ارتباط مستقیم با 30558 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس مقاله بازار کار تدریس خصوصی: کار و شغل پاره وقت و تمام وقت

تدریس خصوصی: کار و شغل پاره وقت و تمام وقت

به اشتراک گذاری

تدریس خصوصی به عنوان یک کار و شغل پاره وقت و تمام وقت می تواند گزینه خوبی برای کسب درآمد باشد. اگر کارمند یا دانشجو هستید و یا معلم و دبیر رسمی می باشید، به عنوان یک کار پاره وقت و نیمه وقت می توانید در زمینه آموزش و تدریس خصوصی فعالیت داشته باشید. به صورت دیگر، اگر به کار تدریس علاقه دارید، می توانید به عنوان کار اصلی خودتان در زمینه تدریس خصوصی و آموزش فعالیت داشته باشید و درآمد خوبی هم کسب کنید.



پیشنهاد می شود مقاله ثبت نام برای تدریس خصوصی را هم بخوانید.

تدریس خصوصی به عنوان یک کار پاره وقت مزایای زیادی دارد. در مرحله اول زمان کلاسهای خصوصی را خودتان با شاگردهایتان هماهنگ می کنید و می توانید در کنار کار تدریس به کارهای دیگرتان هم بپردازید. به عنوان مثال، اگر دانشجو هستید، کلاسهای تدریس خصوصی را می توانید در زمانهایی برگزار نمائید که به کلاسهای خودتان هم برسید. یا اگر کارمند هستید هم در زمانهای غیر از زمانهای رسمی کار اصلی خودتان می توانید در زمینه تدریس فعالیت داشته باشید. اگر در شرکتها کار پاره وقت انجام دهید حتما زمان مشخصی برای حضور در محل کار را از شما می خواهند و کارهای دیگر انعطاف زمانی کار تدریس خصوصی را ندارند. بنابراین انعطاف زمانی کار تدریس خصوصی یک مزیت برای آن به حساب می آید. خوبی دیگری که کار و شغل تدریس خصوصی دارد این است که به نسبت زمانی که برای آن در نظر می گیرید و به نسبت وقتی که می ذارید، درآمد خوبی دارد. هزینه و قیمت کلاسهای تدریس خصوصی را خودتان تعیین می کنید و اگر خوب تدریس کنید و بر دروس تدریسی خودتان مسلط باشید، شاگردانتان با پرداخت هزینه های بالاتر برای کلاسهای شما مشکلی نخواهند داشت.

اگر می خواهید در زمینه تدریس خصوصی به عنوان یک کار پاره وقت یا تمام وقت فعالیت داشته باشید، راهکارهای مختلفی برای جذب شاگرد وجود دارد که در همین سایت (ایران مدرس) به صورت مفصل در این زمینه بحث شده است. به عنوان مثال می توانید مقاله راهکارها و روش های عالی برای جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی یا 12 راهکار برای جذب شاگرد بیشتر و افزایش درآمد از تدریس خصوصی را مطالعه نمائید. بهترین راهکار برای جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی و یا افزایش درآمد شما از تدریس، درج آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی در همین سایت (ایران مدرس) است. سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در سایت ایران مدرس هزاران مدرس تدریس خصوصی ثبت نام کرده اند و در زمینه آموزش و تدریس خصوصی زبان، تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک و سایر دروس فعالیت دارند. در بین سایتهای تدریس خصوصی، ایران مدرس بیشترین تعداد مدرسین ثبت نامی را دارد (بیش از 16000 مدرس تدریس خصوصی تا سال 96). ایران مدرس پربازدیدترین سایت تدریس ایران است و در ایام امتحانات بیش از 25000 بازدید روزانه دارد. اگر در زمینه تدریس خصوصی فعالیت دارید، ایران مدرس بهترین گزینه برای درج آگهی و تدریس شما است. با درج آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی در سایت ایران مدرس به راحتی می توانید شاگرد جذب نموده و از کار تدریس درآمد بالایی کسب نمائید. ثبت آگهی تدریس خصوصی در سایت ایران مدرس رایگان است و تنها در صورت تمایل می توانید تبلیغات تدریس خودتان را ویژه کنید و بازدهی و اثر گذاری آن را افزایش دهید. برای مطالعه بیشتر در زمینه درج اگهی و تبلیغ تدریس خصوصی مقاله چگونه برای تدریس خصوصی تبلیغ کنیم را مطالعه نمائید. برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی که در سایت ایران مدرس آگهی رایگان و یا آگهی ویژه تدریس ثبت نموده اند بر روی عبارت مدرسین و اساتید تدریس خصوصی کلیک نمائید.




بزرگترین سایت و مرجع تدریس خصوصی ایران




البته اگر می خواهید کار تدریس را به صورت جدی دنبال کنید و یا همانطور که گفته شد به صورت پاره وقت و نیمه وقت در زمینه تدریس خصوصی فعالیت داشته باشید، راهکارهای دیگری هم برای جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی وجود دارد. از جمله اینکه می توانید در زمینه کاری خودتان آموزشگاهها و موسسات تدریس خصوصی را در اینترنت جستجو کنید، با آنها تماس بگیرید و برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی اعلام آمادگی کنید. اوایل کار می توانید قیمت و هزینه کلاسهای خصوصی خودتان را پایین در نظر بگیرید و به آموزشگاهها هم بگویید که با هزینه پایین هم کار می کنید تا بتوانید جذب شاگرد داشته باشید (برای مطالعه در زمینه قیمت کلاسهای تدریس خصوصی بر روی عبارت قیمت تدریس خصوصی کلیک کنید) و در ادامه به تدریج قیمت کلاسها را افزایش دهید. اگر در همین سایت آگهی تدریس ثبت می کنید و می خواهید از طریق تبلیغات تدریس جذب شاگرد داشته باشید، برای فعالیت در زمینه تدریس به صورت پاره وقت یا تمام وقت از طریق آگهی تدریس باید آگهی خودتان را خوب بنویسید و در متن آگهی یک رزومه عالی از خودتان ثبت نمائید. فقط ثبت آگهی مهم نیست، خوب نوشتن آگهی و اینکه متقاضیان تدریس آگهی تدریس شما را که مشاهده کردند، متقاعد شوند با شما تماس بگیرند مهمتر است. در صورتیکه آگهی تدریس خودتان را ویژه کنید، بازدهی آن بیشتر هم خواهد شد. آگهی های تدریس ویژه در سایت ایران مدرس بالاتر از آگهی های رایگان نمایش داده شده و بیشتر در معرض دید بازدیدکنندگان و متقاضیان تدریس خصوصی قرار خواهد گرفت. برای درج آگهی تدریس ویژه یک بار هزینه می کنید و در عوض کل درآمد و حق التدریس کلاسهای خصوصی را برای خودتان بر می دارید. ولی اگر آموزشگاهها به شما شاگرد معرفی نمایند، درست است که در ابتدای کار هزینه ای پرداخت نمی کنید، ولی در ادامه اگر کلاسهای خصوصی 100 جلسه هم طول بکشد، هر جلسه 30 تا 40 درصد مبلغی که دریافت می کنید را باید به آموزشگاه یا موسسه پرداخت کنید. بنابراین، درج آگهی تدریس خصوصی برای جذب شاگرد، به نسبت جذب شاگرد از طریق آموزشگاهها بهتر است و بازدهی بالاتری دارد.





مطالعه مقاله چگونه در زمینه تدریس خصوصی کار کنیم و درآمد بالایی داشته باشیم؟ را هم پیشنهاد می کنیم.

به عنوان جمع بندی مطالب ارائه شده می توان گفت که اگر به کار تدریس علاقه دارید و یا در جستجوی یک کار پاره وقت و نیمه وقت برای افزایش درامد خودتان هستید، می توانید در زمینه تدریس خصوصی فعالیت داشته باشید و با جذب شاگرد از تدریس پول دربیاورید. اگر به تدریس علاقه داشته باشید، تدریس خصوصی هم می تواند برای شما لذت بخش باشد و هم درامد بالایی هم از آن کسب کنید. در زمینه درآمد تدریس خصوصی مطالعه مقاله بهترین راهکارها برای کسب درآمد بالا از تدریس و تدریس خصوصی مفید است.

عبارتهای کلیدی: تدریس خصوصی، کار پاره وقت تدریس خصوصی، شغل نیمه وقت تدریس خصوصی، چگونه تدریس را شروع کنم و شاگرد جذب نمایم، درآمد کار تدریس خصوصی چقدر است، جذب شاگرد از طریق درج تبلیغات تدریس خصوصی، آموزشگاهها و موسسات تدریس



این مقاله را هم بخوانید: تدریس خصوصی، بهترین کار پاره وقت و نیمه وقت، شغل دانشجویی و کار دوم

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1773 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image