ارتباط مستقیم با 30613 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس مقاله مطالب علمی سایت حل آنلاین مسائل ریاضی و 5 ربات و برنامه عالی سوالات ریاضی

سایت حل آنلاین مسائل ریاضی و 5 ربات و برنامه عالی سوالات ریاضی

به اشتراک گذاری

اگر در جستجوی سایت حل آنلاین مسائل ریاضی هستید .... اگر می خواهید سوالات ریاضی را در کمترین زمان و با یک ربات و برنامه عالی حل نمائید .... در هر صورت، در این بخش 5 ربات و برنامه عالی سوالات ریاضی معرفی می گردد.

اگر در یادگیری و آموزش سوالات ریاضی اشکال دارید از اساتید مجرب کمک بگیرید. بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی آنلاین کلیک کنید تا لیست اساتید را مشاهده نمائید.

ربات حل مسائل ریاضی بسیار کار را آسان می کند. سایت های بسیار خوبی برای حل مشتق، انتگرال و معادلات ریاضی به صورت آنلاین وجود دارند که در مقالات زیر معرفی شده اند.

مشتق گیری آنلاین - معرفی 3 سایت خوب برای محاسبه آنلاین مشتق

انتگرال گیری آنلاین - معرفی 3 سایت عالی محاسبه آنلاین انتگرال

حل معادله آنلاین - 5 سایت فوق العاده برای حل انواع معادلات به صورت آنلاین



اگر در جستجوی سایت و ربات های خوب برای حل مسائل ریاضی هستید در این مقاله سایت ایرانی و غیر ایرانی حل مسائل ریاضی معرفی می شود. این برنامه ها و ربات های حل سوالات ریاضی اگر فارسی و ایرانی هم نباشند هم باز کاربری بسیار راحتی دارند. برای حل مسائل ریاضی هفتم، هشتم، نهم، ریاضیات دبیرستان و دانشگاهی، ریاضی گسسته و .... به صورت آنلاین می توانید از این سایت ها استفاده نمائید. در ادامه 5 ربات و برنامه عالی سوالات ریاضی معرفی می گردد.

1- سایت مایکروسافت برای حل مسائل ریاضی آنلاین

در سایت مایکروسافت بخشی وجود دارد که با استفاده از آن می توانید به راحتی مسائل ریاضی را حل کنید. برای ورود به سایت مذکور بر روی این لینک کلیک کنید. همانطور که در شکل زیر نشان داده شده است، این حل گر ریاضی به راحتی قابل استفاده می باشد. کافی است در باکس نشان داده شده در شکل زیر که از سایت مزبور گرفته شده است معادله مد نظر خودتان را وارد کنید و بر روی کلید Solve کلیک نمائید تا معادله برای شما حل گردد. البته بعد از مراجعه به سایت ذکر شده این کار را انجام دهید. چند مثال از معادلات پرکاربرد مانند معادله درجه 2 و معادله خطی و مثلثاتی و ... را هم در شکل زیر می تونید مشاهده کنید. برای مشاهده مثال های بیشتر بعد از مراجعه به سایت مزبور (همانطور که در شکل زیر هم قابل مشاهده است) بر روی عبارت More Example کلیک کنید. این حل گر سوالات ریاضی برای پاسخ دادن به تمرینات به صورت آنلاین بسیار مفید است. مطالعه کنید:
10 راهکار عالی برای داشتن بهترین تدریس خصوصی ریاضی آنلاین



حتما بخوانید: 4 سایت عالی برای حل آنلاین معادلات دیفرانسیل با راه حل گام به گام

2- سایت و برنامه خوب حل سوالات ریاضی quickmath

در سایت https://quickmath.com/ هم ربات خوبی برای حل مسائل ریاضی به صورت انلاین ارائه شده است که در پایین تصویر آن را می توانید مشاهده کنید. در سایت مذکور هم کافی است معادله، نامعادله و ... را وارد کنید تا جواب را به شما بدهد. البته پیشنهاد می شود برای قوی شدن در درس ریاضی خودتان معادلات را حل کنید و برای چک کردن درستی جواب نهایی از این سایت ها استفاده نمائید. همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است، استفاده از این سایت هم کار راحتی است.




3- برنامه و ربات عالی حل سوالات ریاضیات math10

سایت math10 هم یک سایت عالی است. برای ورود به این سایت اینجا کلیک کنید. همانطور که در شکل زیر قابل مشاهده است کافی است فرمی که در سایت مذکور قرار دارد را تکمیل نمائید و بر روی Solve کلیک کنید تا مسئله شما حل شود. این سایت یک حل گر و ربات آنلاین پاسخ دادن به تمرینات و سوالات ریاضی خوب را دارد. اگر در این مباحث اشکال دارید از معلم های ریاضی آنلاین که در همین سایت ایران مدرس حضور دارند کمک بگیرید.




مطالعه کنید: بهترین سایت حل انتگرال آنلاین با راه حل - معین و نامعین، ساده و دوگانه

4- سایت با کاربری آسان حل انلاین سوال ریاضی cymath

سایت https://www.cymath.com/ هم سایت بسیار خوبی برای گرفتن جواب سریع معادلات و مسائل ریاضی است. در تصویر زیر صفحه اصلی این سایت قابل مشاهده است. بعد از ورود به سایت cymath مسئله خودتان را وارد کنید و بر روی علامت ذره بین کلیک نمائید تا مسئله حل شود. در سمت راست فرم بر روی Examples کلیک کنید مثال هایی را می بینید. در سمت چپ و پایین فرم بر روی Choose Topic کلیک کنید انواع مسائل ریاضی قابل حل (انتگرال گیری، مشتق گیری، رسم نمودار، ساده کردن، حل معادلات و ....) را به شما نشان می دهد. با انتخاب هر موضوع می توانید مسائل مرتبط با آن را آنلاین حل کنید.




5- ربات حل مسائل ریاضی symbolab

سایت symbolab هم سایت بسیار خوب و معتبری با کاربری آسان برای حل سوالات ریاضی در کمترین زمان ممکن است. بر روی عبارت سایت حل مسائل آنلاین ریاضی symbolab کلیک کنید تا وارد سایت مذکور شوید. صفحه اصلی این سایت در تصویر زیر قابل مشاهده است. سوال مورد نظر خودتان را وارد نموده و بر روی Go کلیک کنید. انواع مسائل توانی، رادیکالی، لگاریتمی، انتگرال، مشتق، نامعادله، تابع و ترکیب توابع، مثلثاتی و ... را می توانید در این سایت حل نمائید. این سایت هم کاربری بسیار راحتی دارد و با وجود اینکه فارسی یا ایرانی نیست ولی برای همه افراد به راحتی قابل استفاده است چرا که فقط کافی است سوال را وارد نموده و بر روی کلید Go کلیک کنید.




پیشنهاد می شود بخوانید: حل آنلاین انواع مشتق و حل آسان مسائل مشتق به صورت آنلاین

سایت ها و ربات های معرفی شده در بالا برای حل مسائل ریاضی آنلاین بسیار مفید هستند و امیدواریم که این مقاله برای شما مفید بوده باشد. البته، همانطور که گفته شده بسیار خوب است که ریاضی خودتان را تقویت کنید و از این سایت ها برای چک کردن جواب نهایی استفاده نمائید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 414063 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
عرفان پنج شنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۷

۶۰درصد کارتهای محمد ابی و بقزه قرمز هستند.چند کارت ابی دور بریزیم تا ۶۰درصد کارتهای باقیمانده قرمز شوند..فرص کنید تعداد کارتهای محمد کمترین مقداری باشد ک این اتفاق برایش ممکن است

Reza دوشنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۲

عالیی

میانگین این عدد ها را به دست آورید 0.7 1.1 2.7 3.5 يکشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۱

چگونه باید میانگین عدد های اعشاری را به دست بیاوریم

AmarMGM يکشنبه ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰

سلام امیر محمد هستم کلاس هشتم تازه وارد این سایت شدم

starteach.ir آدينه ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۵

ممنون

علی سوقی پنج شنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۰

میخواهم یک مسله را حل کنم

محمد حسینی سه شنبه ۲۰ دي ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۷

عالی

زینب قارونی يکشنبه ۱۸ دي ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۹

حل سوال ریاضی نهم

فرشاد احمد يکشنبه ۰۴ دي ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۱

سلام علیکم! در صورتیکه تفاوت بین دو عدد همجوار همیشه 1 است، مثلاً 12-11=1، 11-10=1 و همینطور ادامه دارد، پس چرا تقسیم 11/12 و یا 11/10 با هم مساوی نیستند؟ لطفا جواب دهید، ممنون میشم. تشکر

عرفان محمودی سه شنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۹

خیلی خوبن است

روی يکشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۱

نفهمیدم

احسان خدادادی يکشنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۴

اگر عدد ۳ را وارد ماشین(۲x-1)کنیم چه عددی از آن خارج میشود

روحیت شنبه ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۵

سلام خوب هستین‌ من‌ میخواهم‌ درس های خودم را آنلاین بخوانم