ارتباط مستقیم با 30603 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
ایران مدرس مقاله موفقیت تحصیلی تدریس خصوصی و موفقیت در امتحانات با نمرات عالی

تدریس خصوصی و موفقیت در امتحانات با نمرات عالی

به اشتراک گذاری

با شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی می توانید در امتحانات نهایی، امتحانات متوسطه و ابتدایی، امتحانات دانشگاه، آزمونهای مختلف و .... قبول شوید و نمرات عالی بگیرید.

شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی مزایا و فواید بسیاری دارد. البته برای موفقیت در امتحانات باید خود دانشجو و دانش آموز هم تلاش کند. ولی به هر حال اگر شخصی از کلاسهای مدرسه و دانشگاه راضی نیست و دلیل عدم موفقیت خودش در امتحانات را تدریس نامناسب استاد و مدرس اصلی خودش می داند و یا به علت اشکالات پایه ای که در بعضی از دروس دارد در کلاسهای گروهی نمی تواند درس را خوب متوجه شود، کلاسهای تدریس خصوصی در این حالت می تواند گزینه بسیار مناسبی برای پیشرفت در تحصیل باشد. البته همانطور که گفته شد، کلاسهای تدریس خصوصی به خودی خود معجزه نمی کند و تلاش و کوشش دانشجو و دانش اموز در هر حالت لازم و ضروری است. به عنوان مثال، برای درسهایی مانند ریاضی و فیزیک برگزاری 100 جلسه کلاس مدرسه و دانشگاه و کلاسهای تدریس خصوصی هم دردی را دوا نخواهد کرد اگر در کنار ان خود فرد تمرین و مسئله حل نکند و درس را نخواند. با وجود این، جلسات تدریس خصوصی برای دانش آموزانی که انگیزه کمتری دارند و یا از درس عقب افتاده اند و می خواهند دوباره به تحصیل برگردند و یا برای افرادی که در درس و تحصیل در حد متوسط هستند و می خواهند عالی باشند کاملا مفید و موثر است. بسیاری از دانشجویان و دانش آموزانی که در درسهای خودشان ضعیف عمل می کنند در واقع افراد با استعدادی هستند. یعنی اگر در شرایط مناسبی قرار گیرند و تحت آموزش مناسبی باشند، بسیار خوب می توانند درسها را پاس کرده و در امتحانات با نمره عالی قبول شوند. بسیاری از دانشجویان و دانش آموزان در کلاسهای دانشگاه و مدرسه که تعداد افراد بسیار زیاد است درس را خوب متوجه نمی شوند. بعضا تعدادی از اساتید تدریس با کیفیتی ارائه نمی کنند. در ضمن درسی که در کلاسهای گروهی ارائه می شود ممکن است برای بعضی از افراد قابل فهم باشد، بعضی دیگر آن را خسته کننده بدانند و تعدادی از دانشجویان و دانش اموزان که از درس عقب افتاده اند درس را اصلا متوجه نشوند. البته این تقصیر مدرس و استاد نیست و در این کلاسها برای همه ی افراد سر فصلهای مشخصی تدریس می گردد. در کنار این موارد، غیبت های مکرر و تبلی خود دانشجویان و دانش اموزان هم باعث می شود با وجود اینکه استعداد خوبی دارند در درسها خوب عمل نکنند. در بسیاری از رشته های دانشگاهی دانشجویان کم انگیزه هستند و عمدا به درس گوش نمی دهند.

با توجه به مطالب گفته شده، برای قبولی در امتحانات و نتیجه گرفتن در امتحان مدرسه و دانشگاه با نمره خوب، کلاسهای تدریس خصوصی می تواند راهکار خوبی باشد. در کلاسهای تدریس خصوصی تمامی اشکالات می تواند برطرف گردد. به هر سوالی پاسخ داده می شود و اگر مدرس خصوصی تشخیص دهد که اشکالات پایه ای وجود دارد این اشکالات هم برطرف خواهد شد. در کلاسهای خصوصی زمان کافی برای رفع اشکال وجود دارد. در کلاسهای مدرسه و دانشگاه 40 نفر به صورت همزمان بخواهند سوال بپرسند کل زمان کلاس را باید سوال پرسید. در کلاسهای خصوصی اشکالات مربوط به پایه های قبلی را هم می توان برطرف کرد. ممکن است در ترم حاضر دانش آموز یا دانشجویی واقعا تصمیم گرفته باشد خوب درس بخواند و برای موفقیت در امتحانات تمام تلاش خودش را هم انجام دهد. ولی اگر اشکالات پایه ای داشته باشد و دروس پیش نیاز را خوب یاد نگرفته باشد باز هم فهم مطالب برایش سخت خواهد بود. مدرس خصوصی حین تدریس از شاگرد خودش به صورت منظم سوال می پرسد تا مقدار فهم او از مطالب را متوجه شود. حین پرسیدن این سوالات، اشکالاتی که وجود دارد چه مربوط به درس ترم حاضر باشد و چه اشکالات پایه ای، تشخیص داده شده و برطرف می گردد. کلاسهای تدریس خصوصی اگر به ایام امتحانات موکول نگردد و در طول ترم برگزار شود، زمان خوبی برای یادگیری دروس است.البته توصیه نمی شود که این کلاسها جایگزین کلاسهای مدرسه و دانشگاه شود. اتفاقا در کلاسهای تدریس خصوصی باید از جزوات مدرسه و دانشگاه که خود دانش آموز و دانشجو یادداشت کرده است استفاده کرد. چون به هر حال در امتحان از این جزوه ها سوال مطرح می شود و بهترین منبع برای کلاسهای خصوصی همین جزوه ها است. برای جبران غیبت ها، برای رفع اشکال و جمع بندی، برای موفقیت در امتحانات و انواع آزمون و کنکور و المپیاد و .... شرکت در کلاسهای خصوصی می تواند مفید و موثر باشد. برای مشاهده لیست مدرسینی که در همین سایت (ایران مدرس: بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران) در زمینه تدریس خصوصی فعالیت دارند بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی کلیک نمائید.

با توجه به مطالب ارائه شده، برای گرفتن نمره قبولی در امتحانات و موفقیت در امتحانات با نمرات عالی، کلاسهای تدریس خصوصی را به عنوان یک امکان خوب و مناسب در نظر داشته باشید. البته همانطور که گفته شد در کنار این کلاسها باید خودتان هم تلاش کنید، در کلاسهای اصلی خودتان در مدرسه یا دانشگاه شرکت کنید، درس بخوانید و تمرین و مسئله حل نمائید. اگر می خواهید از تدریس خصوصی بهترین نتیجه را بگیرید در طول ترم از این کلاسها استفاده کنید و خواندن و حل تمرین و شرکت در کلاسهای خصوصی و ... را برای ایام امتحانات باقی نگذارید. از کلاسهای خصوصی در ایام امتحانات برای رفع اشکال و جمع بندی و یا حل کردن سوالات امتحانی و ... استفاده نمائید و درس را در طول ترم بخوانید و تمام کنید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 344 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image