ارتباط مستقیم با 30644 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
beikmohammadlou
ایران مدرس مقاله مطالب علمی 4 سایت عالی برای حل آنلاین معادلات دیفرانسیل با راه حل گام به گام

4 سایت عالی برای حل آنلاین معادلات دیفرانسیل با راه حل گام به گام

به اشتراک گذاری

در این مقاله بهترین سایت ها برای حل آنلاین معادلات دیفرانسیل با راه حل آن ارائه شده است. اگر می خواهید یک معادله دیفرانسیل را خیلی راحت به صورت آنلاین حل نمائید و راه حل آن را به صورت قدم به قدم و گام به گام مشاهده کنید و در جستجوی نرم افزار حل معادلات دیفرانسیل به صورت کاملا رایگان هستید، ادامه این مطلب را بخوانید.

برای مشاهده لیست اساتید فعال در زمینه اموزش درس معادله های دیفرانسیل بر روی عبارت تدریس خصوصی معادلات دیفرانسیل کلیک کنید. مطالعه دانلود رایگان نمونه سوال امتحان و جزوات آموزشی معادلات دیفرانسیل هم مفید است.

1- سایت عالی برای حل آنلاین معادله دیفرانسیل symbolab.com

این سایت واقعا یک سایت عالی و بی نظیر است و برای حل انواع معادلات دیفرانسیل می توانید از آن استفاده کنید. برای مراجعه به این سایت عالی اینجا کلیک کنید. همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است، در این سایت یک جعبه ابزار قوی هم در اختیار شما قرار گرفته است و با استفاده از آن می توانید معادله دیفرانسیل مورد نظر خودتان را وارد نمائید. وقتی بر روی کلید GO کلیک می کنید، راه حل معادله به صورت قدم به قدم، نمودار جواب، جواب معادله دیفرانسیل به صورت آنلاین و در کمترین زمان به شما داده خواهد شد. برای مشاهده اساتیدی که در زمینه حل انواع معادلات دیفرانسیل می توانند به شما کمک کنند بر روی عبارت تدریس خصوصی آنلاین کلیک کنید.




در سایت symbolab.com مثال هایی هم از معادلات دیفرانسیل پرکاربرد و متداول ارائه شده است و می توانید حل آنها را ببینید و یا با کلیک بر روی آن می توانید معادله را تغییر دهید و بعد حل را مشاهده نمائید. در تصویر زیر مثال هایی که در این سایت ارائه شده است را می توانید مشاهده نمائید. اگر می خواهید یک سایت عالی برای حل معادله دیفرانسیل در اختیار داشته باشید، این سایت شما را از هر سایت دیگری و یا از هر نرم افزاری برای انجام این کار بی نیاز می کند.



مطالعه نمائید: 1- دانلود جزوه بسیار عالی حساب دیفرانسیل - بخش اول 2- دانلود جزوه بسیار عالی حساب دیفرانسیل - بخش دوم 3- دانلود جزوه بسیار عالی حساب دیفرانسیل - بخش سوم


2- سایت محاسبه گر جواب معادله دیفرانسیل mathhelp.net

این سایت هم کاربری راحتی دارد. فقط کافی است که معادله دیفرانسیل مد نظر خودتان همراه با شرایط اولیه آن را وارد نمائید. به این ترتیب جواب را برای شما محاسبه خواهد کرد. این سایت مانند سایت symbolab.com راه حل گام به گام و قدم به قدم یا نمودار را به شما نمی دهد ولی در هر صورت کاربری ساده ای دارد و می توانید برای بدست آوردن جواب معادله های دیفرانسیل معمولی روی آن حساب نمائید. در تصویر زیر باکسی که در این سایت ارائه شده است و می توانید معادله دیفرانسیل مورد نظر خودتان را وارد کنید قابل مشاهده است. مثالی هم ارائه شده است که به شما نشان دهد چگونه معادله دیفرانسیل و شرایط اولیه آن را وارد کنید. در پایان بر روی کلید CALCULATE کلیک کنید تا بعد از مدت کوتاهی جواب معادله را به شما بدهد. برای ورود به این سایت بر روی این لینک کلیک کنید.




حتما بخوانید: دانلود خلاصه جزوه معادلات دیفرانسیل

3- سایت wolframalpha.com

در این سایت هم مثال هایی از حل معادلات دیفرانسیل به صورت آنلاین ارائه شده است. می توانید خودتان هم معادله را تغییر دهید. برای مراجعه به این سایت هم بر روی عبارت مثال های حل معادله دیفرانسیل کلیک کنید. در این سایت حل معادلات دیفرانسیل بسیار متداول مانند Y"+Y=0 و .... را می توانید مشاهده کنید. نمودار جواب هم به شما داده خواهد شد. در کل این سایت هم سایت خوبی برای حل معادلات دیفرانسیل است.

4- سایت خوب حل اینترنتی معادله دیفرانسیل dcode.fr

این سایت هم ساختار ساده و کاربری ساده ای دارد. در تصویر زیر می توانید صفحه این سایت که مربوط به حل معادله دیفرانسیل انلاین است را مشاهده نمائید. در این سایت مثل اولین سایتی که معرفی شد راه حل گام به گام معادله دیفرانسیل به شما داده نخواهد شد ولی جواب را در زمان بسیار کوتاه می توانید مشاهده کنید. در این سایت می توانید جواب معادله دیفرانسیل را با و بدون وارد کردن شرایط اولیه مشاهده نمائید. کافی است بر روی کلید SOLVE کلیک کنید تا جواب معادله به شما داده شود. برای مشاهده این سایت به آدرس dcode.fr/differential-equation-solver مراجعه کنید.




حتما مطالعه نمائید: حل تقریبی معادلات دیفرانسیل با استفاده از روش انتگرال باقیمانده های وزنی

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 200906 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
علیرضا سهرابی دوشنبه ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۲

متاسفانه این سایت ها همه با خرید اشتراک هستن و از راه هایی معادله رو حل میکنن که راه های معمول دانشگاهی نیست