ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی لیست اساتید و مدرسین تدریس خصوصی ریاضی

لیست اساتید و مدرسین تدریس خصوصی ریاضی

به اشتراک گذاری

اگر در جستجوی لیست اساتید و مدرسین تدریس خصوصی ریاضی هستید .... اگر می خواهید برای موفقیت در ریاضی کنکور، ریاضی متوسطه و دانشگاهی، ریاضیات دوره ابتدایی، ریاضی عمومی 1 و 2 دانشگاه، ریاضی مهندسی و .... در کلاسهای خصوصی شرکت کنید و از تجربیات اساتید و مدرسین تدریس خصوصی ریاضی استفاده نمائید ....

در هر صورت، در همین سایت (ایران مدرس) لیست کاملی از مدرسین تدریس خصوصی ارائه شده است. برای مشاهده لیست مدرسین فعال در زمینه آموزش و تدریس ریاضیات بر روی عبارت زیر کلیک کنید.



لیست مدرسین تدریس خصوصی ریاضی



بعد از کلیک بر روی عبارت بالا، لیست مدرسین ریاضی و آگهی های تدریس خصوصی ریاضی را مشاهده خواهید کرد. با کلیک بر روی آگهی تدریس هر مدرس، مشخصات کامل مدرس شامل رزومه کاری و سوابق تحصیلی، سوابق تدریس، دانشگاه محل تحصیل مدرس و مدرک تحصیلی ایشان، هزینه ای که مدرس برای کلاسهای خصوصی در نظر دارد و ... را مشاهده نموده و به راحتی می توانید مدرس خودتان را انتخاب کنید.



مطالعه مقاله بهترین مدرسین تدریس خصوصی ریاضی خانم و آقا در تهران و کل کشور هم پیشنهاد می شود.

قیمت کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی: اگر قیمت کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی برای شما مهم است و می خواهید در این زمینه اطلاعات خوبی داشته باشید، در این وب سایت (ایران مدرس) مقالات زیادی در زمینه قیمت تدریس خصوصی و قیمت کلاسهای خصوصی ریاضی و سایر دروس ارائه شده است. به عنوانم مثال می توانید مقاله قیمت تدریس خصوصی ریاضی (ابتدایی، متوسطه، دانشگاه و کنکور) را در این زمینه مطالعه کنید. البته همانطور که گفته شد، با کلیک بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی ریاضی لیست مدرسین ریاضی را می توانید مشاهده کنید و در جرئیات آگهی تدریس هر مدرس، قیمت کلاس خصوصی هم ذکر شده است. بنابراین، با مشاهده آگهی تدریس چند مدرس می توانید به صورت کلی تخمینی از قیمت کلاسهای خصوصی ریاضی داشته باشید. دقت کنید که قیمت کلاسهای خصوصی ریاضی هر مدرس را باید در کنار رزومه کاری و سوابق تدریس ایشان ببینید. مدرسینی که سابقه کاری بالاتری دارند و درس ریاضی را در مدارس و آموزشگاهها و دانشگاههای زیادی تدریس کرده اند، برای کلاسهای خصوصی ریاضی قیمت بالاتری را هم درخواست می کنند.





مدرسین تدریس خصوصی ریاضی

استفاده صحیح از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی: منظور از استفاده صحیح از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی این است که در زمان مناسب از این کلاسها استفاده نمائید و در کنار استفاده از کلاسهای خصوصی ریاضی خودتان هم تلاش و کوشش کنید تا در نهایت منجر به نتیجه گرفتن شما شود. اگر می خواهید در درس ریاضی و یا هر درس دیگری نتیجه مورد نظر خودتان را بگیرید و برای نتیجه گرفتن قصد دارید در کلاسهای خصوصی شرکت کنید، باید بسته به سطح معلومات خودتان کلاسهای خصوصی ریاضی را در زمان مناسبی داشته باشید. اگر خودتان درس را بلد هستید و فقط اشکالات جزئی دارید، می توانید در طول ترم ریاضی را بخوانید و در ایام فرجه ها و یا در ایام امتحانات چند جلسه محدود کلاس خصوصی ریاضی برای رفع اشکال برگزار نمائید. ام اگر درس را به کلی بلد نیستید و یا تعداد جلسات بالایی کلاس برای یادگیری نیاز دارید، مسلما باید زودتر شروع کنید و برگزاری کلاسهای خصوصی را به ایام امتحانات موکول نکنید. نکته دیگری که باید مد نظر داشته باشید این است که فقط با شرکت در کلاسهای خصوصی ریاضی نمی توانید در آموزش و یادگیری آن و در امتحانا ریاضی موفقیت خوبی بدست آورید. استفاده از کلاسهای خصوصی ریاضی خوب است ولی کافی نیست. شما باید خودتان درس بخوانید و برای یادگیری ریاضی یا هر درس دیگری وقت بذارید (مطالعه کنید: 20 راهکار برای بیست شدن در درس ریاضی !). کلاسهای خصوصی و یا حتی کلاسهای مدرسه و دانشگاه یک ابزار خوب و مناسب برای آموزش بهتر و یادگیری سریعتر است ولی در نهایت مقدار تلاش و کوشش خودتان تعیین کننده است. پس اگر می خواهید نتیجه مورد نظرتان را بگیرید و در امتحان ریاضی موفق شوید و یا در کنکور ریاضی درصد بالایی بزنید، در کنار کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی خودتان هم درس بخوانید و تمرین و مسئله حل کنید و به یادگیری اشتیاق نشان دهید. هر اشکالی که حین مطالعه ریاضی برایتان پیش آمد یادداشت کنید تا از مدرس خصوصی ریاضی خودتان بپرسید.

موفقیت در آموزش و یادگیری درس ریاضی: اگر می خواهید در درس ریاضی موفق شوید و ریاضیات را به بهترین شکل ممکن و به صورت پایه ای و مفهومی آموزش ببینید باید از همان اوایل ترم برای یادگیری آن برنامه داشته باشید. اگر پایه ریاضی شما خیلی ضعیف است، استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی برای تقویت پایه بسیار مفید است. فرض کنید شما در مقطع دانشگاهی در حال تحصیل هستید و در مبحث انتگرال اشکال داشته باشید (دانلود کنید: دانلود جزوه بسیار عالی فرمولها و روشهای انتگرال گیری) در کلاسهای ریاضی دانشگاه وقت برای یادگیری مبحث انتگرال از اول وجود ندارد و ممکن است سوالات خیلی ابتدایی شما در این زمینه کلا پاسخ داده نشود. ولی در کنار کلاسهای دانشگاه و بحث های جدیدی که از درس ریاضی یاد می گیرید، می توانید کلاسهای خصوصی ریاضی را هم داشته باشید و مبحث انتگرال را به صورت پایه ای آموزش ببینید. بنابراین در حالتیکه پایه ریاضی شما ضعیف است استفاده از کلاسهای خصوصی ریاضی می تواند مفید و موثر باشد. در حالتیکه در درس ریاضی در حد متوسط هستید، باز هم شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی می تواند موثر باشد. به صورت کلی، برای موفقیت در اموزش و یادگیری درس ریاضی شرکت در کلاسهای مدرسه و دانشگاه، شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی، خواندن و مطالعه کتاب درسی ریاضی، حل تمرین و مسائل ریاضی، یادآوری و مرور ریاضی و ... می تواند مفید و موثر باشد. از همان اوایل ترم ریاضی را بخوانید و اموزش آن را به ایام امتحانات واگذار نکنید. اگر خودتان می توانید درس را بخوانید و فقط برای رفع اشکال قصد استفاده از کلاسهای خصوصی را دارید، خواندن ریاضی را از همان اوایل ترم شروع کنید. اگر در درس ریاضی ضعیف هستید و قصد دارید تعداد جلسات خصوصی زیادی را داشته باشید، در این حالت نیز برگزاری کلاسها را از اوایل ترم شروع نمائید. اگر درس ریاضی را در زمان طولانی و در طول ترم یاد بگیرید و برای آموزش آن وقت بذارید، هم درس را بهتر و پایه ای تر آموزش می بینید و هم دیرتر آن را فراموش می کنید. در ضمن، احتمال موفقیت شما در امتحان ریاضی و یا ریاضیات کنکور بیشتر خواهد بود.



مطالعه این مقاله هم مفید است: دبیر ریاضی خوب، شماره تماس اساتید و مدرسین ریاضی خانم و آقا

کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی کنکور: برای رشته های ریاضی و تجربی و یا در کنکور ارشد و دکتری برای بسیاری از رشته های فنی و مهندسی و سایر رشته ها ریاضی درس مهمی است و اگر بتوانید در درس ریاضی درصد بالایی را کسب نمائید، به صورت کلی اثر بسیار خوبی بر روی نتیجه کنکور شما خواهد داشت. در این وب سایت (ایران مدرس) که بزرگترین سایت تدریس ایران است و تا سال 98 بیش از 19000 مدرس ثبت نامی دارد، مدرسین زیادی در زمینه آموزش و تدریس خصوصی کنکور و ریاضیات کنکور و ... فعالیت دارند. برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی ریاضی کنکور و سایر دروس کنکوری بر روی عبارت تدریس خصوصی کنکور کلیک کنید. برای مشاهده لیست کامل مدرسین ثبت نامی در ایران مدرس بر روی عبارت سایت تدریس خصوصی کلیک نمائید. شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی کنکور برای کسب درصد بالای ریاضی می تواند مفید و موثر باشد. در کلاسهای تدریس ریاضی کنکور می توانید بخشهایی از کتاب ریاضی را که خوب متوجه نمی شوید بخوانید و یا تمرینات و مسائلی که نمی توانید حل کنید را مورد بررسی قرار داده و رفع اشکال نمائید و یا در نهایت تست های کنکور و سوالات کنکوری ریاضی را بررسی کنید و با نحوه تست زنی و راهکارهای صحیح تست زدن آشنا شوید. برای موفقیت در ریاضی کنکور در مرحله اول خود کتاب درسی را باید خوب بخوانید و زیر و رو کنید. هر چه کتاب درسی را بهتر بلد باشید، در ادامه در حین حل تمرینها و یا در حین تست زدن کارتان راحتتر خواهد بود. در ادامه تمرین و مسئله حل کنید و تست کنکور بزنید. سوالات و اشکالات خودتان را یادداشت نموده و از مدرس خودتان بپرسید. برای دانلود رایگان تست های کنکوری درس ریاضی بر روی عبارت تست کنکور ریاضی کلیک کنید.

جزوات آموزشی و سوالات امتحانی ریاضی: در همین سایت (ایران مدرس) برای آموزش و بهتر درس ریاضی، جزوات درسی و آموزشی، نمونه سوالات امتحانی، جزوات کنکوری، تست و سوالات کنکور و .... ارائه شده است. برای دانلود رایگان جزوات آموزشی و سوال امتحانی ریاضی و ... در ایران مدرس بر روی عبارت دانلود رایگان جزوه و سوال ریاضی کلیک کنید. برای دروسی مانند ریاضی ششم تا نهم جزوات خلاصه بسیار خوبی ارائه شده است. در ضمن تا جایی که ممکن بوده است، حل تمرینات کتابهای درسی ریاضی هم ارائه شده است و در آینده موارد بیشتری هم اضافه خواهد شد. نمونه سوالات امتحانی ریاضی را هم با کلیک بر روی همان لینک می توانید دانلود نمائید. استفاده از نمونه سوالات امتحانی خصوصا در ایام امتحانات می تواند بسیار مفید باشد. بعد از انکه کتاب درسی ریاضی را خوب مطالعه کردید و تمرین و مسئله حل نمودید، در ایام امتحانات نمونه سوالهای امتحانی را هم حل کنید تا با روند مطرح شدن سوالات در امتحان ریاضی و با سلیقه ممتحنین ریاضی آشنا شوید. استفاده از نمونه سوالات امتحانی و جزوات آموزشی ریاضی ارائه شده در این وب سایت برای یادگیری بهتر درس ریاضی و کسب نمره خوب در این درس می تواند مفید و موثر باشد.



مطالعه مقاله تدریس خصوصی ریاضی توسط مدرس خانم با قیمت مناسب هم پیشنهاد می شود.

فعالیت در زمینه تدریس خصوصی ریاضی: با توجه به موارد ذکر شده در بالا، واضح است که سایت ایران مدرس برترین سایت فعال در زمینه آموزش و تدریس خصوصی ریاضی و سایر دروس است. ایران مدرس بیشترین تعداد مدرسین ثبت نامی در بین سایتهای تدریس خصوصی را دارد و پربازدیدترین سایت تدریس ایران هم می باشد. بازدید این وب سایت در ایام امتحانات به بیش از 28000 بازدید در روز هم رسیده است. اگر مدرس ریاضی هستید و می خواهید شاگردهای بیشتری جذب کنید و یا اگر می خواهید فعالیت در زمینه تدریس خصوصی ریاضی را شروع کنید و یا آموزشگاه و گروه آموزشی فعال در زمینه تدریس خصوصی ریاضی دارید، در هر صورت، آگهی تدریس خودتان را در همین سایت ثبت نموده (در بالای همین صفحه بر روی عبارت عضویت در سایت کلیک کنید، در ادامه ثبت نام کنید و آگهی تدریس خودتان را ثبت نمائید) و در زمینه اموزش و تدریس ریاضی و یا هر زمینه دیگری شاگرد جذب کنید. ایران مدرس برترین سایت تدریس خصوصی ایران است و با ارائه هزاران مطلب اموزشی و تست کنکور و جزوه و سوال امتحانی و ... یک مجیط کاملا آموزشی را فراهم آورده است و برای درج تبلیغات در زمینه تدریس و اموزش ریاضی و سایر دروس کاملا موثر و پربازده است. در سایت ایران مدرس می توانید آگهی تدریس خودتان را به دو صورت رایگان و ویژه ثبت نمائید. با درج تبلیغات تدریس خصوصی ریاضی در ایران مدرس به راحتی شاگرد جذب کنید و از تدریس ریاضی درآمد کسب نمائید. البته باید آگهی تدریس خودتان را خوب بنویسید (مقاله 20 عامل موثر و کلیدی برای ثبت آگهی تدریس خصوصی پربازده را مطالعه کنید) تا درامد شما از تدریس ریاضی خوب و قابل ملاحظه باشد (مقاله حداکثر درآمد مدرسین تدریس خصوصی چقدر است؟ را بخوانید).

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 805 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image