ارتباط مستقیم با 30453 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی ایران مدرس
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
beikmohammadlou
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس با درج تبلیغات تدریس خصوصی

جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس با درج تبلیغات تدریس خصوصی

به اشتراک گذاری

جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس با درج تبلیغات تدریس خصوصی ممکن، راحت و به نسبت بسیاری از روشهای دیگر بهتر و به صرفه تر می باشد. در ادامه جذب شاگرد از طریق درج تبلیغات و آگهی تدریس خصوصی با سایر روشها مقایسه می گردد.



پیشنهاد ویزه ایران مدرس: عوامل موثر بر موفقیت در آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی

همانطور که می دانید برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل روشهای مختلفی وجود دارد که از آن جمله می توان به مواردی مانند درج تبلیغات تدریس خصوصی در روزنامه و جذب شاگرد از طریق آن، چاپ تراکت و توزیع ان در محلاتی که مد نظر دارید، ثبت تبلیغات تدریس در مجلات، تماس با آموزشگاههای تدریس خصوصی و پیدا کردن شاگرد خصوصی از طریق آنها، معرفی شاگرد به همکارانتان و گرفتن شاگرد از انها، سپردن به شاگردهای فعلی خودتان که اگر کسی را می شناسند که به خدمات تدریس خصوصی نیاز دارد به شما معرفی کند، توزیع تراکت تبلیغاتی در دانشگاهها و موسسات آموزشی، ایجاد وبلاگ و وب سایت در اینترنت و قرار دادن مشخصات و سوابق تدریس خودتان در آن برای جذب شاگرد، ثبت تبلیغات تدریس خصوصی در سایتهای تبلیغات کلی مانند سودایران و ثبت تبلیغات تدریس خصوصی در سایتهای تخصصی آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی مانند ایران مدرس (همین سایت) و .... اشاره کرد. روش ها و راهکارهای مختلفی برای جذب شاگرد و پیدا کردن شاگرد خصوصی وجود دارد که در ایران مدرس، به عنوان بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران، به صورت مفصل مورد بررسی قرار گرفته است. به عنوان مثال، برای کسب اطلاعات کامل در زمینه نحوه جذب شاگرد و کسب درامد از تدریس خصوصی و آموزش در منزل در تهران، کرج، تبریز، مشهد و یا هر جای ایران مقاله چگونه شاگرد خصوصی پیدا کنم (10 راهکار جذب شاگرد) یا راهکارهای مختلف جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی را مطالعه نمائید.

ثبت اگهی و تبلیغات تدریس خصوصی در همین سایت (ایران مدرس) به نسبت سایر انواع روشها مزیتهای زیادی دارد. درج تبلیغات تدریس خصوصی در روزنامه هزینه بالایی دارد. در ایران مدرس (همین سایت) آگهی تدریس خودتان را به صورت رایگان می توانید درج نمائید. تبلیغات تدریس خصوصی در روزنامه یک روز باقی می ماند. تبلیغات تدریس خصوصی در ایران مدرس تا زمانی که خودتان آگهی را حذف نکنید باقی خواهد ماند. اگر حتی بخواهید در این وب سایت آگهی خودتان را ویژه کنید، با هزینه ای که برای یک روز درج اگهی در روزنامه می پردازید، در ایران مدرس یک ماه می توانید آگهی تدریس خصوصی ویژه داشته باشید. برای اطلاع از قیمت و هزنیه ثبت تبلیغات تدریس خصوصی در ایران مدرس بر روی عبارت تعرفه تبلیغات تدریس خصوصی کلیک کنید. به منظور درج آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی در ایران مدرس در بالای همین صفحه بر روی عبارت عضویت در سایت کلیک کنید و پس از ثبت نام آگهی تدریس خودتان را درج نمائید. وقتی در اینترنت و خصوصا در سایت تخصصی آگهی تدریس خصوصی مانند ایران مدرس آگهی ثبت می کنید، متقاضیان تدریس در هر جای ایران آگهی شما را مشاهده کرده و حتی به صورت آنلاین می توانید خدمات تدریس خصوصی ارائه دهید و یا مشاوره تحصیلی بدهید و درآمد کسب نمائید. تبلیغات در روزنامه محدودیت مکانی دارد و فقط در محدوده مشخصی توزیع خواهد شد. تمامی افراد به اینترنت دسترسی دارند و می توانند آگهی تدریس شما را مشاهده کنند ولی تعداد افرادی که روزنامه خریداری می کنند محدود است. تبلیغات اینترنتی 24 ساعته است. ممکن است حتی ساعت 2 شب شخصی آگهی تدریس شما که در ایران مدرس ثبت شده است را مشاهده کند و فردا صبح با شما برای کلاسهای خصوصی تماس بگیرد. بنابراین برای جذب شاگرد و کسب درامد از تدریس خصوصی فرصت درج تبلیغات تدریس در ایران مدرس را از دست ندهید. بازدید ایران مدرس در ایام امتحانات به حدود 30000 بازدید در روز هم می رسد. در ایران مدرس تا سال 98 حدود 19000 مدرس ثبت نام کرده اند و تبلیغات تدریس خصوصی ثبت نموده اند. ایران مدرس کاملا از نظر گوگل بهینه است و برای عبارتهای مرتبط با تدریس خصوصی مانند تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی زبان، تدریس خصوصی شیمی، تدریس خصوصی زیست و .... در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل قرار دارد. این ویژگی باعث می شود وقتی افراد متقاضی تدریس خصوصی در گوگل جستجو می کنند سایت مدرس را در صدر نتایج مشاهده کرده و با کلیک بر روی آن مستقیما به سمت آگهی تدریس شما هدایت شوند. البته اگر آگهی تدریس خودتان را ویژه کنید شانس بسیار بیشتری برای جذب شاگرد خواهد داشت. همانطور که گفته شد، حتی اگر آگهی خودتان را ویژه کنید، هزینه ثبت آگهی تدریس خصوصی ویژه در ایران مدرس به نسبت سایر انواع روشهای تبلیغاتی بسیار مناسب و به صرفه است. در ایران مدرس بیش از 10000 نمونه سوال امتحانی، جزوه درسی، تست کنکور، مقالات آموزشی در زمینه موفقیت در تدریس و تحصیل و ... ارائه شده است و تبلیغات ویژه تدریس خصوصی مدرسین در کنار این مطالب آموزشی هم نمایش داده خواهد شد. در بخش کنکور ایران مدرس هم تبلیغات تدریس خصوصی نمایش داده می شود.



پیشنهاد می شود مقاله موارد لازم و موثر برای متن آگهی تدریس خصوصی را هم بخوانید.

ثبت تبلیغات تدریس خصوصی در ایران مدرس و جذب شاگرد از طریق ان به نسبت توزیع تراکت برای پیدا کردن شاگرد خصوصی هم مزایای فراوانی دارد. اولا هزینه چاپ تراکت و توزیع آن بالا است و اصلا قابل مقایسه با هزینه ثبت آگهی تدریس در ایران مدرس نیست (در ایران مدرس حتی می توانید به صورت رایگان تبلیغات تدریس خصوصی خودتان را درج نمائید). ثانیا، با توزیع تراکت فقط محدوده بسیار کمی را می توانید پوشش دهید و احتمال جذب شاگرد بسیار کمتر است. در کل تراکت برای جذب شاگرد خیلی مناسب نیست. هر چند بسیاری از آموزشگاههای تدریس خصوصی در محلات بالای شهر از این روش استفاده می کنند.


روش دیگری که برای جذب شاگرد وجود دارد تماس با آموزشگاههای تدریس خصوصی و جذب شاگرد از طریق آنها است. این روش برای افرادی که حاضر به ریسک کردن نیستند و علاقه ای ندارند خودشان به صورت مستقل کار کنند می تواند مناسب باشد. ریسک کردن منظور همان هزینه اولیه ای است که برای ثبت تبلیغات تدریس خصوصی باید بپردازند. به هر حال کار کردن با آموزشگاهها و موسسات تدریس خصوصی مزایا و معایبی دارد. وقتی با آموزشگاههای تدریس خصوصی کار می کنید، هزینه تبلیغات را پرداخت نخواهید کرد و در عوض هر جلسه باید 30 یا 40 درصد حق التدریس را به آموزشگاه پرداخت کنید که در نهایت به نسبت هزینه تبلیغات تدریس خصوصی خیلی بالاتر خواهد بود. در کل کار کردن با موسسات و آموزشگاههای تدریس خصوصی اصلا به صرفه نیست. موسسات تدریس خصوصی برای جذب شاگرد قیمتها را پایین نگه می دارند و 30 یا 40 درصد آن را هم برای خودشان بر می دارند. چقدر از مبلغ تدریس برای خودتان باقی می ماند؟! اگر به صورت مستقل کار کنید، قیمت کلاسهای تدریس خصوصی را خودتان تعیین می کنید (برای کسب اطلاعات در زمینه قیمت و هزینه کلاسهای خصوصی مقاله اطلاعات کامل در زمینه قیمت و هزینه کلاسهای تدریس خصوصی را مطالعه نمائید). در ضمن کل مبلغ حق التدریس را هم برای خودتان بر می دارید. کل ریسکی که قبول می کنید هزینه اولیه ای است که برای ثبت تبلیغات تدریس خصوصی پرداخت می کنید. تازه آن هم اگر بخواهید آگهی تدریس ویژه ثبت نمائید. در همین سایت با ثبت تبلیغات تدریس خصوصی رایگان هم می توانید شاگرد جذب کنید. آموزشگاههای تدریس خصوصی مدرسین خودشان را دارند و خیلی سخت به شما اعتماد می کنند و فقط در ایام امتحانات که تقاضا برای تدریس خصوصی خیلی بالا است ممکن است با شما تماس بگیرند. کار کردن در زمینه تدریس خصوصی به صورت مستقل و از طریق ثبت تبلیغات تدریس خصوصی بسیار بهتر و به صرفه تر است. ایران مدرس به صورت تخصصی در زمینه تبلیغات تدریس خصوی فعالیت دارد و ثبت آگهی تدریس در آن کاملا مفید و موثر است. البته به شرطی که آگهی تدریس خودتان را خوب بنویسید. برای مطالعه در زمینه نحوه ثبت تبلیغات و آگهی تدریس خصوصی مقاله 20 عامل موثر و کلیدی برای ثبت آگهی تدریس خصوصی پربازده یا نمونه آگهی تدریس خصوصی و نحوه نوشتن متن تبلیغاتی برای تدریس را بخوانید و برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی که در سایت ایران مدرس (همین سایت) آگهی رایگان و یا آگهی ویژه تدریس خصوصی ثبت کرده اند، بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی کلیک کیند.



مطالعه این مقاله هم مفید است: نکات مهم و تاثیرگذار در تبلیغات تدریس خصوصی

ممکن است برای جذب شاگرد و پیدا کردن شاگرد خصوصی راهکارهای دیگری هم به نظرتان برسد. مثلا شاید بخواهید برای خودتان وبلاگی بسازید و با قرار دادن مشخصات ارتباطی خودتان و مطالب آموزشی در آن شاگرد جذب کنید. البته این کار هم می تواند خوب باشد ولی به هر حال وبلاگ شما در نتایج جستجوی گوگل برای عبارتهای شامل تدریس خصوصی شاید هیچ جایگاهی نداشته باشد و بنابراین دیده نخواهد شد. البته می توانید در سایت ایران مدرس تبلیغات تدریس خصوصی خودتان را ویژه کنید و به بولاگ یا سایت خودتان لینک بدهید و موقعیت آن را در نتایج جستجوی گوگل ارتقا ببخشید. همانطور که می دانید، برای اینکه وبلاگ یا وبسایتی در نتایج جستجوی گوگل موقعیت مناسبی پیدا کند و در معرض دید متقاضیان تدریس خصوصی قرار بگیرد باید روی آن کار کنید و اصول سئو را روی آن پیاده نمائید تا برای عبارتهای مورد نظرتان در صفحه اول گوگل قرار گیرد. این کار ممکن است هزینه بالایی داشته باشد و زمان زیادی در حد چند ماه و حتی چند سال طول بکشد. اگر می خواهید بدون دردسر و به راحتی در صفحه اول گوگل باشید، آگهی تدریس خصوصی خودتان را در ایران مدرس (همین سایت) ثبت نمائید. ایران مدرس برای عبارتهای شامل تدریس خصوصی که تعدادی از آنها در ادامه ارائه شده است در نتایج جستجوی گوگل در صفحه اول و در صدر نتایج قرار دارد. این عامل باعث می شود متقاضیان تدریس خصوصی به راحتی به سمت آگهی تدریس مدرسین هدایت شوند.

تدریس خصوصی

تدریس خصوصی ریاضی

تدریس خصوصی ریاضی مهندسی

مدرس آمار

تدریس خصوصی هندسه 1

تدریس خصوصی اصول حسابداری

تدریس خصوصی حسابان

مدرس خصوصی

تدریس خصوصی زیست

تدریس خصوصی فیزیک

تدریس خصوصی شیمی

تدریس خصوصی استاتیک

و ....

اینکه بخواهید وبلاگ یا سایت تدریس خصوصی داشته باشید خوب است ولی قرار گرفتن آن در صدر نتایج جستجوی گوگل و دیده شدن آن توسط متقاضیان تدریس خصوصی سخت بوده و به زمان، هزینه و کار و تلاش فراوان نیاز دارد. با توجه به مطالب گفته شده، بهترین راهکار برای جذب شاگرد خصوصی و کسب درآمد از تدریس، ثبت آگهی تدریس خصوصی در همین سایت (ایران مدرس) است. به این ترتیب به صورت مستقیم با متقاضیان تدریس در ارتباط بوده و شاگرد جذب خواهید کرد.



برای مطالعه بیشتر در زمینه موفقیت در تدریس و تدریس خصوصی و جذب شاگرد، مقاله چگونه در تدریس خصوصی موفق باشیم و درآمد بالا کسب کنیم؟ را مطالعه نمائید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1008 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image