ارتباط مستقیم با 30609 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس مقاله موفقیت تحصیلی ایام امتحانات و جلسات و کلاسهای تدریس خصوصی

ایام امتحانات و جلسات و کلاسهای تدریس خصوصی

به اشتراک گذاری

هر چند که در مقالات قبلی هم گفته شده است که تا جایی که می توانید، اگر لازم است از جلسات تدریس خصوصی استفاده نمائید، برگزاری جلسات را در طول ترم انجام دهید و به ایام امتحانات موکول نکنید؛ ولی به هر حال، اگر در ایام امتحانات کلاسهای خصوصی را برگزار کردید موارد زیر را مد نظر داشته باشید:

1- در خود ایام امتحانات نیز تا جایی که می توانید کلاسهای تدریس خصوصی را زودتر شروع کنید. فرجه ها ایام خوبی برای برگزاری جلسات تدریس خصوصی است.سعی کنید مطالبی که باید خوانده شود را در ایام فرجه ها تمام کنید و مطلب جدیدی برای روز قبل از امتحان باقی نگذارید.



پیشنهاد می کنیم مقاله چگونه با شرکت در کلاس های تدریس خصوصی در امتحانات با نمره خوب قبول شویم؟ را هم بخوانید.

2- یک برنامه ریزی منظم داشته باشید و از وقتتان حداکثر استفاده را بکنید. سعی کنید که در این ایام برنامه ریزی موثری برای برگزاری کلاسهای خصوصی، حل تمرین و مسئله، مطالعه و ... داشته باشید.

3- همگام با کلاسها و جلسات تدریس خصوصی تمرین و مسئله حل کنید و مطالعه کنید. تنها با برگزاری کلاسهای خصوصی نمی توانید از پس امتحانات بر بیائید. به عنوان مثال، اگر برای یادگیری ریاضی، جلسات تدریس خصوصی ریاضی برگزرا می کنید، حل تمرین و مسئله واقعا لازم است. حتما تلاش و پشتکار خودتان هم لازم است. اگر درسی را در طول ترم نخوانده اید برای یادگیری آن در این ایام باید تلاشتان را مضاعف نمائید.



مطالعه مقاله راهکارهای آمادگی برای امتحانات میان ترم و پایانی هم مفید است.


برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی دروس مختلف و انتخاب مدرس مورد نظرتان بر روی عبارت سایت تدریس خصوصی کلیک نمائید. در وب سایت حاضر (ایران مدرس) تا سال 98 بیش از 19000 مدرس خصوصی ثبت نام کرده و با مشاهده لیست کاملی از مدرسین، می توانید مدرس مورد نظرتان را انتخاب کنید.



کلاسهای تدریس خصوصی؛ موفقیت در امتحانات میان ترم و نمره خوب امتحانات پایان ترم


آمار بازدید: 536 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image