ارتباط مستقیم با 30459 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی ایران مدرس
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس مقاله موفقیت تحصیلی چگونه در امتحانات نهایی نمره 20 بگیریم

چگونه در امتحانات نهایی نمره 20 بگیریم

به اشتراک گذاری

اگر می خواهید در امتحانات نهایی 20 بگیرید و در امتحانات به نسبت ترم های قبل عملکرد بسیار بهتری داشته باشید و نمره بیست را بدست آورید موارد زیر می تواند کمک کننده باشد.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: چگونه معدل بیست بگیریم و درس بخوانیم تا 20 بگیریم

1- از ابتدای ترم درس خواندن را شروع کنید و یا حداقل مطالعه دروس را به ایام امتحانات موکول نکنید. برای 20 گرفتن در امتحانات نهایی باید به نسبت سایر همکلاسی هایتان زودتر درس خواندن را شروع کنید و تلاش خودتان را افزایش دهید.

2- دروس را به صورت مفهومی و عمقی مطالعه نمائید. اگر می خواهید در امتحانات و امتحانات نهایی 20 بگیرید باید دروس را به صورت پایه ای بلد باشید. فقط حفظ کردن فرمولها و روابط کافی نیست. حین حل هر سوال و مسئله و یا پاسخ دادن به هر سوالی دلیل کافی و محکم داشته باشید.

3- برای گرفتن نمره 20 در امتحانات نهایی یک راه حل خوب استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی است. در کلاسهای تدریس خصوصی می توانید به اندازه کافی تمرین و مسئله حل کنید و رفع اشکال نمائید. برای مشاهده لیست مدرسین خصوصی بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی کلیک نمائید.

حتما بخوانید: راهکارهای عملی و کاربردی برای موفقیت در امتحانات مدرسه و دانشگاه


4- برای 20 گرفتن در امتحانات نهایی باید با برنامه ریزی پیش بروید. در طول ترم و حتی درایام امتحانات روی وقت خودتان حساس باشید و برای تمامی زمانهای خودتان برنامه داشته باشید. با انگیزه و هدف و با کمک یک برنامه خوب موفقیت شما در تحصیل حتمی است.

5- بعد از کلاسهای تدریس و تدریس خصوصی دروس را مرور کنید. مرور دروس بعد از کلاسهای مدرسه و دانشگاه و کلاسهای خصوصی باعث می شود دروس برای مدت بیشتری در ذهن شما باقی بماند و اگر مطلبی را خوب یاد نگرفته باشید یادداشت کنید تا جلسات بعد بپرسید.

6- برای دروسی مانند ریاضی و فیزیک و ... حل تمرین و مسئله ضروری است. اگر می خواهید نمره خوب و 20 بگیرید تا جایی که ممکن است تمرین و مسئله حل کنید. شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی و تدریس خصوصی فیزیک هم مفید است.

حتما بخوانید: 20 راهکار برای بیست شدن در درس ریاضی !

7- در کلاسهای تدریس مدرسه و دانشگاه حضور فعال داشته باشید. جزوه یادداشت کنید و سوال بپرسید. برای یادگیری بهتر و کسب نمرات بالاتر با انگیزه درس بخوانید و برای عالی بودن برنامه ریزی کنید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 5096 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
اوین عظیمی آدينه ۲۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۶

باید درس همان زوز