ارتباط مستقیم با 30633 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس مقاله موفقیت تحصیلی 6 مانع خلاقیت در دانشجویان

6 مانع خلاقیت در دانشجویان

به اشتراک گذاری

6 مانع خلاقیت در دانشجویان در این بخش توضیح داده شده است. همایش دو روزه بررسی چالش‌های آموزشی و راهکارهای ارتقاء کیفیت تدریس، با حضور تعدادی از اعضای هیات علمی دانشگاه علم و صنعت ایران در مجتمع حضرت امام خمینی (ره) این دانشگاه برگزارشد.

به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر جبل‌عاملی رییس دانشگاه علم و صنعت ایران، گفت: ماموریت مهم و اصلی اساتید در دانشگاه کار پژوهشی است، همچنین آموزش هم باید خروجی پژوهش باشد.

پیشنهاد ویژه ایران مدرس: چگونه ذهنی خلاق و پویا داشته باشیم؟

وی صرف داشتن «اطلاعات یا دانش تخصصی» و «تجربه» را برای تدریس و آموزش کافی ندانست و گفت: برای این امر خلاقیت نیز لازم است که معمولا با موانعی رو بروست.

جبل عاملی در ادامه از «محصورشدن به کار دیگران»، «کپی‌برداری»، «کمبود ارتباط و تعامل در کلاس درس»، «افراط در نظم»، «پیروی از رویکردهای غلط» و «اظهار نظر منفی و منفی کردن» به عنوان شش مانع و سد راه خلاقیت نام برد.

پیشنهاد می شود مقاله
کار و شغل پردرآمد دانشجویی پاره وقت و نیمه وقت را هم بخوانید.


حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابراهیمی‌نژاد مسوول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علم وصنعت ایران نیز در این همایش به اهمیت علم و علم‌آموزی اشاره کرد و گفت: هیچ مکتب و مسلکی به اندازه اسلام بر اهمیت علم و علم‌آموزی تاکید نکرده است.

وی تصویب دوره‌های دانش‌افزایی توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی را امری مفید و لازم دانست و ابراز امیدواری کرد: این دوره‌ها بتواند در انتخاب و یادگیری روش‌های جدید تدریس به اساتید کمک کند.

مطالعه این مقاله هم مفید است: موفقیت در زندگی دانشجویی و درس و تحصیل در مقطع دانشگاه



چالش‌ها و فرصت‌های زندگی دانشجویی


آمار بازدید: 626 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image