ارتباط مستقیم با 30454 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی ایران مدرس
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی چگونگی افزایش تاثیر و بازدهی تبلیغ تدریس خصوصی برای جذب شاگرد بیشتر

چگونگی افزایش تاثیر و بازدهی تبلیغ تدریس خصوصی برای جذب شاگرد بیشتر

به اشتراک گذاری

در این بخش در رابطه با نحوه افزایش بازدهی و تاثیر تبلیغ تدریس خصوصی برای جذب شاگرد بیشتر توضیحاتی ارائه می گردد. همانطور که می دانید دغدغه اصلی اکثر مدرسین پیدا کردن شاگرد خصوصی و افزایش تعداد شاگردها است. در این بخش در این زمینه توضیحاتی ارائه می شود.

پیشنهاد ویژه ایران مدرس: روش های تبلیغ تدریس خصوصی و جذب شاگرد

عوامل مختلفی روی افزایش بازدهی تبلیغات و آگهی تدریس خصوصی اثر دارد. از جمله این عوامل می توان به خوب نوشتن عنوان تبلیغ، کامل نوشتن متن اگهی تدریس خصوصی، انتخاب عکس خوب و مناسب، کار کردن مرتب و مداوم روی تبلیغ برای کاملتر شدن آن به مرور زمان، استفاده از نظر شاگردها در متن آگهی، ارائه جزوه و خلاصه جزوه، ویژه کردن تبلیغ، خوب نوشتن کلمات کلیدی و .... اشاره کرد. در سایت های تخصصی مانند همین سایت ایران مدرس و یا سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com تبلیغ خودتان را ثبت کنید و برای نوشتن آگهی خودتان وقت بگذارید. بیش از 90 یا شاید 95 درصد مدرسین و اساتید متن تبلیغ خودشان را بیشتر از یکی دو خط نمی نویسند و انتظار دارند که نتیجه هم بگیرند. متقاضیان تدریس خصوصی در اینترنت و در سایت های مختلف آگهی های متعددی را می بینند و گزینه های زیادی برای تماس گرفتن دارند. شما باید در متن تبلیغ تدریس خودتان مدارک، توضیحات و شواهد کافی ارائه دهید که کاربر متقاعد شود شما در کار خودتان متخصص و عالی هستید و می تواند به شما اعتماد کند. بنابراین شرط اول برای نتیجه گرفتن از این روش این است که در مرحله اول خودتان تبلیغات در اینترنت برای جذب شاگرد را جدی بگیرید و برای نوشتن تبلیغ خودتان وقت بگذارید.

پیشنهاد می شود مقاله
چگونه تبلیغات تدریس پربازده تری داشته باشیم و بیشتر شاگرد جذب کنیم؟ را هم بخوانید.

افرادی که در جستجوی استاد و مدرس تدریس خصوصی هستند برایشان خیلی مهم است که بتوانند معلمی را پیدا کنند که قابل اعتماد باشد. بنابراین روی اعتماد سازی باید خیلی کار کنید. مواردی که در آگهی شما دیده می شود شامل عنوان تبلیغ، عکس و متن آگهی است و این سه مورد را باید خیلی جدی بگیرید و خوب بنویسید. عنوان تبلیغ تدریس خصوصی از این جهت مهم است که در لیست مدرسین متن آگهی شما دیده نمی شود و فقط عنوان آگهی شما را کاربران خواهند دید. بنابراین اگر عنوان را خوب بنویسید کاربر از بین اساتید مختلف بر روی تبلیغ شما کلیک می کند. در عنوان آگهی مهمترین ویژگی خودتان را که می تواند رتبه خوب کنکور، دبیر رسمی بودن، تدریس در دانشگاه، تضمینی بودن کلاس ها و .... باشد را بنویسید. در آگهی هایی که در ایران مدرس ثبت شده است مواردی وجود داشته که مدرس و استاد یک عکس بسیار نامرتب و با سر و موی نامرتب از خودش قرار داده است و بنابراین در جذب شاگرد موفق نبوده است. افراد هیچ شناختی از شما ندارند و ظاهر شما در دید اول بسیار مهم است. خود شما هم باشید با استادی که عکس پرسنلی مرتب با کت و شلوار قرار داده است تماس می گیرید و نه با مدرسی که با سر و وضع نامرتب یک عکس غیر مناسب را قرار داده است. بنابراین این موارد را حتما مد نظر قرار دهید.

مطالعه این مقاله هم مفید است:
10 راهکار برای ثبت آگهی تدریس بهینه از نظر گوگل و جذب شاگرد بیشتر


حال فرض کنید که با نوشتن عنوان خوب و قرار دادن عکس مرتب شخصی بر روی تبلیغ شما کلیک کرد. در متن آگهی با چه چیزی مواجه می شود؟ آیا متن را بسیار کامل و خوب نوشته اید که بازدید به عمل آمده از آگهی شما در نهایت تبدیل به تماس و جذب شاگرد شود؟ در ایران مدرس تلاش بر این است که بازدهی سایت و بازدید آن به صورت مداوم بیشتر شود ولی این بخش از کار که روی تبلیغ کار کنید و آگهی تدریس را خوب بنویسید به عهده خودتان است و باید آن را جدی بگیرید و برای آن وقت بگذارید. برای ثبت تبلیغات تدریس خصوصی در ایران مدرس در بالای همین صفحه بر روی عضویت در سایت کلیک کنید و بعد از ثبت نام تبلیغ خودتان را درج نمائید.



20 راهکار برای افزایش بازدهی تبلیغات تدریس خصوصی

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 830 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image