ارتباط مستقیم با 30456 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی ایران مدرس
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس مقاله بازار کار چگونه در سال 1403 و 1404 از شغل تدریس خصوصی درآمد بیشتری کسب کنیم؟

چگونه در سال 1403 و 1404 از شغل تدریس خصوصی درآمد بیشتری کسب کنیم؟

به اشتراک گذاری

در این بخش در رابطه با نحوه کسب درآمد بالاتر از کار و شغل تدریس خصوصی در سال  1403 و 1404 توضیحاتی ارائه شده است. اگر می خواهید در سال 1403 و 1404 کار تدریس خصوصی را شروع کنید و یا قبلا این کار را انجام داده اید و می خواهید در سال 1403 و 1404 نسبت به قبل بهتر عمل کنید و درامد بالاتری بدست آورید ادامه این مطلب را بخوانید.


پیشنهاد ویژه ایران مدرس: نحوه نوشتن آگهی تدریس خصوصی برای کسب درآمد بالاتر از کار تدریس


کسب درآمد بیشتر از شغل تدریس خصوصی


برای کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی در سال 1403 و 1404 در زمینه های مختلفی نسبت به قبل باید بهتر عمل کنید. باید تسلط خودتان را بر دروسی که تدریس می کنید افزایش دهید. اگر بعضی از دروس قبلا برای تدریس خصوصی متقاضی بالایی داشت و در حال حاضر افراد زیادی تقاضای تدریس آن را ندارند باید چنین دروسی را کنار بگذارید. ممکن است قبلا بعضی از دروس دانشگاهی در بورس بوده باشند و برای کلاسهای خصوصی آن تقاضای بالایی وجود داشته است و شاید در حال حاضر به دلیل بازار کار نامناسب کسی دیگر نمی خواهد برای چنین دروسی معلم خصوصی داشته باشد. چنین دروسی را باید کنار بگذارید و روی درسهایی متمرکز شوید که هنوز تقاضای بالاتری برای تدریس دارند. به عنوان مثال تدریس خصوصی زبان انگلیسی و یا تدریس خصوصی ریاضی همواره متقاضیان خودش را دارد. یا اگر رشته تحصیلی شما مرتبط با علوم تجربی باشد می توانید در زمینه تدریس خصوصی زیست شناسی فعالیت کنید. به هر حال این درس متقاضیان زیادی دارد چرا که در حال حاضر رشته های پزشکی و مرتبط با آن در بورس هستند.


حتما بخوانید: چرا تدریس خصوصی برای دانش آموزان و دانشجویان مهم است؟


کسب درآمد از تدریس خصوصی



دروس تدریسی خودتان را درست انتخاب نمائید


به هر حال انتخاب دروس تدریسی برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی کاملا مهم است. نکته دیگر اینکه بعضی از دروس ذاتا پتانسیل درامد زایی بالاتری دارند. دروسی که خوب یاد گرفتن آنها خیلی مهم و سرنوشت ساز باشد و یا دروسی که مدرسین کمتری بتوانند آن را تدریس کنند مسلما برای کلاسهای تدریس خصوصی چنین دروسی می توان قیمتهای بالاتری را درخواست کرد. به عنوان نمونه فعالیت در زمینه تدریس دروس کنکوری همواره به نسبت دروس متوسطه و حتی دانشگاهی درامد بالاتری دارد. چرا که قبولی در کنکور تقریبا برای همه ی افراد از قبولی در یک امتحان در مدرسه یا دانشگاه کاملا مهمتر است.


کنکور سرنوشت ساز است اما اگر شخصی در مدرسه یا دانشگاه نتواند یک درس را پاس کند اتفاق خیلی مهمی نمی افتد و فرصت برای جبران دارد. بنابراین چون قبول شدن در کنکور بسیار مهم است هزینه کلاسهای آن هم خیلی می تواند بالاتر باشد. اگر در این زمینه بتوانید خوب فعالیت کنید جزوه مدرسین و اساتید با درآمد بالا خواهید بود. افراد زیادی می توانند دروسی مانند ریاضی و فیزیک را تدریس کنند و بنابراین در نهایت شاید این دروس تا حد مشخصی بتواند قیمت کلاسهایش بالا برود. البته اگر در زمینه تدریس دروس تیزهوشان و نمونه و .... فعالیت کنید باز هم می توانید قیمت های بیشتری را برای کلاسهای خودتان در نظر بگیرید و با این وجود شاگرد هم جذب کنید.


پیشنهاد می شود مقاله چگونه از کار تدریس خصوصی خوب پول دربیاوریم و درآمد بالایی کسب کنیم؟ را هم بخوانید.


اعتماد سازی کنید


در حال حاضر افراد وقتی قصد دارند کلاسهای تدریس خصوصی را برای خودشان و یا فرزندشان هماهنگ کنند گزینه های مختلفی را در اختیار دارند و مدرسین مختلف با قیمتهایی که کاملا متفاوت از هم است تدریس می کنند. اگر می خواهید شما در زمینه جذب شاگرد موفق باشید و در سال 1403 و 1404 تحولی در کار خودتان ایجاد کنید باید روی اعتماد سازی خیلی حساب باز نمائید. به عنوان مثال فرض کنید در همین سایت (ایران مدرس) و یا در سایتهای دیگر که در زمینه تبلیغات تدریس خصوصی فعالیت دارند مانند سایت www.Tadris-Riazi.com (تبلیغات تدریس ریاضی) و یا سایت www.IranKonkur.com (سایت آگهی کنکور و تدریس خصوصی دروس کنکوری) آگهی تدریس خودتان را ثبت کرده باشید. اگر می خواهید از طریق این آگهی ها شاگرد جذب کنید باید متن آگهی شما خیلی خوب و قانع کننده نوشته شده باشد. در متن آگهی خودتان توضیحات خیلی کاملی ارائه کنید. رزومه کاملی از خودتان ارائه دهید. افراد مختلف و والدین دانش اموزان و دانشجویان وقتی تبلیغ شما را مشاهده می کنند تنها شناختی که از شما پیدا می کنند و بر مبنای آن تصمیم خواهند گرفت که آیا با شما تماس بگیرند یا نه از روی همین متن آگهی تدریس شما است. اگر بهترین مدرس ریاضی تهران و یا برترین معلم فیزیک کل کشور هم باشید وقتی رزومه شما و متن آگهی شما چنین چیزی را نشان ندهد با شما تماسی گرفته نخواهد شد. بنابراین سعی کنید در سایتهای معتبر و تخصصی تبلیغات تدریس خصوصی مانند همین سایت ایران مدرس و یا سایتهای دیگری که معرفی شد تبلیغ خودتان را درج کنید و در ضمن تا جایی که ممکن است روی متن آگهی تدریس خودتان کار کنید و آن را خوب و قانع کننده بنویسید.


مطالعه مقاله نمونه آگهی تدریس خصوصی ، متن تبلیغاتی برای تدریس، جذب شاگرد در این زمینه و برای کسب اطلاعات در رابطه با چگونگی نوشتن متن تبلیغ مفید و موثر و پربازده کاملا راهگشا است.


نحوه کسب درآمد از تدریس


مقالات موجود در همین سایت را بخوانید


در همین سایت ایران مدرس توضیحات زیادی در زمینه نحوه ثبت تبلیغات تدریس موفق و موثر و افزایش درآمد در سال 1403 و 1404 ارائه شده است. به عنوان مثال مطالعه مقاله 10 راهکار برای ثبت آگهی تدریس بهینه از نظر گوگل و جذب شاگرد بیشتر را حتما از دست ندهید. به هر حال همانطور که گفته شد باید در جنبه های مختلف خوب کار کنید که یکی از انها همان انتخاب دروسی است که تدریس می کنید و اینکه بعضی از دروس ممکن است دیگر متقاضی ای برای تدریس خصوصی نداشته باشند و یا دروس دیگری پتانسیل درآمد زایی بالاتر برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی داشته باشند. به هر حال خودتان باید روی این فکر کنید و دروسی که می خواهید تدریس نمائید را با دقت انتخاب کنید. در ادامه در زمینه جذب شاگرد هم بهتر از قبل عمل کنید.


روشهای بیشتر و به روزتری را برای معرفی خودتان و توانایی هایتان در نظر داشته باشید. از شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک، اینستاگرام و تلگرام برای معرفی خودتان استفاده کنید. در همین سایت ایران مدرس به عنوان بزرگترین و پربازدیدترین سایت تبلیغات تدریس ایران که تا سال 1403 بیش از 30000 مدرس ثبت نامی دارد آگهی تدریس خودتان را به صورت رایگان و یا ویژه ثبت کنید. در سایت تدریس ریاضی و ایران کنکور که در بالا معرفی شد تبلیغ بدهید. البته آگهی های کپی شده و تکراری در این سایتها قرار ندهید و برای هر سایت آگهی خودش را بنویسید تا بازدهی بیشتری داشته باشد. متن آگهی تدریس شما باید حداقل 300 کلمه باشد تا گوگل آن را اسپم به حساب نیاورده و جدی بگیرد. در صورت تمایل آگهی تدریس خودتان را در همین سایت (ایران مدرس) ویژه کنید تا بالاتر از آگهی های رایگان قرار گیرد و بیشتر دیده شود.


آگهی های ویژه در ایران مدرس بازدید خوبی می گیرند ولی اینکه این بازدید تبدیل به تماس شود به عهده خود شما است و باید همانطور که گفته شد متن تبلیغات تدریس خودتان را به گونه ای بنویسید که قانع کننده باشد و منجر به تماس گردد. با آموزشگاههای تدریس خصوصی بیشتری برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی تماس بگیرید و از ابزارهای مختلف و روشهای گوناگون برای جذب شاگرد استفاده کنید. برای خودتان سایت یا وبلاگی بزنید و در ضمن ارائه مطالب آموزشی سعی کنید برای تدریس خصوصی هم تبلیغ کنید.


برای مطالعه بیشتر در زمینه روشهای مختلف جذب شاگرد مقاله 25 راهکار عملی و کاربردی برای جذب شاگرد خصوصی و کسب درامد بالاتر از تدریس خصوصی را بخوانید.


کلام آخر


برای جذب شاگرد و افزایش درآمد خودتان از تدریس خصوصی در سال 1403 و 1404 به دو صورت و دو روش کاملا متفاوت می توانید عمل کنید. یکی اینکه از طریق سایتهای واسطه ای که خودشان برای شما شاگرد جذب می کنند و یا از طریق آموزشگاه ها شاگرد پیدا کنید و در این زمینه عمل نمائید و دیگری اینکه خودتان به صورت مستقل کار کنید و یا با یکی دو نفر از دوستان و همکارانتان گروه آموزشی تشکیل دهید و برای خودتان تبلیغ کنید. روش دوم در نهایت برای کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی مفید تر و موثر تر خواهد بود. چرا که قیمت کلاسهای خصوصی را خودتان تعیین می کنید و در ضمن هر جلسه مجبور نخواهید بود 30 تا 40 درصد حق التدریس را به آموزشگاه پرداخت نمائید. برای فعالیت بدون واسطه در زمینه تدریس خصوصی فرصت ثبت تبلیغ در ایران مدرس به عنوان بزرگترین و قدیمی ترین سایت آگهی تدریس ایران را از دست ندهید.


منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1470 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image