ارتباط مستقیم با 30605 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس مقاله بازار کار کار و شغل پردرآمد دانشجویی پاره وقت و نیمه وقت

کار و شغل پردرآمد دانشجویی پاره وقت و نیمه وقت

به اشتراک گذاری

در این بخش تعدادی کار و شغل پردرآمد دانشجویی پاره وقت و نیمه وقت معرفی می شود که با فعالیت در زمینه هر کدام از آنها و یا با فعالیت در زمینه چند مورد از آن کارها می توانید درآمد خوبی را بدست آورید. اگر دانشجو هستید و می خواهید همزمان با درس و تحصیل خودتان درآمد خوبی هم بدست اورید مواردی که در این بخش ذکر می گردد می تواند مفید باشد.

پیشنهاد ایران مدرس: چند فعالیت درآمد زا در دوران دانشجویی

1- فعالیت به عنوان حل تمرین در دانشگاه خودتان: اگر در دروس خودتان عملکرد خوبی داشته اید و تا حد خوبی مسلط هستید می توانید در ابتدای ترم با اساتید دانشکده و گروه خودتان حرف بزنید و به عنوان حل تمرین در طول ترم فعالیت داشته باشید. این کلاس ها باعث می شود تجربه خوبی برای تدریس داشته باشید و در ضمن وقت زیادی هم از شما نمی گیرد. درامد این کار خیلی بالا نیست ولی در کنار سایر موارد می توانید این فعالیت را هم داشته باشید و نکته دیگر اینکه بعدا وقتی می خواهید در جایی تدریس کنید می توانید به عنوان سابقه کار به این حل تمرین در دانشگاه هم اشاره نمائید.

2- سایر انواع کارهای دانشجویی در دانشگاه: در دانشگاهها معمولا کارهای دانشجویی دیگری هم وجود دارد. می توانید مسئول سایت و یا مسئول کتابخانه باشید و درآمدی هم از این کار داشته باشید. نکته ای که وجود دارد این است که بسیاری از این کارهای دانشجویی وقت زیادی از شما نمی گیرد و فقط حضور شما در ان محل (سایت کامپیوتر، کتابخانه و ....) مهم است. در چنین مواردی می توانید درس های خودتان را هم همزمان مرور نمائید.

پیشنهاد می شود مقاله
بهترین و پردرآمدترین کارهای دانشجویی + شغل دانشجویی تدریس خصوصی را هم بخوانید.

3- فعالیت در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل: مواردی که در بالا گفته شد درآمد خیلی خوبی ندارد ولی به هر حال قابل انجام است. اما می توانید در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل هم فعالیت داشته باشید. درامد کار تدریس خصوصی خصوصا در شهرهای بزرگ مانند تهران، کرجف تبریز و ... خوب است. اگر در شهر کوچکی دانشجو هستید می توانید به صورت آنلاین تدریس کنید. در همین سایت ایران مدرس می توانید ثبت نام کنید و با درج تبلیغات تدریس با متقاضیان تدریس خصوصی در ارتباط باشید. سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com هم گزینه خوبی برای درج تبلیغ در زمینه تدریس خصوصی ریاضی است. روش های مختلفی برای جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی وجود دارد که در مقاله
راهکارهای مختلف جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی توضیح داده شده است.


4- تدریس انواع نرم افزارها: اگر بر نرم افزارهای عمومی، ویندوز، ورد، اکسل و .... و یا نرم افزارهای تخصصی رشته خودتان مسلط هستید می توانید از طریق انجمن علمی دانشکده خودتان برای برگزاری کلاس گروهی اقدام نمائید. در این روش دانشجویان ثبت نام می کنند و هزینه ای هم به شما برای برگزاری کلاس پرداخت خواهد شد.می توانید در همین سایت ایران مدرس در کنار دروسی که تدریس می کنید برای آموزش خصوصی نرم افزار هم تبلیغ کنید. در دانشکده خودتان هم علاوه بر اینکه از طریق انجمن علمی می توانید اقدام نمائید می توانید تراکت توزیع کنید و به صورت خصوصی هم به دانشجویان درس بدهید.

5- فروش فایل: در گوگل عبارت "سایت فروش فایل" را سرچ کنید. سایت هایی را به شما نشان می دهد که امکان فروش فایل را به شما خواهند داد. مثلا اگر فایل های خوبی برای آموزش ریاضی، فیزیک و یا دروس تخصصی رشته خودتان دارید می توانید در این سایت ها قرار دهید و با فروش هر فایل درآمد خواهید داشت. در همین سایت ایران مدرس هم امکان فروش فایل بعد از ثبت نام برای شما وجود دارد و با درآمد حاصل از آن می توانید تبلیغ تدریس خودتان را ویژه کنید و احتمال جذب شاگرد خودتان را افزایش دهید. هر آموزشی که دارید و یا هر جزوه خوبی که برای خودتان تهیه کرده اید را می توانید در این سایت ها برای فروش قرار دهید و درآمد کسب کنید.

مطالعه مقاله مدیریت مالی در شروع زندگی دانشجویی هم می تواند مفید باشد.

6- ترجمه متون فارسی به انگلیسی و برعکس: اگر بر زبان انگلیسی مسلط هستید، علاوه بر اینکه می توانید در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی فعالیت داشته باشید می توانید در زمینه ترجمه متون هم فعالیت داشته باشید و درآمد کسب کنید. می توانید در سایت های تبلیغاتی مختلف مانند سایت سودایران www.soodiran.com برای پذیرش ترجمه تبلیغ بدهید و یا از طریق سایت هایی که در این زمینه فعال هستند ترجمه جذب کنید. از طریق گوگل می توانید سایت هایی که در زمینه ترجمه متون فعالیت دارند را پیدا کنید.

7- ایجاد سایت و وبلاگ برای خودتان: مثلا اگر بر نرم افزار خاصی مسلط هستید و یا به زمینه کاری خاصی علاقه دارید می توانید در آن زمینه برای خودتان سایت یا وبلاگی داشته باشید و تولید محتوا کنید. اگر سایت شما محتوای خوبی داشته باشد و بازدید آن زیاد شود می توانید تبلیغ بگیرید و یا فایل هایی در زمینه موضوع سایت خودتان به فروش برسانید. اگر سایتی که راه اندازی می کنید منطبق بر علایق شما باشد و در آن زمینه بسیار عالی عمل کنید درآمد شما می تواند خیلی عالی شود.

8- ایده های خلاقانه: ذهن خود را باز نگه دارید و محدود فکر نکنید. در اینترنت جستجو کنید و از ایده های خلاقانه استقبال نمائید. ممکن سات ایده ای به نظرتان برسد که زندگی شما را متحول کند. به نبال نیازهایی باشید که رفع نشده است. سپس بررسی کنید و فکر کنید که چگونه نیازهایی که تا به حال کسی ندیده است را می توانید برطرف کنید و مشکلی را حل کنید و یا نیازی را برآورده نمائید.

مقاله
درآمد کار و شغل تدریس چقدر است؟ را هم مطالعه کنید.

9- تایپ متون: در ایام دانشجویی می توانید تایپ متون را انجام دهید. سایت هایی در این زمینه فعالیت دارند و با جستجوی ساده در گوگل می توانید آنها را پیدا کنید. این سایت ها به صورت پی دی اف و یا عکس متن را به شما می دهند و فایل ورد را از شما تحویل می گیرند. البته این کار درآمد بالایی ندارد ولی در زمان های مرده و در هر جایی قابل انجام است.

10- مشاوره انجام پروژه های دانشجویی: اگر در زمینه پروژه های رشته خودتان عملکرد خوبی داشته اید و مسلط هستید می توانید به سایر دانشجویان در انجام پروژه های خودشان کمک کنید و درامد خوبی داشته باشید. در دانشکده خودتان برای انجام این کار می توانید تبلیغ کنید و یا در همین سایت ایران مدرس و یا سایت سودایران می توانید برای انجام این کار تبلیغ ثبت نمائید.

برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی به عنوان یک کار دانشجویی با درآمد خوب در همین سایت ایران مدرس تبلیغ بدهید. در بالای همین صفحه بر روی عضویت در سایت کلیک نمائید و بعد از ثبت نام و ورود به صفحه شخصی خودتان تبلیغ خودتان را به صورت رایگان و یا ویژه ثبت کنید. ایران مدرس بزرگترین سایت در زمینه تدریس خصوصی و اموزش در منزل است و تا مرداد 97 بیش از 18400 مدرس ثبت نامی دارد. مشاهده لیست مدرسین ایران مدرس

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 2342 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image