ارتباط مستقیم با 30603 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس مقاله موفقیت تحصیلی چگونه پایه ریاضی خود را قوی کنیم

چگونه پایه ریاضی خود را قوی کنیم

به اشتراک گذاری

اگر سوال ( چگونه پایه ریاضی خود را قوی کنیم ) برای شما هم مطرح است، اگر می خواهید ریاضی را به صورت پایه ای و اصولی یاد بگیرید ، اگر قصد دارید ریاضی را مفهومی و عمقی آموزش ببینید و واقعا ریاضی را خوب بفهمید ادامه این مطلب را بخوانید.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: چگونه ریاضی خود را قوی کنیم

برای تقویت پایه ریاضی، درست فهمیدن و خوب فهمیدن ریاضی راهکارهای زیادی وجود دارد. در مرحله اول باید اراده کنید و تصمیم بگیرید این کار را انجام دهید. باید برای خودتان هدف مشخص و واضحی تعیین کنید و مثلا برای خودتان مشخص کنید که این ترم یا ترم آینده می خواهید ریاضی را بالای 18 بگیرید و یا حتی 20 بگیرید. اگر ریاضی را به صورت پایه ای و مفهومی بخوانید قاعدتا نمره خوبی هم می گیرید و در نتیجه معدل شما هم افزایش پیدا کرده و اگر کنکور نداده اید، در کنکور هم ریاضی را بهتر خواهید زد. بعد از انکه تصمیم گرفتید که درس ریاضی را پایه ای و خوب یاد بگیرید باید برای خواندن و یاد گرفتن آن برنامه داشته باشید و راهکارهای مختلف را امتحان کنید. در مرحله اول در کلاسهای تدریس ریاضی مدرسه و دانشگاه به صورت کامل شرکت کنید و در کلاسها حضور فعال داشته باشید. سوال بپرسید و به صورت کاملا فعالانه به سوالات دیگران گوش دهید. برای خودتان جزوه بنویسید و نکات مهم را یادداشت نمائید. اگر مدرس ریاضی نکته ای را گفت که متوجه نشدید و فرصت سوال پرسیدن هم نبود، در گوشه ای آن نکته را یادداشت نمائید که بعدا بپرسید. با تمرکز کامل به مطالبی که ارائه می شود گوش دهید و سعی کنید با بحث درگیری شوید. بعد از هر جلسه کلاس تدریس ریاضی درس را بخوانید و مرور نمائید تا جلسه بعد از بحث جا نمانید و مطالبی که ارائه می شود را بفمهید. اگر می خواهید پایه ریاضی خودتان را قوی کنید باید تلاش و کوشش خودتان را افزایش دهید و با دقت و علاقه به مطالبی که در کلاسهای تدریس ریاضی ارائه می گردد را دنبال نمائید. اگر در بعضی از بخش ها اشکالات پایه ای دارید و در کلاسهای تدریس ریاضی مدرسه و دانشگاه نمی توانید این موارد را بپرسید می توانید از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی استفاده نموده و تمامی اشکالات خودتان را برطرف نمائید (برای مشاهده لیست کامل مدرسین تدریس خصوصی ریاضی در این وب سایت (ایران مدرس) بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی ریاضی کلیک نمائید). ممکن است اشکالاتی که شما در ترم حاضر در درس ریاضی دارید به پایه های قبل برگردد و در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی به راحتی می توانید این اشکالات را برطرف نمائید. بعد از کلاسهای تدریس ریاضی و یا کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی درس ارائه شده را خوب مرور نموده و مسئله و تمرین حل کنید. هر چند که شرکت در کلاسهای تدریس ریاضی و کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی مهم و موثر و کمک کننده است ولی در نهایت برای قوی کردن پایه ریاضی و یادگیری بهتر آن مهمترین بخش تلاش و کوشش و پشتکار خودتان است. در طول ترم درس ریاضی را بخوانید و آن را به ایام امتحانات موکول ننمائید. تمرین و مسئله حل کنید. حین حل مسائل آن را برای خودتان توضیح دهید. یا با یکی از دوستانتان دو نفره درس را بخوانید و شما اگر مسائل را خوب فهمیده باشید باید بتوانید برای دوست خودتان به صورت کامل ان را توضیح دهید.



حتما بخوانید: راهکارهایی برای یادگیری بهتر و تقویت پایه درسی درس ریاضی

با توجه به مطالب ارائه شده برای یادگیری پایه ای درس ریاضی و قوی کردن پایه ریاضی خودتان باید با انگیزه و هدفدار عمل کنید. نمره ای که می خواهید در ترم پیش رو یا ترم آینده در درس ریاضی کسب کنید را یادداشت نمائید و برای رسیدن به آن تلاش کنید. در کلاسهای تدریس ریاضی و در صورت لزوم کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی (مشاهده کنید: لیست مدرسین آموزش خصوصی ریاضی) شرکت کنید. در کلاسها با علاقه به درس گوش دهید و سوال بپرسید و جزوه یادداشت نمائید. خودتان درس را بعد از کلاسها خوب مرور نموده و مسئله و تمرین حل کنید. در نهایت به صورت آهسته و پیوسته در طول ترم درس ریاضی را بخوانید و مطالعه آن را برای شب امتحان در نظر نگیرید. اگر در طول تحصیل این روند را پیش بگیرید، به تدریج در درس ریاضی قوی تر شده و پایه ریاضی شما قوی و قوی تر خواهد شد. برای یادگیری پایه ای و اصولی هر درسی و از جمله درس ریاضی باید اصولی درس بخوانید و تلاش کنید و مداومت داشته باشید. برای مطالعه بیشتر در زمینه موفقیت در آموزش و یادگیری ریاضی مقاله چگونه در ریاضی نابغه شویم یا 20 راهکار عالی برای آموزش صحیح و گرفتن نمره 20 در درس ریاضی را مطالعه نمائید.

منبع: ایران مدرس





مطالعه این مقاله هم مفید است: چگونه در ریاضی قوی شویم


آمار بازدید: 6936 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image