ارتباط مستقیم با 30626 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس فیلم آموزشی فیلم آموزش ریاضی فیلم آموزش نحوه محاسبه انواع انتگرال ها در درس ریاضی

فیلم آموزش نحوه محاسبه انواع انتگرال ها در درس ریاضی

فیلم آموزش نحوه محاسبه انواع انتگرال ها در درس ریاضی در این بخش ارائه شده است. اگر در مبحث انتگرال گیری اشکال دارید و در درس ریاضی این مبحث را خوب بلد نیستید، مشاهده این ویدیو می تواند برای شما مفید باشد.

اگر در مبحث انتگرال گیری و یا سایر مباحث ریاضی اشکال دارید از مدرسین ریاضی کمک بگیرید. برای مشاهده لیست مدرسین ریاضی بر روی تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید یا ویدیوی بهترین اساتید و معلم های تدریس خصوصی ریاضی را ببینید.

در این ویدیو توضیح داده شده است که برای یادگیری انتگرال 3 قدم را باید در نظر داشته باشید. در مرحله اول باید سعی کنید فرمول های مشتق گیری را خوب بلد باشید. به هر حال انتگرال عکس مشتق است و خوب بلد بودن مشتق برای انتگرال هم مفید است. در مرحله بعد باید تکنیک های مختلف انتگرال گیری مانند جزء به جزء، تغییر متغیر و .... را خوب یاد بگیرید. بسیاری از انتگرال ها به سادگی و به صورت مستقیم قابل حل نیستند و لازم است از این تکنیک ها یا تکنیک های دیگری برای حل انتگرال استفاده نمائید. در نهایت باید بعد از طی کردن درست دو قدم قبلی تمرینات زیادی را حل کنید و از آموزه های خودتان عملا استفاده نمائید. به هر میزان تمرینات بیشتری یاد بگیرید انتگرال را بهتر آموزش خواهید دید. برای هر مبحث دیگری از درس ریاضی هم این صادق است. در این فیلم توضیحات کاملتری هم ارائه شده است.

پیشنهاد می شود مقاله
مهمترین فرمول های انتگرال گیری معین و نامعین یا چگونه انتگرال بگیریم را هم بخوانید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 3680 بار
ثبت نظر درباره ویدیو
Security Image