ارتباط مستقیم با 30605 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس مقاله موفقیت تحصیلی چگونه برای کنکور و امتحان ریاضی را درست بخوانیم؟

چگونه برای کنکور و امتحان ریاضی را درست بخوانیم؟

به اشتراک گذاری

در این بخش در مورد نحوه مطالعه ریاضی برای امتحان و کنکور و 20 گرفتن در امتحان ریاضی و 100 زدن ریاضی در کنکور، چگونگی درست خواندن درس ریاضی، نحوه قوی شدن و نابغه شدن در درس ریاضی و .... مطالبی ارائه شده است.

چگونه برای کنکور ریاضی بخوانیم؟ اگر می خواهید ریاضی را برای کنکور بخوانید در مرحله اول کتاب درسی ریاضی را باید خوب مطالعه نمائید. تمرینات و مثالهای ارائه شده در کتاب درسی را خوب بررسی کنید و برای خودتان تشریح نمائید. مرور را در برنامه درسی خودتان داشته باشید. در ادامه تست های کنکور استاندارد برای درس ریاضی کار کنید. تست های سخت و نکته دار را علامت بزنید تا بعدا مرور کنید.



مطالعه مقاله چگونه برای کنکور ریاضی بخوانیم هم در این زمینه مفید است.

چگونه شب امتحان ریاضی بخوانیم؟ بارها و بارها گفته شده است که بهتر است مطالعه ریاضی که درس زمان بری برای یادگیری است را به شب امتحان موکول نکنید. اگر تا قبل از شب امتحان ریاضی درس را خوانده باشید شب امتحان می توانید درس را مرور کنید، تمرینات بیشتری حل کنید و نمونه سوال امتحانی برای درس ریاضی حل نمائید. اگر تا شب امتحان خیلی خوب درس را نخوانده اید سعی کنید بر بخشهایی که تا حدی بلد هستید مسلط شوید.



در این زمینه هم مطالعه مقاله چگونه شب امتحان ریاضی بخوانیم موثر است.

روش درست خواندن ریاضی کدام است؟ مقاله روش درست خواندن ریاضی در این زمینه مفید است. باید کتاب درسی ریاضی را در ابتدا بخوانید. بر مطالبی که در کتاب درسی ارائه شده است مسلط شوید. فرمولها را فقط حفظ نکنید بلکه کاربرد آنها در مسائل را هم متوجه شوید. تمرین و مسئله حل کنید. برای یادگیری بهتر درس ریاضی حل تمرین و مسئله بسیار مهم است. از کتاب حل تمرین درس استفاده نمائید. اول خودتان روی تمرینات فکر کنید و راه حل ارائه دهید سپس جواب را ببینید.


چگونه در امتحان ریاضی 20 بگیریم؟ اتفاقا در همین سایت (ایران مدرس) مقالات و توضیحات زیادی در زمینه نحوه کسب نمره 20 در درس ریاضی ارائه شده است. به عنوان مثال مقاله 20 راهکار برای بیست شدن در درس ریاضی ! در این زمینه ارائه شده است. برای 20 گرفتن در درس ریاضی مهمترین عامل این است که در طول ترم درس بخوانید. با خواندن ریاضی در طول ترم فرصت کافی برای حل تمرین و مسئله و تسلط کامل بر درس را دارید. در صورت لزوم از مدرسین ریاضی کمک بگیرید. برای مشاهده لیست مدرسین ریاضی بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید.

چگونه برای امتحان ریاضی تمرین کنیم؟ در مرحله اول تمرینات و مثالهای حل شده کتاب درسی را یک بار دیگر مرور کنید. برای خودتان تمرینات ریاضی را تشریح نمائید. اگر در تمرینات حل شده و مثالها اشکال دارید از معلم ریاضی و یا مدرس خصوصی خودتان سوال بپرسید. در مرحله بعد سراغ تمرینات حل نشده کتاب درسی بروید. روی تمرینات فکر کنید و راه حلی بنویسید. حتی اگر راه حل شما درست نباشد و در یک سطر هم نوشته شده باشد ایرادی ندارد. مهم این است که فکر کنید. در ادامه از روی حل المسائل جواب را ببینید و اشکالات خودتان را برطرف نمائید.

چگونه در ریاضی قوی شویم؟ اگر می خواهید در ریاضی قوی شوید باید به یادگیری ریاضی علاقه نشان دهید. با انگیزه درس بخوانید و در کلاسهای ریاضی به صورت کامل شرکت نمائید. در کلاسهای ریاضی با دقت و تمرکز به مطالب گوش دهید و از مدرس و معلم ریاضی خودتان هر سوالی که داشتید را بپرسید. در نهایت تنها راهکار برای قوی شدن در درس ریاضی حل تمرین و مسئله بیشتر است. تمرینات سطح بالا حل کنید و روی تمرینات فکر کنید و راه حل ارائه دهید تا ذهن شما قوی و قوی تر شود.

چگونه ریاضی کنکور را 100 بزنیم؟ اگر می خواهید در ریاضی کنکور 100 درصد بزنید، باید نظم بسیار خوب به خودتان بدهید. در ایام کنکور با برنامه ریزی پیش بروید. برای 100 درصد زدن ریاضی در کنکور نباید هیچ اشکالی داشته باشید. فرمولها و روابط را خوب فهمیده باشید و تست های زیادی کار کرده باشید. افرادی که برای درس ریاضی درصدهای بالایی می زنند ممکن است هزاران تست ریاضی کار کرده باشند. البته باید تست زنی صحیح را هم بلد باشید و مطالب را به صورت عمقی بفهمید.



مطالعه کنید: چگونه ریاضی کنکور را 100 بزنیم

چگونه در ریاضی نابغه شویم؟ در همین سایت (ایران مدرس) در همین زمینه نابغه شدن در درس ریاضی هم مقاله ای ارائه شده است (کلیک کنید: چگونه در ریاضی نابغه شویم). برای نابغه شدن در ریاضی در مرحله اول باید مطالب پایه ای را از همان کتاب درسی و تمرینات کتاب درسی خوب آموزش ببینید. اگر می خواهید در ریاضی نابغه شوید، در ابتدای کار باید پایه را قوی بگذارید. اتفاقا مطالب پایه ای بسیار مهم تر هم می باشد. در ادامه تمرینات و مسائل سطح بالا حل کنید. افرادی که از نظر شما در ریاضی نابغه هستند فقط تمرینات خیلی زیادی حل کرده اند و روی مطالب و مسائل زیاد فکر کرده اند و یاد گرفته اند.

با توجه به مطالب ارائه شده برای موفقیت در کنکور ریاضی و امتحان ریاضی، برای قی شدن و نابغه شدن در درس ریاضی و 20 گرفتن در این درس مهم، برای 100 زدن ریاضی در کنکور و ... راه حل تقریبا مشابهی وجود دارد و این آن است که برای یادگیری ریاضی وقت بذارید و کتاب درسی را به صورت مفهومی آموزش ببینید. در کلاسهای ریاضی مرتب شرکت کنید و حضور فعال داشته باشید. تا جایی که وقت به شما اجازه می دهد تمرین و مسئله حل کنید و روی حل تمرینات و مسائل ریاضی فکر کنید. ریاضی را در طول زمان و در طول ترم بخوانید و یاد بگیرید و آنرا به ایام امتحانات موکول نکنید. افرادی که ریاضی را خوب بلد هستند فقط بیشتر از شما وقت گذاشته اند و تمرین و مسئله حل نموده اند.



چگونه ریاضی را در کنکور بالا بزنیم

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1037 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image