ارتباط مستقیم با 30424 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی نکات مهم برای افزایش بازدهی و تاثیر گذاری تبلیغات تدریس خصوصی

نکات مهم برای افزایش بازدهی و تاثیر گذاری تبلیغات تدریس خصوصی

به اشتراک گذاری

نکات مهم برای افزایش بازدهی و تاثیر گذاری تبلیغات تدریس خصوصی در این بخش ارائه شده است. اگر می خواهید برای فعالیت در زمینه آموزش و تدریس خصوصی تبلیغ ثبت کنید، مطالعه این متن می تواند برای شما مفید باشد. برای موفقیت در ثبت اگهی تدریس و جذب شاگرد از طریق آن موارد زیر را مد نظر داشته باشید.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی و تبلیغات اینترنتی موفق تدریس

1- تبلیغات تدریس خودتان را در سایتهای تخصصی تبلیغات تدریس خصوصی مانند همین سایت (ایران مدرس) ثبت نمائید. ایران مدرس به صورت تخصصی در زمینه آگهی تدریس خصوصی فعالیت دارد و برای ثبت تبلیغ در این زمینه بازدهی بالاتری دارد. ثبت اگهی تدریس در سایتهای عمومی تبلیغات اینترنتی باعث می شود آگهی شما در بین انواع آگهی ها با موضوعات مختلف گم شده و کمتر دیده شود.

2- برای ثبت اگهی تدریس در ایران مدرس (همین سایت) در بالای همین صفحه بر روی عضویت در سایت کلیک کنید و پس از ثبت نام اگهی تدریس خودتان را درج نمائید. ثبت آگهی تدریس خصوصی در ایران مدرس رایگان است و تنها در صورت تمایل برای افزایش بازدهی تبلیغ خودتان با پرداخت مبلغ مناسبی می توانید ان را ویژه کنید. آگهی های تدریس ویژه در جایگاه بالاتری نمایش داده شده و بازدهی بیشتری دارند.

3- اگر می خواهید تبلیغات تدریس شما بازدهی بالاتری داشته باشد عنوان آگهی تدریس خودتان را جذاب بنویسید. اگر ساکن تهران نیستید در عنوان آگهی اسم شهر خودتان را هم بنویسید. اسم مهمترین دروس تدریسی خودتان را در عنوان آگهی بنویسید. در عنوان آگهی چون محدودیت تعداد کاراکتر دارید، اسم تمام دروس را نمی توانید بنویسید ولی در متن آگهی اسم تک تک دروس تدریسی خودتان را بنویسید.

4- عنوان آگهی برای تبلیغات تدریس شما مانند دروازه ورود است. هر چه عنوان اگهی تدریس شما جذابتر باشد، افراد بیشتری از آگهی شما بازدید می کنند. اگر دبیر رسمی هستید، در کنکور سراسری کارشناسی، ارشد و یا دکتری رتبه خوبی کسب کرده اید، سابقه تدریس بالایی دارید، استاد دانشگاه هستید، در المپیاد رتبه خوبی کسب نموده اید و یا هر ویژگی برتر و متمایزی که دارید را در عنوان آگهی بنویسید.


5- ثبت تبلیغات تدریس خصوصی در ایران مدرس برای جذب شاگرد کاملا می تواند موثر باشد. ایران مدرس (همین سایت) از نظر گوگل برای عبارتهای شامل تدریس خصوصی کاملا بهینه است. مثلا عبارتهایی مانند تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی زبان انگلیسی، تدریس خصوصی ریاضی مهندسی و .... را در گوگل جستجو کنید. خواهید دید که ایران مدرس در صفحه اول نتایج جستجو قرار دارد.



مطالعه این مقاله هم مفید است: راهکارهایی برای داشتن تبلیغات تدریس خصوصی موفق و پربازده

6- اگر می خواهید تبلیغات تدریس خصوصی ثبت کرده و از طریق ان شاگرد جذب نمائید ممکن است روشهای مختلفی برای تبلیغ را در نظر داشته باشید. مثلا اینکه در روزنامه تبلیغ کنید و یا تراکت چاپ کرده و توزیع نمائید و یا در اینترنت تبلیغ نمائید. به جرات می توان گفت تبلیغات اینترنتی بهترین راهکار است چون هم ارزان و به صرفه است و هم تبلیغات تدریس شما نه تنها در شهر محل سکونت خودتان، بلکه در کل ایران قابل مشاهده خواهد بود.

7- ثبت تبلیغات تدریس در سایت تخصصی آگهی تدریس خصوصی برای بهتر نتیجه گرفتن شما بشیار مفید است ولی به یاد داشته باشید که نحوه نوشتن آگهی هم بسیار مهم است. مطالعه مقاله
چگونه آگهی تدریس موفق ثبت کنیم؟ یا 20 عامل موثر و کلیدی برای ثبت آگهی تدریس خصوصی پربازده در این زمینه بسیار مفید است. رزومه بسیار کاملی از خودتان ارائه دهید. ثبت اختراع دارید، در مدارس و دانشگاههای مختلف تدریس کرده اید، معدل شما بالا است، کتاب تالیفی دارید و .... همه ی این موارد را در متن آگهی تدریس ارائه کنید.

8- ممکن است شما همین الان تصمیم بگیرید و آگهی تدریس خودتان را در همین سایت (ایران مدرس) ثبت نمائید. نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که به این ویرایش اولیه آگهی و تبلیغات تدریس خودتان اکتفا نکنید. به مرور زمان تبلیغات خودتان را کاملتر کنید. هر نکته جدیدی که به نظرتان رسید را در متن اگهی بنویسید. از شاگردهای خودتان نظر خواهی کنید و نظرات مثبت انها را در متن آگهی ارائه نمائید.





9- در سایت ایران مدرس امکان ثبت خلاصه جزوه برای دروس تدریسی شما وجود دارد. می توانید برای دروس تدریسی خودتا جزوات خلاصه ای ثبت کنید و اطلاعات تماس خودتان را ارائه نمائید. به این ترتیب هم شاگردهای شما از جزوات تالیفی شما استفاده می کنند و هم صفحه تبلیغات تدریس شما بازدید بیشتری خواهد داشت و احتمال جذب شاگرد شما هم بیشتر و بیشتر خواهد شد. بعد از ثبت نام در کنترل پنل می توانید جزوه ثبت کنید.

10- برای افزایش بازدهی تبلیغات تدریس خصوصی، حتما برای آگهی تدریس خصوصی خودتان عکس مناسبی در نظر بگیرید. انتخاب یک عکس پرسنلی مناسب و مرتب از خودتان می تواند بسیار عالی باشد. متقاضیان تدریس خصوصی و والدین آنها با دیدن عکس شما بیشتر اعتماد می کنند و در ضمن در صورتیکه تبلیغات تدریس شما عکس داشته باشد در نتایج عکس گوگل هم نمایش داده خواهد شد.

11- تبلیغات تدریس خودتان را از نظر گوگل بهینه بنویسید. در مرحله اول متن آگهی تدریس شما نباید خیلی کوتاه باشد. متن های بلند از نظر گوگل بهینه تر و معتبر است. بنابراین هر چه رزومه کاملتری از خودتان ارائه کنید علاوه بر اینکه اعتماد کاربران را بیشتر جلب می کنید، تبلیغات تدریس شما از نظر گوگل هم معتبرتر خواهد بود. آگهی های تدریس سایر مدرسین را کپی نکنید. آگهی های کپی شده از نظر گوگل اعتبار ندارد.

12- نکته دیگری که برای افزایش بازدهی تبلیغات تدریس خودتان می توانید در نظر داشته باشید این است که به آگهی خودتان و به صفحه شخصی خودتان در ایران مدرس از وبلاگ خودتان و یا از سایتهای مختلف، شبکه های اجتماعی، فرومها و انجمنها و .... لینک بدهید. هر چه صفحه آگهی تدریس شما لینک بیشتری بگیرید از نظر گوگل معتبرتر بوده و بازدید بیشتری خواهد گرفت و این یعنی جذب شاگرد بیشتر.



پیشنهاد می شود مقاله چگونگی افزایش تاثیر و بازدهی تبلیغ تدریس خصوصی برای جذب شاگرد بیشتر را هم بخوانید.

13- برای موفقیت در تدریس خصوصی و جذب شاگردهای بیشتر تبلیغات تدریس خودتان را در سایتهای www.soodiran.com - www.tadris-riazi.com - www.irankonkur.com و یا سایتهای تبلیغاتی دیگر هم ثبت نمائید. تنها به ثبت آگهی تدریس در ایران مدرس اکتفا نکنید. ثبت آگهی تدریس در سایتهای مزبور هم رایگان است و برای جذب شاگرد موثر می باشد.

14- در همین سایت (ایران مدرس) و سایتهای تبلیغاتی دیگر هم امکانی با عنوان ثبت کلمات کلیدی وجود دارد. برای افزایش بازدهی تبلیغات تدریس، برای آگهی تدریس خودتان کلمات کلیدی انتخاب نمائید. کلمات کلیدی بازدید تبلیغات شما را افزایش می دهد و به سریعتر ایندکس شدن آن توسط گوگل کمک می کند. اگر در زمینه تدریس ریاضی فعالیت دارید کلمات کلیدی می تواند عبارتهایی مانند تدریس ریاضی ششم، تدریس تضمینی ریاضی و .... باشد.

15- در نهایت برای افزایش بازدهی آگهی تدریس خودتان در همین سایت، تبلیغات تدریس خودتان را ویژه کنید. آگهی های تدریس ویژه بالاتر از آگهی های رایگان نمایش داده شده و بیشتر دیده خواهند شد. در ایران مدرس بیش از 10000 جزوه آموزشی و کنکوری، سوال امتحانی، حل تمرین، تست کنکور و .... ثبت شده است و آگهی های تدریس خصوصی ویژه مدرسین در کنار این مطالب آموزشی هم نمایش داده خواهد شد.

با توجه به مطالب ارائه شده، برای ثبت تبلیغات موفق عنوان آگهی و متن آگهی خودتان را مناسب و خوب بنویسید. آگهی خودتان را کاربر پسند و گوگل پسند بنویسید. رزومه کاملی از خودتان ارائه نمائید. به تبلیغ خودتان لینک بدهید و به صورت مداوم آن را کامل کنید. متن تبلیغات خودتان را خوب و متقاعد کننده بنویسید و در نهایت در صورت تمایل آگهی تدریس خودتان را ویژه کنید.



20 راهکار برای افزایش بازدهی تبلیغات تدریس خصوصی

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 733 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image