ارتباط مستقیم با 30650 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس مقاله موفقیت تحصیلی نقش خانواده ها در موفقیت فرزندانشان در کنکور

نقش خانواده ها در موفقیت فرزندانشان در کنکور

به اشتراک گذاری

در روزهای باقی‌مانده تا کنکور، نقش خانواده‌ها حساس‌تر می‌شود، اعضای خانواده باید علاوه بر آرام نگه داشتن جوّ خانه، روحیه داوطلبان را نیز تقویت کنند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، خانواده‌ها نقشی اساسی در آماده‌سازی کنکوری‌ها در هفته پایانی باقی‌مانده تا این آزمون آینده‌ساز دارند. توصیه‌های زیر به شما خانواده‌های کنکوری کمک می‌کند تا شرایط مساعدی را برای فراهم کردن آرامش برای داوطلبان در آستانه این آزمون سرنوشت‌ساز فراهم کنید.

پیشنهاد ویژه ایران مدرس: توصیه های مهم برای کنکوری ها برای موفقیت در کنکور



استرس وارد نکنید

مسئولیت سنگینی در قبال بالا بردن روحیه کنکوری‌ها دارید. پس به جای تذکر دادن، تشر زدن و پاپیچ شدن به داوطلبان بابت درس‌ خواندن، سعی کنید محیطی آرام، امن و به دور از تنش برای آنها فراهم کنید تا فرزندتان در این چند روز باقی مانده تا کنکور بیشتر استراحت کند و روحیه مناسب‌تری داشته باشد.

همراه باشید


خودتان را از عضو کنکوری خانواده‌تان جدا ندانید و طوری رفتار کنید که انگار همه اعضای خانواده سهمی در این آزمون مهم دارند. بنابراین بهتر است از جزئیات برنامه ریزی عضو کنکوری خانواده خود مطلع باشید و برنامه خانواده را در این هفته کاملا مطابق با شرایط این عضو بچینید.

مطالعه این مقاله هم می تواند مفید باشد: 20 نکته کلیدی برای موفقیت 100 درصد در کنکور سراسری و آزاد



فداکاری کنید

درست است که در این یک سال بسیاری از مسئولیت‌های عضو کنکوری خانواده را به گردن گرفته‌اید اما در این یک هفته پایانی فداکاری بیشتری از خودتان نشان دهید و سعی کنید هیچ کار خارج از برنامه‌ای را به عضو کنکوری نسپارید.

مهمان راه ندهید!

بهتر است همواره محیط خانواده را برای عضو پشت کنکوری کاملاً آرام نگهدارید و از رفت و آمدهای غیر ضروری دیگران به محیط خانه خود کم کنید. تا جایی که می‌توانید از پذیرفتن میهمان عذرخواهی کنید و این فرصت را به عضو کنکوری خانواده خود بدهید تا در محیطی آرام، استرس را از خودش دور کند.

پیشنهاد می کنیم مقاله
برنامه ریزی برای کنکور را هم بخوانید.

برنامه غذایی یکسان داشته باشید

برنامه غذایی خود را منظم‌تر کنید و مصرف مواد غذایی مقوی را در برنامه غذایی خانوادگی جای دهید. به هیچ وجه غذای خودتان را از غذای عضو کنکوری خانواده جدا نکنید و تا جایی که می‌توانید سعی کنید غذای یکسانی مصرف کنید. سعی کنید که از غذاهای مقوی، سالم و کم حجم استفاده کنید.

یک موفقیت خانوادگی

موفقیت در کنکور را یک موفقیت خانوادگی تلقی کنید و برای موفقیت عضو کنکوری خانواده از هیچ راهکاری دریغ نکنید. اعضاء خانواده بهتر است موفقیت یا شکست عضو خانواده پشت کنکوریشان را موفقیت یا شکست خود تلقی کنند و همه امکاناتشان را برای حصول به موفقیت وی به کار بگیرند.

مطالعه مقاله
رمز موفقیت نفر دوم کنکور سراسری هم پیشنهاد می شود.

زود بخوابید

در شرایطی که برنامه خواب و استراحت عضو کنکوری خانواده اهمیت زیادی دارد، بعد از خوابیدن او بیدار نمانید و با روشن گذاشتن چراغ‌ها، تلویزیون و سر و صدا کردن آرامش عضو کنکوری را به هم نزنید.

کلمات کلیدی: کنکور، موفقیت در کنکور، موفق شدن در کنکور، استرس در کنکور، مسئولیت خانواده ها در زمان کنکور

برای مشاهده لیست مدرسین و اساتید کنکور کلیک کنید: تدریس خصوصی دروس کنکور


آمار بازدید: 3255 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
سمیه چهارشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۶

خوبه ولی ایا میشه سر کنکوراین‌انجام داد بچه های عزیز خواهش میکنم توی این ماه خیلی برا ارامش کنکوریا سر جلسه دعا کنید