ارتباط مستقیم با 30649 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس مقاله مطالب علمی بهترین فیلم های آموزشی انتگرال، 10 فیلم برتر در زمینه آموزش انتگرال با بهترین بازدهی

بهترین فیلم های آموزشی انتگرال، 10 فیلم برتر در زمینه آموزش انتگرال با بهترین بازدهی

به اشتراک گذاری

در این مقاله بهترین فیلم های آموزشی انتگرال ارائه شده است. اگر می خواهید انتگرال را در کمترین زمان یاد بگیرید و در جستجوی 10 فیلم برتر در زمینه آموزش انتگرال با بهترین بازدهی هستید ادامه این مطلب را بخوانید. انتگرال یکی از مهمترین مباحث ریاضی است که در علوم مختلف کاربردهای زیادی دارد.

اگر در مبحث انتگرال اشکال دارید از اساتید مجرب ریاضی کمک بگیرید. برای مشاهده لیست مدرسین ریاضی خانم و آقا در همین سایت ایران مدرس بر روی عبارت
تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید. مطالعه انتگرال e و فرمول ها و روابط انتگرال توابع نمایی هم مفید است.

ویژگی بهترین فیلم های آموزشی انتگرال: همانطور که گفته شد در این مقاله قصد دارید بهترین فیلم ها و ویدیوهای آموزش انتگرال که در همین سایت ایران مدرس ثبت شده است را معرفی نمائیم تا با استفاده از این ویدیوها بتوانید در کمترین زمان ممکن مباحث مهم انتگرال را آموزش ببینید. اما می خواهیم بدانیم این فیلم های خوب در زمینه آموزش انتگرال چه ویژگی هایی دارند و با چه ملاکی انتخاب شده اند. در همین سایت ایران مدرس سعی شده است مطالب و مقالات آموزشی مفیدی ارائه گردد. فیلم هایی که در این بخش برای آموزش انتگرال انتخاب شده اند ویژگی های خوبی دارند. از جمله اینکه این فیلم ها در رابطه با روش ها و راهکارهایی برای انتگرال گیری هستند که بسیار متداول و پرکاربرد می باشند. روش هایی مانند جزء به جزء و تغییر متغیر بسیار کاربرد زیادی در انتگرال گیری دارند. بنابراین بهتر است بر این روش ها مسلط باشید. در ضمن فیلم های انتخاب کوتاه هستند و در کمترین زمان می توانید مبحث مربوطه را آموزش ببینید. نکته دیگر اینکه بهترین ویدیوهای آموزشی انتگرال از طریق حل مثال به آموزش پرداخته اند و این باعث می شود یادگیری بهتر اتفاق بیفتد. همانطور که می دانید برای آموزش بهتر و سریعتر فیلم به نسبت مقاله و جزوه بازدهی بالاتری دارد.

مطالعه نمائید:
چند مثال از انتگرال همراه با توضیحات کامل و حل تشریحی

1- فیلم خوب آموزش استفاده از روش تغییر متغیر برای محاسبه انتگرال

در این ویدیوی آموزش ریاضی از مبحث انتگرال گیری و فیلم آموزشی نحوه استفاده از روش تغییر متغیر برای محاسبه انتگرال نامعین با مثال توضیح داده شده است. در روش تغییر متغیر، متغیر جدیدی تعریف شده و بعد از دیفرانسیل گیری از آن، انتگرال بر حسب ان بازنویسی می شود. اگر متغیر جدید به درستی تعریف شده باشد باعث می شود انتگرال، انتگرال ساده تری شود. در نهایت انتگرال محاسبه شده و نتیجه نهایی بر حسب متغیر اولیه باز نویسی می شود.

برای مشاهده کلیک کنید:
فیلم آموزشی نحوه استفاده از روش تغییر متغیر برای محاسبه انتگرال نامعین با مثال

برای مشاهده فیلم های بسیار خوب دیگر در زمینه محاسبه انتگرال با تغییر متغیر اینجا کلیک کنید.



2- ویدیوی عالی تغییر متغیر مثلثاتی برای حل انتگرال رادیکالی

در این فیلم آموزشی، به زبان ساده، در رابطه با نحوه استفاده از تغییر متغیر مثلثاتی برای محاسبه انتگرال رادیکالی توضیح داده شده است. استفاده از تغییر متغیر مثلثاتی برای محاسبه بسیاری از انتگرال ها می تواند کاملا مفید باشد.

برای مشاهده کلیک کنید:
فیلم آموزشی - نحوه استفاده از تغییر متغیر مثلثاتی برای محاسبه انتگرال رادیکالی

3- فیلم آموزش انتگرال توابع نمایی - انتگرال e

یکی از انواع انتگرال هایی که در درس ریاضی و شاید در فرمول بندی بسیاری از دروس دیگر با آن مواجه می شویم انتگرال e و یا انتگرال تابع های نمایی است. انتگرال توابع نمایی روابط ساده ای دارد و برای انتگرال e رابطه خیلی ساده تر هم می شود که در ویدیو مورد بررسی قرار گرفته است. اگر یک تابع نمایی در یک چند جمله ای ضرب شود و بخواهیم از آن انتگرال بگیریم باید از روش جزء به جزء برای انتگرال گیری استفاده کرد. در این فیلم آموزشی کوتاه روابط اولیه مورد نیاز برای محاسبه انتگرال نمایی مورد بررسی قرار گرفته است.

برای مشاهده کلیک کنید:
فیلم آموزش انتگرال توابع نمایی - انتگرال e

مطالعه نمائید: مهمترین فرمول های انتگرال گیری معین و نامعین



4- انتگرال های دوگانه به زبان ساده

برای محاسبه انتگرال دو گانه کافی است ابتدا به نسبت یکی از متغیرها انتگرال را محاسبه کنید و حد بالا و پایین را جاگذاری نمائید و در مرحله بعد سراغ انتگرال دوم بروید. وقتی در حال انتگرال گیری نسبت به x هستید باید با متغیر y مانند عدد ثابت برخورد نمائید. در این فیلم آموزشی با یک مثال تشریحی به زبان ساده نحوه محاسبه انتگرال دوگانه توضیح داده شده است.

برای مشاهده کلیک کنید:
فیلم آموزشی - نحوه محاسبه انتگرال های دوگانه به زبان ساده

5- فیلم مفید محاسبه انتگرال های رادیکالی

فیلم آموزش نحوه محاسبه انتگرال های رادیکالی به زبان ساده و با حل مثال تشریحی در این بخش ارائه شده است. در این فیلم یک راهکار خوب برای اینکه بتوانید انتگرال های رادیکالی را درست محاسبه کنید و در واقع یک راهکار ساده برای این کار ارائه شده است.

برای مشاهده کلیک کنید:
فیلم آموزش نحوه محاسبه انتگرال های رادیکالی به زبان ساده و با حل مثال تشریحی

6- فیلم آموزش انتگرال جزء به جزء، یک ویدیوی عالی

فیلم آموزش انتگرال جزء به جزء از درس ریاضی با حل مثال تشریحی در این بخش ارائه شده است. اگر می خواهید انتگرال جزء به جزء را در زمان کوتاه و به زبان ساده یاد بگیرید این ویدیو را حتما مشاهده نمائید. در این ویدیو با حل یک مثال به صورت کاملا تشریحی توضیح داده شده است که چگونه انتگرال جزء به جزء را مورد استفاده قرار دهید. با یادگیری این روش می توانید بسیاری از انتگرال های سخت را به انتگرال ساده تری تبدیل نمائید.

برای مشاهده کلیک کنید:
فیلم آموزشی انتگرال جزء به جزء از درس ریاضی با حل مثال تشریحی

در زمینه انتگرال جزء به جزء مشاهده نمونه فیلم تدریس خصوصی ریاضی - آموزش انتگرال جزء به جزء به زبان ساده با یک مثال تشریحی و فیلم نمونه تدریس خصوصی ریاضی - آموزش نحوه استفاده از انتگرال جز به جز از طریق یک مثال تشریحی هم مفید است.



7- نحوه محاسبه انواع انتگرال ها

در این ویدیو توضیح داده شده است که برای یادگیری انتگرال 3 قدم را باید در نظر داشته باشید. در مرحله اول باید سعی کنید فرمول های مشتق گیری را خوب بلد باشید. به هر حال انتگرال عکس مشتق است و خوب بلد بودن مشتق برای انتگرال هم مفید است. در مرحله بعد باید تکنیک های مختلف انتگرال گیری مانند جزء به جزء، تغییر متغیر و .... را خوب یاد بگیرید. بسیاری از انتگرال ها به سادگی و به صورت مستقیم قابل حل نیستند و لازم است از این تکنیک ها یا تکنیک های دیگری برای حل انتگرال استفاده نمائید. در نهایت باید بعد از طی کردن درست دو قدم قبلی تمرینات زیادی را حل کنید و از آموزه های خودتان عملا استفاده نمائید. به هر میزان تمرینات بیشتری یاد بگیرید انتگرال را بهتر آموزش خواهید دید. برای هر مبحث دیگری از درس ریاضی هم این صادق است.

برای مشاهده کلیک کنید:
فیلم آموزش نحوه محاسبه انواع انتگرال ها در درس ریاضی

8- فیلم خوب توضیح ساده محاسبه انتگرال

در این فیلم با بیان ساده و روان توضیح داده شده است که چگونه انتگرال چند جمله ایها را محاسبه نمائید. ساده ترین حالت برای انتگرال گیری در واقع همان انتگرال چند جمله ای ها است. در بسیاری از مواقع حتی انتگرال های رادیکالی را می توانید به انتگرال چند جمله ای تبدیل کرده و آن را محاسبه نمائید.

برای مشاهده کلیک کنید:
فیلم آموزش انتگرال گیری از درس ریاضی به زبان ساده

9- ویدیوی کاربردی و عالی در زمینه حل انتگرال با روش تفکیک کسر

در این نمونه فیلم تدریس خصوصی ریاضی نحوه استفاده از روش تجزیه کسرها برای حل انتگرال های کسری توضیح داده شده است. در بسیاری از موارد اگر کسر به دو کسر تفکیک یا تجزیه شود محاسبه انتگرال خیلی راحت تر خواهد شد. در این فیلم آموزشی با یک مثال تشریحی استفاده از این روش مفید برای محاسبه انتگرال توضیح داده شده است.

برای مشاهده کلیک کنید:
نمونه فیلم تدریس خصوصی ریاضی - فیلم آموزشی انتگرال مبحث تجزیه کسرها با مثال تشریحی

این مقاله خوب را هم از دست ندهید: انتگرال توابع کسری

10- انتگرال توابع مثلثاتی

در این ویدیوی نمونه تدریس در رابطه با نحوه محاسبه انتگرال های مثلثاتی و سینوس و کسینوس و .... توضیح داده شده است. برای محاسبه بسیاری از انتگرال های مثلثاتی باید از روابط مثلثاتی، تغییر متغیر و بعضا روش جزء به جزء استفاده کرد.

برای مشاهده کلیک کنید:
ویدیوی نمونه تدریس ریاضی - آموزش انتگرال توابع مثلثاتی و انتگرال cos

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 7498 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image