ارتباط مستقیم با 30671 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس مقاله مطالب علمی نرم افزار حل انتگرال رایگان و 5 ماشین حساب و ربات حل انتگرال عالی

نرم افزار حل انتگرال رایگان و 5 ماشین حساب و ربات حل انتگرال عالی

به اشتراک گذاری

اگر در جستجوی دانلود نرم افزار حل انتگرال رایگان برای کامپیوتر و یا سایت حل انتگرال هستید و می خواهید مسایل انتگرال معمولی، دوگانه سه گانه یا چندگانه را با ماشین حساب یا ربات حل انتگرال محاسبه کنید، در هر صورت، ادامه این مطلب را بخوانید.

پیشنهاد ویژه سایت ایران مدرس: انتگرال گیری آنلاین - معرفی 3 سایت عالی محاسبه آنلاین انتگرال

انتگرال از مباحث مهم درس ریاضی است. در واقع انتگرال گیری نه تنها در درس ریاضی بلکه در فیزیک و دروس رشته های فنی مهندسی در مقطع دانشگاه و .... کاربرد زیادی دارد. به عنوان مثال اگر بخواهید مساحت زیر نمودار را محاسبه کنید از انتگرال استفاده می کنید. در علوم مختلف مساحت زیر نمودار که با انتگرال محاسبه می شود مفاهیم مختلفی دارد. به عنوان مثال در درس فیزیک اگر نمودار سرعت بر حسب زمان را به ما داده باشند، با محاسبه مساحت زیر نمودار از طریق انتگرال گیری می توان تغییر مکان را محاسبه نمود. انتگرال می تواند به صورت معین و یا نامعین باشد. در حالت معین محدوده ها مشخص است و نتیجه انتگرال یک عدد خواهد شد. در حالت انتگرال نامعین یک عبارت برای جواب انتگرال بدست می آید. برای محاسبه انتگرال ها روش های مختلفی مانند جزء به جزء، تغییر متغیر و ... وجود دارد. البته بعضی از ماشین حساب های پیشرفته، نرم افزارها و ربات ها هم می توانند انتگرال های ساده تا سخت، سه گانه و .... را محاسبه کنند. بهتر است خودتان با مفهوم انتگرال و نحوه محاسبه آن به خوبی آشنا باشید و برای چک کردن جواب نهایی که بدست می آورید از نرم افزارها و ربات حل انتگرال و .... استفاده کنید. سایت هایی هم وجود دارند که به صورت آنلاین و رایگان انتگرال را محاسبه می کنند. در ادامه تعدادی نرم افزار، ماشین حساب انتگرال گیر و ربات حل انتگرال معرفی خواهد شد.

حتما بخوانید:
بهترین سایت حل انتگرال آنلاین با راه حل - معین و نامعین، ساده و دوگانه

1- سایت عالی برای محاسبه انتگرال symbolab.com

اگر در جستجوی سایت عالی برای محاسبه انتگرال هستید، سایت symbolab.com بسیار اپلیکشن و سایت خوب و معتبری است. برای مراجعه به این سایت به لینک زیر مراجعه کنید.


symbolab.com/solver/definite-integral-calculator





کلیک کنید: مشاهده فیلم های آموزش و نمونه تدریس انتگرال

2- نرم افزار و ماشین حساب محاسبه انتگرال mathway.com

سایت mathway.com یک ماشین حساب و ربات بسیار خوب برای محاسبه و حل انتگرال دارد (تصویر زیر این ماشین حساب را نشان می دهد که به اندازه نرم افزار حل انتگرال کارآمد است). برای ورود به سایت مزبور بر روی این لینک کلیک کنید.




مطالعه مهمترین فرمول های انتگرال گیری معین و نامعین هم بسیار مفید است.

3- سایت integral-calculator بهترین جایگزین نرم افزار و ربات حل انتگرال

اگر در جستجوی یک سایت بسیار عالی برای محاسبه انتگرال هستید به گونه ای که بهترین جایگزین نرم افزار و ربات حل انتگرال باشد به سایت integral-calculator.com مراجعه کنید. در تصویر زیر ماشین حساب حل انتگرال سایت مذکور نمایش داده شده است. می توانید حد بالا و پایین و تابع مد نظر خودتان را وارد کنید و به راحتی انتگرال برای شما محاسبه خواهد شد. مزیت استفاده از این سایت محاسبه آنلاین انتگرال به نسبت نرم افزار و ربات این است که نیازی به نصب ندارد و هر جا به کامپیوتر یا لپ تاب می توانید به آن دسترسی داشته باشید.




اساتید ریاضی هم می توانند در یادگیری ریاضی و مبحث انتگرال به شما کمک زیادی بکنند. برای مشاهده لیست معلم های ریاضی بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید.

4- نرم افزار حل معادلات ریاضی و محاسبه انتگرال در play.google.com

در play.google.com هم نرم افزارهای خوبی برای محاسبه و حل انتگرال ارائه شده است. به عنوان مثال با کلیک بر روی این لینک می توانید یک نرم افزار خوب در این زمینه دریافت کنید. یک نظر برای این نرم افزار به این صورت ثبت شده است: " واقعا برنامه عالی من همه مسائل مشتق انتگرال توش زدم کاش فقط دوربینم داشت از مسائل عکس میگرفتیم جواب میداد خیلی عالی میشد لطفا توسعه بدین ممنون بابت این برنامه رایگان"




مطالعه نمائید: دانلود رایگان جزوه و سوال انتگرال

5- ربات و ماشین حساب حل انتگرال انلاین wolframalpha.com

اگر در جستجوی ربات و ماشین حساب حل انتگرال انلاین با کاربری راحت و آسان هستید سایت wolframalpha می تواند گزینه بسیار خوبی باشد. برای ورود به سایت مذکور و مشاهده ربات حل انتگرال به لینک زیر مراجعه نمائید.

wolframalpha.com/calculators/integral-calculator




پیشنهاد می شود مشاهده کنید: فیلم آموزش انتگرال گیری از درس ریاضی به زبان ساده

ربات ها و نرم افزارهایی که در این قسمت معرفی شد برای محاسبه انتگرال بسیار مفید است. توصیه می شود ابتدا انتگرال را خودتان محاسبه کنید و در مرحله بعد سراغ این ماشین حساب ها بروید. در امتحان ریاضی و کنکور نمی توانید از این نرم افزارها استفاده کنید و بهتر است خودتان حل انتگرال را یاد بگیرید. البته برای چک کردن جواب نهایی می توانید به این سایت ها مراجعه نمائید. در همین سایت ایران مدرس مطالب آموزشی و جزوات pdf زیادی برای یادگیری انتگرال ارائه شده است. در کنار داشتن یک معلم ریاضی خوب هم می تواند به شما در یادگیری ریاضی و انتگرال از ساده تا چندگانه کمک زیادی بکند.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 56618 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image