ارتباط مستقیم با 30599 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس مقاله آموزش زبان چگونه در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی موفق تر عمل کنیم و درآمد بالاتری داشته باشیم؟

چگونه در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی موفق تر عمل کنیم و درآمد بالاتری داشته باشیم؟

به اشتراک گذاری

در این بخش در رابطه با نحوه کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی زبان انگلیسی و چگونگی موفقیت در زمینه تدریس خصوصی زبان مطالبی ارائه شده است.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: چگونه در آموزش و تدریس خصوصی زبان انگلیسی موفق باشیم؟



زبان انگلیسی شاید پرمتقاضی ترین درس در زمینه تدریس خصوصی است. افراد مختلف از ابتدایی تا دانشگاه و حتی بعد از دوران فارغ التحصیلی می توانند متقاضی کلاسهای تدریس زبان باشند. از همان دوران قبل از مدرسه و دبستان والدین با این ذهنیت که بلد بودن زبان انگلیسی برای فرزندانشان لازم است سعی می کنند با استفاده از فیلم های آموزشی و کلاسهای خصوصی و یا با هر وسیله دیگری زبان انگلیسی فرزندان خودشان را تقویت نمایند. در دوران ابتدایی و متوسطه اول و دوم هم شرکت در کلاسهای زبان آموزشگاهها و موسسلت آموزش زبان به یک ضرورت تبدیل شده است و تقریبا همه ی افراد علاوه بر درس زبان انگلیسی که در مدرسه آن را می خوانند سعی می کنند با شرکت در کلاسهای فوق برنامه و یا کلاسهای تدریس خصوصی زبان خودشان را تقویت نمایند. برای کنکور سراسری هم خوب بلد بودن زبان انگلیسی کاملا لازم است و اگر شخصی بتواند در کنکور زبان را خوب بزند روی تراز او و رتبه ای که کسب می کند تاثیر بسیار مثبتی دارد. در دوران دانشگاه هم همه ی افراد حداقل یک زبان عمومی و یک درس زبان تخصصی دارند و در نتیجه در این دوره هم بلد بودن زبان لازم است. در کنکور ارشد و دکتری هم به نسبت رشته های مختلف تحصیلی درس زبان از مقدار متوسط تا خیلی زیاد اهمیت دارد. در بسیاری از مصاحبه های شغلی و تحصیلی هم بلد بودن و تسلط بر زبان انگلیسی و یا داشتن مدرکهای رسمی زبان مانند آیلتس و تافل لازم است. در اینترنت هر بحثی را که بخواهید جستجو کنید اگر بر زبان انگلیسی مسلط باشید کار شما خیلی زودتر راه خواهد افتاد و در کارهای تجاری و بازرگانی و بحثهای واردات و صادرات هم بلد بودن زبان یک مزیت بسیار عالی است. بنابراین مفید بودن تسلط بر زبان انگلیسی فقط محدود به ایام و دوران تحصیل نمی گردد و حتی بعد از پایان دانشگاه هم تسلط بر آن مفید و لازم است.



نحوه تدریس خصوصی زبان انگلیسی، چگونگی مدرس زبان موفقی باشیم؟





با توجه به موارد گفته شده واضح است که زبان انگلیسی در تمام ایام تحصیل و حتی بعد از تحصیل هم لازم است. بنابراین فعالیت در این زمینه می تواند کاملا درآمد زا باشد به شرطی که خودتان هم امادگی های لازم را در خودتان ایجاد کرده باشید، بر زبان انگلیسی مسلط باشید، راهکارهای مختلف جذب شاگرد را امتحان کنید و با برگزاری جلسات تدریس مفید و موثر شاگردهایتان را به بهترین نتیجه ممکن برسانید. برای موفق شدن در تدریس خصوصی زبان انگلیسی باید در زمینه های مختلفی خوب عمل کنید. در مرحله اول واقعا اگر به زبان انگلیسی علاقه دارید و از آموزش و تدریس آن لذت می برید در این زمینه فعالیت کنید. بسیاری از افراد وقتی از کارهای دیگر نا امید می شوند سراغ تدریس زبان می آیند. این کار به صورت موقت ممکن است برای کسب درامد مفید باشد ولی به هر حال اگر کار تدریس زبان انگلیسی را به عنوان کار اصلی خودتان می خواهید ادامه دهید در رابطه با شروع کردن آن کمی فکر کنید. اگر از تدریس و آموزش زبان خوشتان می آید مطمئنا مهمترین ویژگی برای موفقیت در این زمینه را دارید. اگر با علاقه به تدریس زبان روی آورده باشید از تدریس آن لذت می برید و با علاقه درس می دهید و در نتیجه شاگردهای شما هم سر ذوق امده به شما گوش خواهند داد و به درس علاقه مند خواهند شد. اینکه چه کارهایی انجام دهید که کلاس خوبی داشته باشید و چه توصیه هایی در این زمینه وجود دارد و .... این موارد خوب است ولی به هر حال اگر شخصا و ذاتا از تدریس زبان خوشتان نیاید هر کاری انجام دهید تصنعی به نظر رسیده و در نهایت موفق نخواهید شد. در تمامی زمینه ها افرادی موفق خواهند شد که به کار خودشان علاقه داشته باشند. اگر این پیش شرط اولیه را دارید و از آموزش، یادگیری و تدریس زبان انگلیسی خوشتان می آید سراغ موارد و عوامل دیگر موثر بر موفق شدن و کسب درامد بالا از تدریس زبان می رویم.



مطالعه کنید: کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی: تدریس خصوصی زبان









در مرحله بعد باید سعی کنید بر درس زبان انگلیسی مسلط باشید. اگر به زبان علاقه داشته باشید این مرحله نه تنها برای شما زحمتی ندارد بلکه خوشایند هم خواهد بود. خوبی فعالیت در زمینه کار و شغل مورد علاقه شما این است که حین مطالعه برای انجام کار و یا حین انجام کار مودر نظر خودتان علاوه بر اینکه درامد کسب می کنید از کار خودتان لذت هم خواهید برد. اینکه به زبان انگلیسی علاقه داشته باشید خوب است و لازم است ولی به هر حال در ادامه برای تسلط بر درس هم تلاش کنید. در کلاسهای تدریس خصوصی در یکی دو جلسه اول کار مدرسین کمی سخت است. در این یکی دو جلسه شما به شدت تحت نظر هستید. شاگرد شما و بعضا والدین ایشان شما را تحت نظر دارد و در مورد شما قضاوت خواهند کرد. در کلاسهای مدرسه و دانشگاه این طور نیست. اگر شما خیلی خوب هم تدریس نکنید آن ترم بالاخره کلاس به شما داده شده است و جلسات ادامه پیدا می کند. در کلاسهای خصوصی این طور نیست. دانش آموزان و دانشجویانی که برای کلاسهای خصوصی هزینه می کنند و هزینه کمی هم نیست، انتظار دارند خوب نتیجه بگیرند و انتظار دارند مدرس زبان به صورت صد در صد بر مطالب مسلط باشد. در این کلاسها معمولا یک سوتی و یا یک تاخیر در پاسخگویی می تواند منجر به کنسل شدن کل کلاسها گردد. البته حساسیت در یکی دو جلسه اول به این اندازه بالا است. در جلسه های بعدی وقتی شاگرد شما تا حد زیادی اعتمادش جلب شده است اگر مطلبی را هم ندانید شاید خیلی حساسیت وجود نداشته باشد. به هر حال تلاش کنید کاملا مسلط باشید. فرض کنید با کلی هزینه توانسته اید شاگردی را جذب کنید و ممکن است اگر از نحوه تدریس شما راضی باشند کلاسها در ترمهای بعد و سالهای بعد هم ادامه پیدا کند. بنابراین حالت جالب و خوشایندی نیست که فقط به خاطر ندانستن جواب یک سوال در جلسه اول کلاس را از دست بدهید و راهکار اینکه این اتفاق نیافتد هم تنها مسلط بودن شما بر درس است. حتی توصیه می شود جلسه اول فراتر از انتظار کار کنید و کمی بیشتر بمانید. با اشتیاق تدریس کنید و فکر شاگردتان را بخوانید. ببینید کجاها واقعا اشکال دارد و چه مطالبی باید گفته شود و روی همان موارد تمرکز کنید. جوری نباشد که فقط بر مبنای ذهنیت خودتان پیش بروید. خوب تدریس کردن خیلی مهم است ولی مهمتر از ان هم این است که مطالبی را ارائه کنید که برای شاگرد شما در اولویت قرار دارد و احساس نکند وقت کلاس تلف می شود. البته در جلسات بعد هم کیفیت بالای کلاسها را حفظ کنید تا شاگرد شما نتیجه مطلوب خودش را بگیرد.



تربیت دبیر زبان انگلیسی





نکته دیگری که برای موفقیت در تدریس خصوصی زبان انگلیسی و کسب درامد بالا از ان مد نظر داشته باشید این است که در زمینه شاگرد جذب کردن هم عملکرد خوبی داشته باشید. همانطور که گفته شد متقاضی برای تدریس زبان خیلی بالا است و تقریبا از هر درس و رشته دیگری بیشتر است. چون به هر حال چه در دوران تحصیل و چه در دوران پس از تحصیل استفاده از این زبان و بلد بودن آن لازم است. بنابراین اگر شما در زمینه تدریس زبان انگلیسی و جذب شاگرد خوب عمل کنید حتما به اندازه کافی شاگرد جذب خواهید کرد. روشهای مختلفی برای پیدا کردن شاگرد خصوصی وجود دارد که در این مقاله به صورت کامل توضیح داده شده است. با آموزشگاهها تماس بگیرید، با همکارانتان در ارتباط باشید، در مدارس برای کار خودتان تبلیغ کنید، تبلیغات تراکت و روزنامه را مد نظر داشته باشید، سایت و وبلاگ برای خودتان بزنید، در همین سایت (ایران مدرس) که بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران است تبلیغات تدریس خودتان را به صورت رایگان و یا ویژه درج کنید و یا از هر روش دیگری برای جذب شاگرد استفاده کنید. روشهای مختلفی را امتحان کنید تا بهترین روشهایی که در شهر محل سکونت شما بهتر جواب می دهد را پیدا کنید. البته اگر در این وب سایت (ایران مدرس) و یا در اینترنت به صورت کلی تبلیغات تدریس زبان انگلیسی خودتان را ثبت کنید حتی به صورت آنلاین و از سایر شهرها می توانید شاگرد جذب نمائید. برای مشاهده لیست مدرسینی که در ایران مدرس در زمینه آموزش زبان انگلیسی تبلیغ درج نموده اند بر روی عبارت معلم خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید. اگر آگهی تدریس خودتان در همین سایت را ویژه کنید، علاوه بر صفحه اصلی و بخش تدریس خصوصی آگهی شما در کنار مقالات آموزشی (مانند: قیمت کلاسهای تدریس خصوصی زبان انگلیسی سال 96 و 97)، نمونه سوالات امتحانی زبان، جزوات آموزشی، جزوات آموزش گرامر زبان انگلیسی (مانند: جزوه آموزش گرامر و قواعد زبان انگلیسی - افعال با قاعده و بی قاعده در زبان انگلیسی) و .... هم نمایش داده خواهد شد. برای درج اگهی تدریس زبان در ایران مدرس در بالای همین صفحه بر روی عبارت عضویت در سایت کلیک کرده و بعد از ثبت نام تبلیغات تدریس خودتان را درح نمائید. بعد از جذب شاگرد هوای شاکردهای خودتان را داشته باشید و سعی کنید با ارائه تدریس موثر و مفید و برنامه ریزی درست برای شاگردهایتان و ارائه مشاوره های به جا و جدیت در کار و با تعهد به کلاسها آنها را به نتیجه برسانید و از هیچ تلاشی در این زمینه فروگذار نکنید. موفقیت شما در تدریس خصوصی زبان و یا هر درس دیگری در گروه موفقیت شاگردهای شما است.



پیشنهاد می شود مقاله تدریس خصوصی زبان انگلیسی، جذب شاگرد و درآمد بالا را هم بخوانید.





با توجه به مطالب ارائه شده می توان گفت برای موفقیت در تدریس زبان انگلیسی و کسب درآمد بالا از تدریس زبان در مرحله اول سعی کنید اگر به تدریس زبان علاقه دارید به این کار بپردازید، تسلط خودتان بر زبان را افزایش دهید، روشهای مختلف جذب شاگرد را امتحان کنید و در نهایت با ارائه تدریس مفید و موثر سعی کنید شاگردهای خودتان را به موفقیت برسانید تا موفقیت شما هم در کار تدریس تضمین گردد.



مطالعه مقاله تدریس خصوصی زبان انگلیسی و کسب درآمد حداکثری (ویژه مدرسین) هم مفید است.



منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 3904 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image