ارتباط مستقیم با 30564 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی چگونه در کار تدریس خصوصی پیشرفت کنیم؟

چگونه در کار تدریس خصوصی پیشرفت کنیم؟

به اشتراک گذاری

اگر مدرس هستید و در زمینه تدریس خصوصی فعالیت دارید با استفاده از روش های زیر می توانید در کار تدریس خصوصی پیشرفت کنید و درآمدتان را افزایش دهید.

1- برای پیشرفت در کار تدریس و کسب درامد بالاتر از تدریس خصوصی یا باید تعداد شاگردهایتان را افزایش دهید و یا هزینه و قیمت کلاسهای خصوصی خودتان را بالاتر ببرید. برای افزایش تعداد شاگردهایتان می توانید آگهی تدریس خودتان را در همین سایت (ایران مدرس) ثبت کنید و یا راهکارهای مختلف جذب شاگرد را امتحان نمائید. برای مطالعه در این زمینه مقاله راهکارهای مختلف جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی را مطالعه نمائید. اگر می خواهید قیمت کلاسهای خودتان را بالاتر ببرید باید ابتدا کیفیت جلسات تدریس خصوصی خودتان را افزایش دهید و یا دروس دیگری را تدریس کنید که متقاضیان تدریس حاضر هستند برای آنها هزینه های بالاتری را پرداخت نمایند.



پیشنهاد می شود مقاله روش تدریس خصوصی - نحوه فعالیت در زمینه تدریس خصوصی را هم بخوانید.

2- اگر می خواهید در کار تدریس و تدریس خصوصی پیشرفت کنید دروسی را تدریس کنید که خودتان به انها علاقه دارید. اگر به دروس تدریسی خودتان علاقه داشته باشید، آن دروس را بهتر تدریس می کنید و احتمال نتیجه گرفتن شاگردهایتان هم افزایش می یابد. به عنوان مثال، اگر فیزیک را به نسبت درس ریاضی بیشتر دوست دارید و از تدریس آن بیشتر لذت می برد، در زمینه تدریس خصوصی فیزیک فعالیت خودتان را بیشتر کنید.

3- برای موفقیت در تدریس و تدریس خصوصی باید تلاش کنید شاگردهایتان نتیجه بگیرند. در کلاسهای تدریس خصوصی درس را به گونه ای ارائه کنید که برای اکثریت شاگردهایتان مفید باشد و در کلاسهای تدریس خصوصی هم اشکال و ضعف های شاگردهایتان را تشخیص داده و آن را برطرف نمائید.

4- برای پیشرفت در کار تدریس خصوصی سعی کنید به صورت مستقل کار کنید. اگر شاگردهایتان را از طریق آموزشگاهها جذب نمائید، در نهایت شاگردهایتان شما را نخواهند شناخت و دفعات بعد هم برای کلاسهای خصوصی با همان آموزشگاه تماس خواهند گرفت. اگر می خواهید به صورت مستقل کار کنید، آگهی تدریس خودتان را در همین سایت (ایران مدرس) که بزرگترین سایت تدریس خصوصی ایران است و تا سال 98 بیش از 19000 مدرس ثبت نامی دارد ثبت نمائید. بر روی لینک نحوه نوشتن آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی کلیک کنید. برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی که در ایران مدرس آگهی تدریس ثبت نموده اند بر روی لینک مدرسین خصوصی کلیک کنید.





مطالعه مقاله راهنمایی ثبت نام برای تدریس خصوصی و جذب شاگرد هم مفید است.

5- برای بدست آوردن درامد بالاتر از کار تدریس خصوصی ارتباطات خودتان را افزایش دهید. هم با آموزشگاهها و موسسات تدریس خصوصی در ارتباط باشید. هم با همکارانتان ارتباط بگیرید و اگر شاگردی داشتید که خودتان نتوانستید برای تدریس اقدام کنید به انها معرفی نمائید. و هم اط شاگردانتان بخواهید که اگر کسی متقاضی تدریس بود به شما معرفی کنند. اگر شما به همکارانتان شاگرد معرفی کنید انها هم دفعات بعد این کار را انجام خواهند داد.

6- راهکار دیگری که برای پیشرفت در کار تدریس وجود دارد این است که جزوات خلاصه ای از دروس مختلف با اسم خودتان تهیه کنید و در اینترنت پخش نمائید. به این ترتیب، اگر جزوات خوبی داشته باشید و در جزوات هم شماره تماس خودتان و رزومه خودتان را ذکر کرده باشید، دانش آموزان و دانشجویان با شما آشنا شده و برای تدریس با شما تماس خواهند گرفت. در همین سایت، بعد از عضویت در سایت و ورود به کنترل پنل ، برای دروس تدریسی خودتان می توانید جزوه ثبت نمائید. جزوات ثبت شده شما، بعد از تایید مدیریت سایت، در کنار آگهی تدریس شما به متقاضیان تدریس خصوصی نشان داده خواهد شد.

7- اگر می خواهید در کار تدریس پیشرفت کنید، شاگردهای زیادی داشته باشید و درآمد خودتان را از تدریس روز به روز بیشتر و بیشتر کنید، به عنوان جمع بندی تمامی موارد گفته شده، می توان گفت که در مرحله اول اگر به تدریس علاقه دارید در زمینه تدریس خصوصی فعالیت کنید. عشق و علاقه به هر کاری باعث می شود تا در آن کار موفق باشید. یا حداقل دروسی را تدریس کنید که خودتان از خواندن آن دروس لذت می برید. در ادامه انواع راهکارهای مختلف جذب شاگرد را امتحان کنید. اگر آگهی تدریس ثبت می کنید در متن آگهی بهترین رزومه خودتان را ارائه دهید (مقاله چگونه برای تدریس خصوصی تبلیغ کنیم را بخوانید). با آموزشگاهها و موسسات مختلف تماس بگیرید. برای خودتان سایت یا وبلاگی را اندازی کنید. در روزنامه تبلیغ کنید. و .... . در نهایت بهترین تدریس خودتان را ارائه دهید. بر دروس تدرسی خودتان کاملا مسلط باشید. به کار تدریس متعهد باشید و برای نتیجه گرفتن شاگردهایتان برنامه داشته باشید. اگر شاگردهای شما ببینند و حس کنند که نتیجه گرفتن انها برای شما مهم است، تمام کلاسهایشان را با شما بر می دارند. از ارائه فرمولهای عجیب غریب و ... در کلاسهای خصوصی اجتناب کنید. جزوه کلاسی را ملاک قرار دهید و طوری درس را ارائه نمائید که شاگرد شما به صورت مفهومی درس را یاد بگیرد و در کنار آن در امتحان هم نتیجه خوبی بگیرد. با سوال پرسیدن حین تدریس و دادن تمرین به شاگردهایتان روند یادگیری انها را چک کنید و به نتیجه گرفتن آنها کمک نمائید. اگر اکثریت شاگردهای شما نتیجه مورد نظرشان را بگیرند درآمد شما هم از کار تدریس بیشتر و بیشتر خواهد شد. شاگردهای شما، شاگردهای دیگری به شما معرفی خواهند کرد.



مطالعه مقاله 7 رمز موفقیت در تدریس خصوصی هم پیشنهاد می شود.



عبارتهای کلیدی: چگونه در کار تدریس خصوصی پیشرفت کنیم؟، چگونه خوب تدریس کنیم، بهترین تدریس، کسب درامد بالا از کار تدریس خصوصی، نحوه جذب شاگرد و افزایش درامد تدریس

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1270 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image