ارتباط مستقیم با 30682 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس مقاله مطالب علمی حل معادله آنلاین - 5 سایت فوق العاده برای حل انواع معادلات به صورت آنلاین

حل معادله آنلاین - 5 سایت فوق العاده برای حل انواع معادلات به صورت آنلاین

به اشتراک گذاری

اگر می خواهید معادله های خودتان را به صورت آنلاین حل نمائید .... اگر می خواهید معادله درجه 2، درجه 3، درجه 4، دو مجهولی، سه مجهولی، نامعادله، معادله دیفرانسیل و یا هر نوع معادله دیگری را به صورت آنلاین حل کنید ... چنانچه در جستجوی بهترین سایت های حل معادلات به صورت آنلاین هستید .... در هر صورت ادامه این مطلب را بخوانید.

اگر در مبحث حل معادلات اشکال دارید از مدرسین ریاضی هم می توانید کمک بگیرید. بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید تا لیست اساتید را ببینید. مطالعه دانلود رایگان بهترین جزوات آموزش و سوالات امتحانی آموزش معادلات و نامعادله ها هم مفید است.

در ادامه 5 سایت فوق العاده برای حل انواع معادلات به صورت آنلاین معرفی خواهند شد.

1- سایت با حساب

یک سایت خوب ایرانی که برای حل معادلات به صورت انلاین می توانید از آن استفاده نمائید، سایت با حساب است. در این سایت می توانید حل معادله درجه 1 تا درجه 4، حل معادله دو معادله و دو مجهول تا n معادله و n مجهول را به صورت آنلاین انجام دهید. مثلا برای حل معادله درجه 2 در تصویر زیر سایت با حساب را می توانید مشاهده نمائید. خیلی راحت ضرایب را وارد کنید و معادله به صورت آنلاین محاسبه می شود. برای حل معادلات با استفاده از این سایت خوب به آدرس https://www.bahesab.ir/math/equation/ مراجعه نمائید. کلیک کنید: مشاهده معلم های خصوصی آنلاین




2- سایت حل معادلات آنلاین wolframalpha.com


این سایت هم سایت بسیار خوبی است و همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است با وارد کردن معادله در باکس مربوطه می توانید به راحتی حل آن را به صورت آنلاین داشته باشید. برای ورود به این سایت اینجا کلیک کنید. در این سایت به صورت نموداری و عددی جواب معادله را خواهید دید. در ضمن، جواب های معادله را روی محور مختصات به شما نشان می دهد.



مطالعه دانلود جزوه رایگان برای آموزش معادلات و نامعادلات قدرمطلق هم پیشنهاد می شود.

در تصویر زیر جواب های معادله x^2-4=0 را که از این سایت بدست آمده می توانید مشاهده کنید.




3- سایت symbolab.com

در این سایت هم امکان حل انواع معادلات به صورت آنلاین وجود دارد. بر روی عبارت سایت حل معادله آنلاین کلیک کنید تا وارد این سایت شوید. همانطور که در شکل زیر نشان داده شده است در این وب سایت امکانات بسیار خوبی برای وارد کردن معادله وجود دارد. کافی است معادله مد نظرتان را وارد کنید و بر روی GO کلیک کنید تا معادله حل شود.




در سایت symbolab.com مثال های آماده ای برای حل معادله هم ارائه شده است که برخی از آنها را در شکل زیر می توانید مشاهده نمائید.



حتما بخوانید: دانلود نمونه سوالات نامعادلات حسابان (انتشارات خیلی سبز)

4- سایت حل معادلات انلاین mathpapa.com

در این وب سایت هم امکان حل معادله آنلاین فراهم شده است. در تصویر زیر هم صفحه مربوط به حل معادلات این سایت را می توانید ببینید. کافی است معادله مورد نظر خودتان را وارد نمائید تا به راحتی حل شود.




برای مشاهده این سایت به آدرس mathpapa.com/equation-solver مراجعه نمائید.

5- سایت dcode.fr

یک سایت خوب دیگر که برای حل معادلات بدون دردسر می توانید از آن استفاده کنید سایت dcode.fr است. در این سایت همانطور که در تصویر زیر هم مشاهده می کنید امکان حل نامعادلات و همچنین حل معادله دیفرانسیل به صورت انلاین هم وجود دارد. برای مشاهده این سایت به آدرس dcode.fr/equation-solver مراجعه کنید.




پیشنهاد می شود مطالعه نمائید: جزوه آموزش ریاضی - حل دستگاه دو معادله و دو مجهول و سه معادله و سه مجهول (روش حذفی و کرامر)

در این مقاله 5 سایت خوب برای حل انواع معادله، نامعادله و معادله دیفرانسیل به صورت آنلاین معرفی شد. این سایت ها در کمترین زمان حل معادله را به شما خواهند داد. اکثر سایت ها نمودار معادله و جوابهای آن روی محور مختصات را هم به شما خواهند داد. برای اینکه بتوانید بر معادلات مسلط شوید بسیار خوب است که خودتان هم حل معادلات را با روش های تحلیلی و عددی تمرین کنید و جواب های خودتان را با جواب های ارائه شده در این سایت ها مقایسه نمائید. اگر در درس ریاضی و مبحث معادلات، نامعادله ها و حل انواع معادلات دیفرانسیل اشکال دارید می توانید از مدرسین ریاضی و یا اساتید خصوصی معادلات دیفرانسیل کمک بگیرید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 246626 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
امیرحسین پنج شنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۲

روش حل این معادله:a+b=4, ab=1 a,b رابدست اورید

Siavash پنج شنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۶

آیا ماشین حسابی هست که بتونه مقادیر A,B,D رو از من بگیره و مقدار C رو برای من پیدا کنه بدون اینکه من بخوام معادله زیر رو برحسب C مرتب کنم. معادله اینه: A= (B+C)/D در واقع هدف من اینه که نخوام به ازای هر متغیر مد نظرم مجبور بشم که معادله رو بر حسب اون متغیر بنویسم. لطفا پاسخ روبه موبایلم پیامک بزنید.

mohammadreza vahdati دوشنبه ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۴

سایت سوم که معرفی کردید بی نظیر بود واقعا ممنونم

فاطمه آدينه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۵

عالی

عاطفه دوشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۷

معادله دیفرانسیل