ارتباط مستقیم با 30615 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس مقاله مطالب علمی نمونه سوال ریاضی هفتم فصل 1 تا 7 با جواب

نمونه سوال ریاضی هفتم فصل 1 تا 7 با جواب

به اشتراک گذاری


در این بخش نمونه سوال ریاضی هفتم فصل 1 تا 7 با جواب ارائه شده است. اگر می خواهید در امتحان ریاضی هفتم نمره خوب بگیرید پیشنهاد می شود این سوالات امتحانی را مورد بررسی قرار دهید.


همچنین برای مشاهده لیست مدرسین ریاضی هفتم خانم و آقا به صفحه تدریس خصوصی ریاضی هفتم مراجعه نمائید.



بعد از مطالعه کتاب درسی و حل تمرینات، پاسخ دادن به سوالات امتحانی می تواند باعث شود ریاضی هفتم را بهتر یاد بگیرید و در امتحان نمره خوبی بگیرید. در ادامه تعدادی نمونه سوال ریاضی هفتم فصل 1تا7 با جواب ارائه شده است. در فصل های ۱ تا 7 ریاضی هفتم مباحث مهمی همچون راهبردهای حل مسئله - روشهای نمادین، عددهای صحیح، هندسه و استدلال (رابطه بین پاره خط ها، رابطه بین زاویه ها، رسم مثلث، تساوی دو مثلث، مثلث قائم الزاویه)، جبر و معادله (الگوهای عددی، عبارت جبری، مقدار یک عبارت جبری، معادله)، مساحت و حجم (یادآوری، معرفی حجم های هندسی، حجم شکلهای هندسی، مساحت جانبی، سطح و حجم)، اعداد طبیعی و اعداد اول و بردار (پاره خط جهت دار، تعریف بردار، کاربرد بردار در نیرو و حرکت، مختصات، بردار و حرکت نقطه در صفحه، جمع دو بردار) درس داده می شود. این مباحث ارائه شده در فصل های 1 تا 7 ریاضی هفتم نه تنها در این درس بلکه برای درس ریاضی در پایه های بالاتر هم مهم می باشد. اگر در این مباحث اشکال دارید از معلم های ریاضی کمک بگیرید. در کلاس های ریاضی هفتم شرکت منظم و فعال داشته باشید و جزوه بنویسید. در طول ترم مباحث را مرور نمائید و تمرین و مسئله حل کنید. در نهایت در ایام امتحانات و یا در طول ترم برای یادگیری بهتر و افزایش تسلط خودتان نمونه سوالات امتحانی را حل نمائید. در این مقاله سوالات امتحانی زیادی از درس ریاضی هفتم فصل های 1 تا 7 و سایر فصول ارائه شده است. مطالعه مقاله چگونه در امتحان ریاضی هفتم 20 بگیریم هم مفید است.



پیشنهاد ویژه، حتما بخوانید: نمونه سوال ریاضی هفتم با جواب - نوبت اول و نوبت دوم




پاسخ دادن به سوالات امتحانی تسلط و اعتماد به نفس شما را افزایش داده و می توانید حتی در امتحان ریاضی هفتم نمره 20 هم بگیرید. البته قبل از این که سراغ سوالات امتحانی ریاضی هفتم بروید بهتر است تمرینات داخل کتاب را حل کرده باشید و مورد بررسی قرار داده باشید. در هر صورت، اینکه یک مرتبه و بدون آمادگی سراغ حل سوالات امتحانی بروید ممکن است سوالات برای شما خیلی سخت باشد و نا امید شوید. از تمرینات ساده تر شروع نمائید و به تدریج سراغ تمرینات سخت تر و سطح بالاتر و سپس نمونه سوال های امتحانی ریاضی پایه 7 بروید. در ادامه برای دانلود سوالات امتحانی بیشتر بر روی لینک های زیر کلیک کنید.


سوالات ریاضی پایه هفتم نوبت دوم



دانلود رایگان سوالات امتحان درس ریاضی هفتم دبیرستان دوره اول خردادماه


نمونه سوالات امتحان هماهنگ درس ریاضی پایه هفتم نوبت دوم


کلیک کنید: مشاهده نمونه فیلم های تدریس خصوصی ریاضی هفتم


منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 69228 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
ehsan آدينه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰

خوب

امیر دوشنبه ۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۵

یک سوال میشه بگید جواب نمونه سوال ها کجاست؟

جونگ کوک سه شنبه ۱۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۶

عالی بود ممنون کاری میکنین واسه امتحانا اماده باشیم حداقل