ارتباط مستقیم با 30610 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس مقاله مطالب علمی انتگرال گیری آنلاین - معرفی 3 سایت عالی محاسبه آنلاین انتگرال

انتگرال گیری آنلاین - معرفی 3 سایت عالی محاسبه آنلاین انتگرال

به اشتراک گذاری

اگر می خواهید راحت و بدون دردسر و به صورت آنلاین انتگرال گیری معمولی یا دوگانه را انجام دهید .... اگر در جستجوی سایت های بسیار عالی انتگرال گیری آنلاین معین و نامعین با راه حل برای محاسبه آنلاین هستید .... چنانچه قصد دارید در کمترین زمان انتگرال ساده و یا دوگانه و چندگانه تابع مورد نظر خودتان را محاسبه نمائید .... در هر صورت ادامه این مطلب را بخوانید.


پیشنهاد ویژه سایت ایران مدرس: مهمترین فرمول های انتگرال گیری معین و نامعین


3 سایت خوب برای محاسبه آنلاین انتگرال در ادامه معرفی شده است. اگر در مبحث انتگرال گیری اشکال دارید از معلم های ریاضی کمک بگیرید. با مراجعه به سایت های زیر می توانید به راحتی تابع مدنظر خودتان را وارد نموده و جواب انتگرال آن را بدست آورید. در ادامه توضیحات کاملتری ارائه شده است.


کلیک کنید: مشاهده معلم های خصوصی آنلاین


1- سایت عالی برای انتگرال گیری آنلاین symbolab.com


یکی از بهترین سایت هایی که برای انتگرال گیری آنلاین می توانید به آن مراجعه کنید سایت symbolab.com است. برای ورود به این سایت بر روی این لینک کلیک کنید. در این سایت جعبه ابزار خوبی هم ارائه شده است و به راحتی می توانید انتگرال مورد نظر خودتان را تایپ کرده و بدون دردسر و به راحتی پاسخ آن را ببینید. در تصویر بالا صفحه اصلی انتگرال گیری در این سایت نمایش داده شده است. در سایت معرفی شده امکان محاسبه انتگرال دوگانه به صورت آنلاین هم وجود دارد. برای محاسبه انتگرال دوگانه به آدرس symbolab.com/solver/multiple-integrals-calculator مراجعه کنید. برای محاسبه انتگرال معین به صورت آنلاین هم می توانید از این سایت استفاده کنید.



این مقاله را هم حتما بخوانید: نرم افزار حل انتگرال رایگان و 5 ماشین حساب و ربات حل انتگرال عالی


2- سایت مفید برای محاسبه انواع انتگرال به صورت آنلاین wolframalpha.com



سایت دیگری که اعتبار بالایی دارد و برای محاسبه انتگرال به صورت آنلاین می توانید به آن مراجعه کنید سایت wolframalpha.com است. برای مراجعه به این سایت هم اینجا کلیک کنید. در این سایت جواب انتگرال با راه حل و روند حل آن به شما ارائه خواهد شد. در ضمن، نمودار تابع هم رسم می شود.


حتما ببینید: بهترین فیلم های آموزشی انتگرال، 10 فیلم برتر در زمینه آموزش انتگرال با بهترین بازدهی


3- سایت تخصصی محاسبه انتگرال معین و نامعین integral-calculator.com



این سایت هم با کاربری بسیار راحت برای محاسبه انواع انتگرال معین و نامعین می تواند مورد استفاده قرار بگیرد. کافی است آدرس سایت را تایپ کنید تا بتوانید هر انتگرالی را به راحتی محاسبه نمائید. در این سایت بعد از انتگرال گیری نمودار خود تابع و انتگرال آن را هم می توانید مشاهده کنید.


مطالعه دانلود تمامی روابط و فرمولهای انتگرال گیری هم پیشنهاد می شود.


در این مقاله 3 سایت عالی محاسبه آنلاین انتگرال معرفی شد. با مراجعه به این سایت ها می توانید انتگرال ساده یا چندگانه، معین و نامعین و ... را با مشاهده راه حل آن محاسبه نمائید.
منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 263015 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
عشق ریاضی آدينه ۲۶ دي ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۶

سلام دوستان اگه میشه این انتگرال رو با استفاده از تغییر متغیر حل کنید هیچ کس نتونسته حل کنه با تشکر (Sin(X تقسیم بر رادیکال با فرجه 2 2+ (Sin(2X به جز تغییر متغیر با روش دیگه ای حل نمیشه جوابش هم در حد 1 خط کوتاهه اگه تغییر متغیر رو درست بگیری