ارتباط مستقیم با 30549 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس مقاله موفقیت تحصیلی چگونه با شرکت در کلاس های تدریس خصوصی در امتحانات با نمره خوب قبول شویم؟

چگونه با شرکت در کلاس های تدریس خصوصی در امتحانات با نمره خوب قبول شویم؟

به اشتراک گذاری

یکی از امکاناتی که با استفاده از آن می توانید در امتحانات موفق شوید و با نمره خوب قبول شوید، استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی است. کلاسهای تدریس خصوصی می تواند باعث تحول مثبت در نمرات شما شود و به نسبت ترمهای قبل معدل خودتان را می توانید افزایش دهید.

با استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی می توانید در امتحان موفق شوید. کلاسهای تدریس خصوصی برای یادگیری بهتر درس ریاضی، فیزیک، شیمی، عربی، زبان انگلیسی، زیست، ادبیات، دروس دانشگاهی، دروس کنکوری، کامپیوتر و .... می تواند مفید باشد. در همین سایت (ایران مدرس) مدرسین زیادی در زمینه آموزش و تدریس خصوصی ریاضی، فیزیک و سایر دروس فعالیت دارند. برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی بر روی عبارت معلم خصوصی کلیک کنید.

اگر می خواهید از کلاسهای تدریس خصوصی برای موفقیت در امتحانات استفاده کنید و نتیجه گرفتن برای شما مهم است موارد زیر را مد نظر داشته باشید.

1- تا جایی که ممکن است سعی کنید کلاسهای تدریس خصوصی را در طول ترم برگزار کنید تا هم هزینه کلاسها مناسبتر باشد و هم از نتیجه گرفتن خودتان مطمئن تر باشید.

2- در ایام امتحانات هم استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی را برای رفع اشکال و جمع بندی ادامه دهید. یک جلسه کلاس خصوصی روز قبل از امتحان می تواند کاملا موثر باشد.

3- اگر برای شما ممکن است، کلاسهای خصوصی را در منزل برگزار نمائید. برگزاری جلسات تدریس خصوصی در منزل به نسبت آموزشگاه و .... بازدهی بالاتری دارد.


4- کلاسهای تدریس خصوصی را جدی بگیرید. درست است که نمره شما را قرار است معلم یا استاد اصلی تعیین کند ولی به هر حال برای نتیجه گرفتن در امتحان باید با جدیت در کلاسهای خصوصی شرکت کنید و تمرینات و تکالیف را انجام دهید.

5- تمرینات و تکالیفی که مدرس و معلم خصوصی به شما می دهد را انجام دهید. شرکت در 100 جلسه کلاس خصوصی بدون تلاش خودتان فایده نخواهد داشت.

6- برای دروسی مانند ریاضی و فیزیک شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی و تدریس خصوصی فیزیک را زودتر شروع کنید. این درسها برای یادگیری به زمان و حل تمرین و مسئله نیاز دارند.

7- اگر در کلاسهای تدریس خصوصی زبان انگلیسی شرکت می کنید، در زمانهای بین کلاسهای تدریس خصوصی درس را مرور کنید و لغات جدید و گرامر و .... را خودتان تمرین کنید.

8- کلاسهای تدریس خصوصی را مانند یک فرصت عالی و خوب ببینید که می تواند برای پیشرفت تحصیلی شما مفید باشد و از آن نهایت استفاده را ببرید. هر سوال یا اشکالی را از مدرس تدریس خصوصی خودتان بپرسید.

9- برنامه ریزی داشته باشید. برای شرکت در کلاسها، مطالعه، حل تمرین و مسئله، مرور مطالب و حتی برای استراحت و تفریح برنامه ریزی داشته باشید. داشتن هر برنامه ای از بی برنامگی بهتر است.

10- لازم نیست برای تمام درسهای خودتان معلم خصوصی داشته باشید. درسهایی که خودتان خوب بلد هستید را در طول ترم بخوانید و در ایام امتحانات برای رفع اشکال یکی دو جلسه کلاس برگزار نمائید.

11- در کلاسهای تدریس خصوصی با تمرکز با مطالبی که ارائه می شود گوش دهید. هر سوالی که برای شما پیش آمد را بپرسید. اشکالات باقی مانده از پایه های قبل را هم در کلاس می توانید برطرف کنید.

12- در زمانهای بین جلسات تدریس خصوصی درس بخوانید. این کلاسها نمی تواند جایگزین درس خواندن شما باشد. شرکت در این کلاسها بسیار کمک کننده است ولی درس خواندن خودتان همواره لازم است.

13- به بهانه شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی در کلاسهای اصلی خودتان در مدرسه یا دانشگاه غیبت نکنید. در کلاسهای گروهی مدرسه و دانشگاه هم به نوعی متفاوت می توانید مطالب را آموزش ببینید.

14- کلاسهای خودتان را با مدرس یا معلمی برگزار کنید که سابقه کاری بالایی دارد و خوب تدریس می کند. البته از بین مدرسین تازه کار هم مدرس خوب می توانید پیدا کنید. اگر نحوه تدریس را نپسندیدید، با معلم دیگری کلاسها را هماهنگ کنید.

15- به دلیل اهمیت بالای این نکته دوباره یادآور می شود تلاش و کوشش خودتان مهمترین عاملی است که می تواند شما را به موفقیت در تحصیل برساند. در این حالت که خودتان تلاش کنید کلاسهای خصوصی پربازده خواهد بود.

16- کیفیت کلاسهای تدریس خصوصی را فدای قیمت نکنید. درست است که همه ترجیح می دهند از کلاسهای ارزانتر استفاده کنند ولی به هر حال سعی کنید کیفیت کار و اینکه با یک مدرس خوب کلاسها را هماهنگ کنید را در اولویت اول قرار دهید.

17- مدرسین ثبت نامی در ایران مدرس (همین سایت) در متن آگهی تدریس خودشان هزینه ای که برای کلاسهای خصوصی در نظر دارند را ذکر کرده اند. به این ترتیب می توانید از نرخ کلاسهای خصوصی هم مطلع شوید. در زمینه قیمت کلاسهای خصوصی این مقاله را بخوانید.

18- در ایران مدرس مدرسین آگهی تدریس خودشان را به دو صورت رایگان و ویژه ثبت کرده اند. توصیه می شود کلاسهای تدریس خصوصی را با مدرسین ویژه که پس زمینه آنها به رنگ نقره ای و یا طلایی است و در کار تدریس جدی تر هستند هماهنگ کنید.

19- برای مشاهده لیست مدرسین ثبت نامی در این وب سایت (ایران مدرس) که در تهران، کرج، مشهد، اصفهان، شیراز، تبریز و کل ایران در زمینه آموزش خصوصی فعالیت دارند بر روی عبارت لیست مدرسین تدریس خصوصی کلیک کنید.

20- در کلاسهای مدرسه و دانشگاه جزوه یادداشت کنید و از این جزوه در کلاسهای تدریس خصوصی استفاده کنید. جزوه یادداشت در کلاسهای اصلی و کتاب درسی خودتان بهترین منابع برای استفاده در کلاسهای تدریس خصوصی است.

با توجه به مطالب ارائه شده، در صورتیکه خودتان تلاش کنید و کلاسهای تدریس خصوصی را مانند یک فرصت خوب برای یادگیری ببینید، با استفاده از این کلاسها می توانید در امتحانات موفق تر باشید و نمرات بسیار بهتری به نسبت ترمهای قبل بگیرید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 652 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image