیه عموری پنج شنبه ۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۲

عالیه....مرسی خیلی کمکم کرد..ممنون

عسل آدينه ۰۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۵

مطالبتون جالب بود ممنونم. اما من یک سال رو معلم خصوصی داشتم ولی چون خودم از ریاضی خوشم نمیومد، اون هیچ کارایی نداشت برام. اما من حس میکنم توی خونه و بادقت بخونم بهتر نتیجه میگیرم. ولی ی مشکلی دارم که سر جلسه امتحان انگار ک همه چیو یادم بره، اینجوری میشم و همیشه وقت کم میارم. چکار کنم؟

صبا سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۶

من فردا امتحان دارم

aylin شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۸

it is verry good aaalllli bod

الهه پنج شنبه ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۲

بچه ها دعا كنيد رياضيو بيست بشم چون با بابام سر يه گوشي مدل بالا تر شرط بستم از طرفيم براي اينكه بتونم برم رشته رياضي بايد بالا ي بيست بشم^.^ برام دعا ميكنين ؟؟قول ميدم منم براتون دعا كنم من هميشه بيشتر دعاهام قبول ميشه... ممنون

Ahmad پنج شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۲

تف تو ریاضی مسخره ترین درسیه که تو عمرم دیدم

مهران پنج شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۹

من از ریاضی متنفرم! چیکار کنم؟

سپی پنج شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۶

کاربردی بود ... ممنون...

آنیتا نصیری دوشنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۲

عالی بود.

............. آدينه ۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۲

اخه مشکل من ریاضی امتحان نیست من معمولا بدون خواندن هم آن ها را بیست می شم مشکل من ریاضی ازمون قبولی تیزهوشان و نمونه دولتی

محمد صدرا شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۲

این مطالب خوبن ولی من هر کار میکنم ریاضیم افتضاح خیلی هم سعی میکنم ولی نمیشه خواهشمیکنم کمکم کنید

آرتیم آدينه ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷

خوب بود

سحر سه شنبه ۲۸ دي ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۲

سلام .من همیشه ی وقت خاصی رو شایدم زیا به ریاضی اختصاص میدم یادگیریمم خوبه توریاضی ولی موقع امتحان بازدهیم پایین میاد بایدچیکارکنم؟حتی اولین امتحانی که دبیر مون ازمون گرفت رومن حساب بازکرده بود ولی بطور فجیعی خراب کردم

پانیذ سه شنبه ۱۴ دي ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۶

ممنون اما من یک مبحثی رو در ترم اول یاد نگرفتم و هر بار به خاطر این موضوع زیر 17 شدم و اصلا نمیتونم یادبگیرم توی قسمت معادله ها لطفا کمکم کنید

گمنام خوشبخت سه شنبه ۰۷ دي ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۲

فردا امتحان دارم.تا حالا ریاضیو زیر 18 نشدم.واسه اون 18 که گرفتم واقعا گریه کردم کم پیش میاد نمرم زیر 19و نیم بشه.

سلنا شنبه ۰۴ دي ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۲

Khoub boud

طاهره پنج شنبه ۰۲ دي ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۲

خوب بود

فاطمه چهارشنبه ۰۱ دي ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۱

خیلی خوب ممنون

علیرضا شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۴

تورو جون مادرتان برام دعا کنید فردا امتحان ریاضی دارم دعا کنید 20بگیرم ممنون

ناشناس شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۶

ممنون.خوب بود ولی من همیشه این کار هارا انجام میدهم اما امتحناتم را نمی توانم خوب بدهم.فردا هم امتحان دارم.

پویا محرمی آدينه ۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۶

به نظر من اینکار عالیه و من ریاضیو دوست دارم

جهانی سه شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۲

سلام من ریاضی ام خیلی ضعیفه کلاس نهم هستم امیدوارم با این روش شما تقویتش کنم با تشکر از شما.

فاطمه سه شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۷

وقتی ریاصی میخونم خوابم میاد چکار کنم

پارمیس آدينه ۰۱ امرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۹

مطالب خیلی خوب وعالی بود. ممنون

پارمیس آدينه ۰۱ امرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۷

مطالب خیلی خوب و عالی بود. ممنون.

عرفان شنبه ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۱

خوب بود برای من دعا کنید 20 بشم تروخدا

علیرضا پنج شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۷

خیلی.خوب.بود خواهش میکنم برام دعا کنین که امتحان ریاضی خوب بگیرم ممنون

نا شناخته يکشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۴

به نظر من کاملا این مطالب چرت و پرت است زیرا ریاضی را باید بخوانید و بعد نمونه سؤالاتش را حل کنید.(راهنمایی برای تو)

زهرا آدينه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۳

مشکل بیشتر ما اینه که هی به خودمون تلقین میکنیم که نمیتونیم منم فردا امتحان ریاضی دارم مطمئنم بیست میشم امیدوارم همه هم مثل من امتحاناشونو کامل بشن

محمدرضا شنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۰

دستتون درد نکنه بابت راهنماییتون

رها يکشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۱

من نمیتونم مسله های ریاضی رو حل کنم چیکار کنم؟؟؟

مهشید پنج شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۹

من شنبه امتحان دارم برام دعا کنید ریاضی و بالای نوزده شم مرسی

saba آدينه ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۴

ممنون به خاطر مطالب خوبتون. من کاملن ریاضیم افتضاح یعنی گند میزنم تو ریاضی امید وارم با راهنمایی هاتون یکم تقویتش کنم واسم دعا کنید

عليرضا سه شنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۴

خيلي خوب بود ولي بارم كمكي بهم نميكنه من هشتمم ولي هرچقدر تلاش ميكنم نميتونم اون نمره ي مورد نظرم رو كسب كنم و اين باعث نااميدي و خرابي امتحان بعدي ميشه كمك كنيد

امیر حسین سه شنبه ۲۹ دي ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۷

خیلی عالی بود من نمره 20 هستم

Sadegh آدينه ۲۵ دي ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۸

Ali

فرشته سه شنبه ۲۲ دي ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۹

سلام من پایه نهم هستم ریاضیم خوبه ولی فردا امتحان ترم ریاضی دارم یه روز وقت گذاشتن و من استرس دارم و نمیدونم چکار کنم.لطفا راهنمایی بفرمایید

pouya آدينه ۱۸ دي ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۵

عالی است بسیار خوشم امد

سحر پنج شنبه ۱۷ دي ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۴

ممنون عالی بود

محسن شنبه ۰۵ دي ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۳

بسیار عالی بود قطعا به یاد گیری ام کمک خواهد کرد

عبداالله چهارشنبه ۰۲ دي ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۵

ذر ریاضی باید چکار کنیم که استدلال کنیم من و همه ی بچه های کلاس وقتی که استاد قضیه یا مسئله ای را اثبات می کند ما نمی فهمیم و فقط اثبات ها را حفظ می کنیم و این کاملا اشتباه است لطفا اگر راه حلی دارید دریغ نکنید ممنون.

شهرزاد سه شنبه ۰۱ دي ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۷

سلام دستتون درد نکنه بابت مطالب من دانش آموز پایه هفتم هستم خدا رو شکر نمره ی ریاضیم 20 هستش به نظر من کسایی که مشکل دارن به دلیل انگیزه نداشتن ریاضی درسیه که تا نخوای یاد نمیگیری امیدوارم همه ی کسایی که مشکل دان توی مبحث ریاضی به زودی بتونن نمرات بالایی کسب کنن من فردا آزمون تیمز دارم فقط ریاضی و علوم دعا کنید خوب بدم راستش اومده بودم برای پاورپوینت مطلب بردارم برای مشاور مدرسمون موفق باشید خداحافظ

مبین دوشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۵

یه راه حل واسه خوب شدن درس ریاضی اجتماعی و دیگر درس ها

مبین دوشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۲

یه راه حل واسه خوب شدن درس ریاضی

الهه سه شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۴

عالی بوووود واقعا نکات جالبی بود

Mehrnaz سه شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۵

عالی بود تشکر

فاطمه دوشنبه ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۸

سلام من پدرم دبیر ریاضی هست،خودم الان دوم راهنمایی ام و تو مدرسه نمونه درس می خونم نمیدونم چرا ولی من هوش ریاضی ندارم بیشتر اونایی که تو ریاضی موفقن هوش ریاضی دارن

اسما پنج شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۴

سلام برهمه دوستان من هر کاری میکنم در ریاضی موفق نمیشم کمکم کنید

ادرین پنج شنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۱

عالی بود من چند روز دیگه امتحان دارم باید چیکارکنم نمی دونم چه جوری باید کار کنم لطفا راهنمایی کنید ممنون میشم.

سئودا سه شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۷

به امید اینکه جواب بده

نرگس يکشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۴

خیلی عالی

shaqayeq شنبه ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۶

ممنون مطالبی بود که همه مشاورا میگن همیناست من خودم سال دومم ولی با این روشا واقعا پیشرفت خوب و موثری داشتم

مریم شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۸

من بیست و هشت سالمه هیچ وقت نتونستم دانشگاه برم ولی از علاقه ام یعنی ریاضی نتونستم جدا بشم من باکمک خدا تونستم ریاضی محض را تا ترم سوم ارشد بدون هیچ کمکی جز کمک خدا بخونم به نظر من مشکل کسانیکه در ریاضی مشکل دارند جذاب نبودن ریاضیات براشون هست من وقتی ریاضی می خونم انقدر غرق میشم که همه از دستم شاکی میشن که چرا هرچی صدات می کنیم جواب نمیدی من میگم من اصلا نشنیدم بذارید بگم علاقه به ریاضی یعنی چی ... یعنی وقتی به تناقض رسیدید به جای کلافگی هیجان زده بشید وقتی مطلبی از ریاضی براتون ساده بود بجای خوشحال شدن بگید وای چقدر کسل کننده بود وقتی به سوالی برخوردید بگید واه یعنی جواب چیه بعد بگید می دونم اینجایی فقط باید پیدات کنم برای سوالات توی ذهنتون ارزش قایل باشید شاید به یک کشف مهم ختم شود نگید وای یه مجهول دیگه ویه عالمه چیزای دیگه... من تونستم باور کنید شما هم می توانید باور کنید.

اسمان آدينه ۰۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۳

واقعااااا ممنون عااااالی بود

شایان شنبه ۱۷ امرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۶

خوبه من همیشه با ریاضی مشکل داشتم اگه کسی باشه ک بهم کمک کنه واقعا ممنون میشم

مریم سه شنبه ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۸

به نظر من اولین راه موفقیت در امتحانات ریاضی درک کردن اونه..و بعد کتاب های اموزشی که خیلی کارسازه

مریم سه شنبه ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۷

خیلی روش های خوبی ارائه دادید اما به داشتن کتاب های اموزشی اشاره ای نکردید

باران چهارشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۸

خیییلیییی خوب بود ب شرطی که واقعن انجامش بدیم.....

شهریار پروین آدينه ۱۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۲

سلام :خسته نباشید.من درس رو وب یاد میگیرم ولی کند کند واین آزار کننده است وتو امتحان همش یادم میره کمک کنید.

زهرا چهارشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۷

خوب بود ببخشید من ی مشکلی دارم من توی خونه که ریاضی میخونم خیلی خوب یاد میگیرم اما سر جلسه همه چیز یادم میره تا کوچک ترین فرمول بعدشم خیلی بی دقتم مثلا جمع دبستانین اشتباه مینویسم سرجلسه باید چیکار کنم ممنون میشم کمکم کنید

امیر حسین سه شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۴

چند روز دیگه امتحان دارم برام دعا کنید براتون دعا کنم و مطالب رو هم بخونین خوب بود...

امین آدينه ۲۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۰

بسیار عالی و کمک کننده بود

رویا دوشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۵

راه کارهای جالبی بود امیدوارم بتونم موفق بشم

ایرندگانی آدينه ۲۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۱

خوب بود انشاالله نتیجه خوبی میگیرم

sajjad سه شنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۵

واقعا عالی بود من ازاین به بعد با این روش هاپیش می روم ببینم خداوند کمکم می کند

سامیتا دوشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۱

بعضیاش خوب بود بعضیاش زره مفت

mostafa يکشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۱

با سلام به دوستان گل واقعا بعد از مطالعه مطالب خیلی بهتر از گذشته تونستم درس ریاضی را بخانم با تشکر

آرمان دوشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۲

بچه هاتوروخداکمکم کنید.من دبیرستان روتومدرسه ی نمونه دولتی میخونم وریاضی اش خیلی سخته.کتاب مبتکران روکه درحدتیزهوشانهست باماکارمیکنندولی من ترم اول نمره ی ۳گرفتم.کمکم کنید

یاسی يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۱

عالی بوووووووود ولی من مشکلی که دارم اینه که دبیر ریاضیم خیلی خیلی بداخلاقه و همین باعث میشه که به این درس علاقه نداشته باشم و امتحانامو هم گند میزنم.لطفا راهنماییم کنید.ممنون

Parsa يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۰

بسیار عالی بود با تشکر از شما

پارسا يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۹

بسیار عالی بود با تشکر از شما

محمّد رشوند شنبه ۰۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۰:۱۹

ممنون خیلی خوب بود................

امیرحسین غفاری چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۴

بسیا..........................ر عال.....................ی بود متشکرم

امیر حسین غفاری چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۸

سلام من در درس ریاضی را انقدرکه مطالعه می کنم یاد نمیگیرم لطفا کمک کنید

منصور شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۷

جالب و مفید ممنون

امیر يکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۵

خیلی خوب نبود

علی پنج شنبه ۰۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۰

عالی بود نکات کاربردی داشت.

ابوالفضل دوشنبه ۱۵ دي ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۳

سلام ممنون پیشنهاد های خوبی بود

علی چهارشنبه ۱۰ دي ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۰

من وقتی ریاضی کار می کنم سرم درد میکنه بعد از درسش بدم میاد لطفا راهی به من نشان دهید

sara شنبه ۰۶ دي ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۴

ممنونم

ناشناس دوشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۶

من ریاضیم خوب بود همش بیست میگرفتم ولی یه دفعه افت داشتم هر کاری هم میکنم خوب نمیشم

ارمیتا آدينه ۱۴ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۷

من 11سالمه اما به هر حال میخوام این نکات رو انجام بدم به نظر من عالی ممنون

لیلا آدينه ۳۰ آبان ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۵

من دبیر ریاضیم .نکات خوبی گفتید . بخصوص مطالعه درس در همان روز بعد از تدریس .اما بقول شما فقط افرا د موفقتر این کار می کنند.

زیبا دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۸

بچه ها من ریاضی رو خیلی کند میخونم خوب یاد می گیرم اما کند بودنم خیلی ازارم میده خاهش می کنم کمکم کنید...

پویا آدينه ۲۳ آبان ۱۳۹۳ - ۰۰:۵۱

خیلی خوب بود مخصوصا درس هر روز همان روز...

امیر چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۷

خیلی هم عالی

erfan چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۹

عزیز این کارا واسه دبستانه واسه دبیرستان به درد نمی خوره

مریم يکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۹

من تو یادگیری مشکل ندارم ....تو امتحان الکی خراب میکنم...مثلا 13+2=26 ...باید چیکار کنم؟؟؟

parmida يکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۳

خیلی خووبه واقن عالیه من 12 سالمه اما میخوام این روش ها رو امتحان کنم و توش موفق شوم :))))))))

شروین اخلاقی يکشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۳ - ۰۰:۱۱

روش خوبی است سعی میکنم این طوری بخوانم ممنون.

نازی پنج شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۵

هیچ فایده ای نداره

بهروز آدينه ۱۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۶

کسی که اراده داشته باشه نتیجه میده

یاسین پنج شنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۱

روشت خیلی خوبه ولی کامل نیست.

شهرام چهارشنبه ۲۹ امرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۶

وقتی اینکاره نیستید لطفا کم داستان سرایی کنید

شنیا دوشنبه ۲۷ امرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۲

خوب بود .ممنون. دوشنبه ی 27 شهریور 1392

میلاد پنج شنبه ۱۹ تير ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۵

من دانشجو هستم و 4 بار درس ریاضی رو افتادم. امیدوارم راهنمایی های شما نتیجه بده و به 5 بار نرسم

سارا پنج شنبه ۱۲ تير ۱۳۹۳ - ۰۴:۲۲

واقعا از زحمات شما ممنونم این مطالب برای من بسسسسسسسسیار مفید بود مرسی و بوس

قاسم سه شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۷

برای کسی که بتون ریاضی رو درک کنه خوب اما ریاضی برای من یه مجهول همیشگی...

خالد سه شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۷

عالي بود واقعاً نتيجه خوب گرفتم

متین آدينه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۳

باید خلاصه می نوشتین زیاد بود

سیما پنج شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۵

گند بود بدم آمد واه واه

ستارپناهی پنج شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۶

خوب بود

سمیه ربیهاوی آدينه ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۵

خوب بود مرسی رو من تاثیر داشت

روان دوشنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۰

عالی بود امید وارم موفق بشم برام دعا کنید

هستی خشگله شنبه ۰۲ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۰

عالی بود ومن این مطلب رو در سایت بالاهم خوندم کدوم اصلیه؟اصلیه دمش گرم

لیانا سه شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۷

یه مشت بچه.........

نیکدخت ادینه شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۰:۲۰

عالی بود

نیکدخت ادینه شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۰:۱۶

عالییه

مهسا آدينه ۱۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۱:۰۲

عالی بود. امیدوارم نتیجه بگیرم متشکر.

مهدی پنج شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۵

خوب بود

احمد دوشنبه ۲۳ دي ۱۳۹۲ - ۲۲:۰۰

عالی بود در من تاتیر کذاشت

زهراصمدی يکشنبه ۲۲ دي ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۷

ببخشید من فردا امتحان دارم کلاس پنجم هستم چه کار کنم

کیمبال سه شنبه ۱۷ دي ۱۳۹۲ - ۲۲:۳۷

خوبه

نگار شنبه ۱۴ دي ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۷

خوب بود من تاحالا این کارو نمیکردم که همان روز بخوانم وامیدوارم نتیجه بگیرم من امتحان ریاضی ترم اولم رو خراب کردم ولی امیدوارم با حل تمرین زیاد وخواندن ریاضی در همان روز در ترم دوم نمره ی 20 بگیرم شماهم ترخدا دعاکنید

ناریلا دوشنبه ۰۹ دي ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۴

خیلی ازتون ممنونم من شنبه امتحان ریاضی دارم بههش عمل میکنم امیدوارم خوب بشم واسم دعا کنید

فاطمه يکشنبه ۰۸ دي ۱۳۹۲ - ۰۳:۴۸

مرسي خوب اي كاش قبلا اينو خونده بودم جون فردا امتحان رياضي دارم برام دعا كنيد

سیده رها موسوی دوشنبه ۰۲ دي ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۰

من هم کلاس ششمی ام و تو مدر سه ی تیز هوشان درس می خونم . تو رو خدا دعام کنید برای فردا امتحان ریاضی دارم.

سميه آدينه ۲۹ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۶

از وابط راهنماي شما ممنونم .اميدوارم ازش به خوبي استفاده كنم

ر.ش شنبه ۰۲ آذر ۱۳۹۲ - ۰۱:۲۶

خیلی عالی بود تا حالا درمورد ریاضی جمله تاکیدی به کار نبرده بودم خیلی ممنون .خدا خیرتون بده.

نارویی پنج شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۸

دم تی گرم

معصومه دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۲ - ۲۰:۲۸

واقعا عالی بود.........من اول دبیرستانم تاحالا دوتا امتحان ریاضی دادم نمره خوبی نگرفتم........برای امتحانای بعدی میترسم دوباره بد بگیرم اما تلاش خودمو میکنم.

هلن دوشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۰

بدك نبود

امیر خان پنج شنبه ۳۱ امرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۴

خوبه بدرد سال آخری می خورد.

فاطمه سه شنبه ۲۲ امرداد ۱۳۹۲ - ۰۰:۳۸

خیلی عالی ممنونم بابت راهنمایی خوبتون

Elahe چهارشنبه ۰۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۳

‏‎ ‎خیلی خوب بود.

mohamad يکشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۷

خیلی خوب بود

محمحدرضا پنج شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۴

عالی بود

آیدارضوانی سه شنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۲۰:۱۸

سلام من دانش آموز ششم دبستان هستم و امید وارم که برای فردا که امتحان ریاضیم شروع شده 20 بگیرم شمام دعا کنید جون مادرتون

منصــــ ـــوره پنج شنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۹

به درد بخور بود

ساسان چهارشنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۹

خوب بود

آرشیدا شنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۲۰:۰۴

واقعا خوب بود برام تازگی داشت. ممنون