ارتباط مستقیم با 30453 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس مقاله بازار کار چگونگی کسب درآمد بالا از کار و شغل تدریس خصوصی

چگونگی کسب درآمد بالا از کار و شغل تدریس خصوصی

به اشتراک گذاری

در این بخش در زمینه چگونگی کسب درآمد بالا از کار و شغل تدریس خصوصی، نحوه جذب شاگرد و موفقیت در کار تدریس و .... توضیحاتی ارائه می گردد. در ابتدا مطالب کلی در زمینه کسب درآمد بالا از کار تدریس خصوصی به صورت پاره وقت یا تمام وقت ارائه می شود و در ادامه مهمترین پارامترهایی که در این زمینه می تواند تاثیرگذار باشد مورد بررسی قرار می گیرد.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: روش تدریس خصوصی - نحوه فعالیت در زمینه تدریس خصوصی



در همین سایت (ایران مدرس) در زمینه همین بحث کسب درآمد بالا از کار تدریس مقالات زیادی ارائه شده است که در متن همین مقاله تعدادی از بهترین مقالات در این زمینه هم معرفی می گردد. ایران مدرس (وب سایت حاضر) بهترین منبع برای مطالعه در زمینه درآمد تدریس و جذب شاگرد است و در گوگل اگر عبارتهایی مانند درآمد تدریس خصوصی و یا جذب شاگرد خصوصی را جستجو کنید در صدر نتایج مقالات سایت ایران مدرس را خواهید دید. مهمترین امکانی که در این وب سایت برای مدرسین فراهم شده است این است که می توانید به صورت رایگان و یا در صورت تمایل به صورت ویژه تبلیغات تدریس خودتان را ثبت کرده و از این طریق به صورت مستقیم با متقاضیان تدریس در ارتباط باشید تا بتوانید به راحتی شاگرد جذب کنید.

برای ثبت تبلیغات تدریس خصوصی در ایران مدرس، در بالای همین صفحه بر روی عبارت عضویت در سایت کلیک کنید و بعد از ثبت نام وارد صفحه شخصی خودتان (کنترل پنل) شوید. در ادامه می توانید به راحتی آگهی تدریس خودتان را ثبت نمائید تا در سایت نمایش داده شود. ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران است و برای جذب شاگرد و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی کاملا موثر می باشد. البته مسلما برای حصول نتیجه بهتر باید متن آگهی خودتان را خوب نوشته باشید و تبلیغات شما قانع کننده باشد. مطالعه مقاله
نمونه آگهی تدریس خصوصی ، متن تبلیغاتی برای تدریس، جذب شاگرد در زمینه نحوه نوشتن متن آگهی تدریس برای جذب شاگرد بیشتر کاملا موثر است. ثبت آگهی تدریس در ایران مدرس برای جذب شاگرد کاملا رایگان است و تنها در صورت تمایل می توانید تبلیغات تدریس خودتان را ویژه کنید و بازدهی آن را افزایش دهید. در ادامه ابتدا مطالب کلی در زمینه نحوه کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی ارائه می شود و بعد از آن مهمترین پارامترهای موثر در این زمینه مورد بررسی قرار می گیرد.



مطالعه کنید: 20 راهکار برای کسب موفقیت های بیشتر در کار و شغل تدریس خصوصی و کسب درآمد بالا

علاقه به کار تدریس و کسب درامد بالا: برای موفقیت در کار و شغل تدریس خصوصی چه به صورت پاره وقت و چه به صورت تمام وقت در مرحله اول باید با عشق و علاقه به این کار روی بیاورید. فرض کنید شما فارغ التحصیل مقطع لیسانس یا فوق لیسانس یک رشته مهندسی (مثلا مهندسی برق، مهندسی مکانیک و ....) باشید. برای اینکه بتوانید درامد زایی داشته باشید راهکارهای مختلفی وجود دارد و در زمینه های مختلفی می توانید فعالیت داشته باشید. مثلا می توانید وارد صنعت شوید و در شرکتهای صنعتی فعالیت داشته باشید. یا اینکه در زمینه ای که خیلی مرتبط با رشته کاری خودتان نیست فعالیت کنید، یا برای خودتان شرکت تاسیس کنید و کار آفرینی کنید که پشتیبان مالی قوی ای می خواهد و یا مثلا در یک حالت دیگر به کارهای آموزشی و تدریس و تدریس خصوصی روی بیاورید. بنابراین، همانطور که ملاحظه می کنید برای چنین شخصی زمینه های مختلفی وجود دارد که می تواند در هر کدام از آن زمینه ها فعالیت داشته باشد و درآمدزایی کند. اینکه کدام بخش را برای شروع و ادامه فعالیت خودتان انتخاب می کنید باید به توانایی ها و علاقه خودتان مراجعه نمائید. اگر به کارهای آموزش و تدریس علاقه دارید خوب بهتر است روی این کار حساب باز کنید و با جدیت آن را دنبال نمائید. عشق و علاقه به کار همیشه می تواند باعث پیشرفت باشد و در تمام مراحل کاری و در نحوه تدریس شما خودش را نشان خواهد داد. از بین مدرسینی که خودتان هم در دوره متوسطه و دانشگاه داشته اید اگر دقت کرده باشید بعضی از آنها خیلی خوب و با علاقه تدریس می کردند به گونه ای که دانش آموزان و دانشجویان به صورت اتوماتیک جذب کلاس ایشان می شدند. به هر حال وقتی معلم و مدرس خودش به درس علاقه دارد و با اشتیاق آن را توضیح می دهد افراد حاضر در کلاس هم به مبحث علاقه مند خواهند شد. بنابراین اگر در شروع کار هستید و یا هنوز خیلی کار خودتان را گسترش نداده اید به این فکر کنید که آیا با علاقه به تدریس روی آورده اید؟ اگر اینطور است که بسیار عالی می باشد و اولین قدم را به خوبی برداشته اید.





درآمد تدریس خصوصی

وقتی به کارهای آموزش و تدریس خصوصی علاقه داشته باشید کار خودتان هم راحت تر خواهد بود و در نهایت درآمد بالاتری هم کسب خواهید کرد. به هر حال، برای حضور در کلاس باید آمادگی های لازم را در خودتان ایجاد کنید و درس را بخوانید. اگر علاقه مند باشید هم از مطالعه درس لذت می برید و هم بهتر آماده خواهید شد و سریعتر بر درس مسلط هم می شوید. در ضمن، وقتی که تعداد شاگردهای زیادی داشته باشید ممکن است لازم باشد در طول روز 5 و یا حتی 6 جلسه کلاس برگزار کنید. اگر از ارائه درس لذت ببرید و به آن علاقه داشته باشید با وجود خستگی باز هم ادامه می دهید و مشکلی ندارید. کار تدریس کار راحتی نیست و انرژی بالایی می خواهد. ولی به هر حال اگر با عشق و علاقه به این کار روی آورده باشید می توانید درآمدهای خوبی هم بدست آورید.



 حتما بخوانید: درآمد بالای 10 میلیون تومان در ماه با تدریس خصوصی ریاضی

علاقه به دروس تدریسی و کسب درآمد بالا: علاوه بر موارد گفته شده نکته دیگری را هم باید مد نظر داشته باشید. علاقه به خود کار تدریس خوب است ولی در مرحله بعد باید با جزئیات بیشتری این مبحث را بررسی کنید و سراغ این بروید که تدریس چه درسهایی را بیشتر دوست دارید و از درس دادن آنها بیشتر لذت می برید. ممکن است شما از روابط فیزیک خیلی خوشتان بیاید و اینکه روابط فیزیک ملموس هستند و قابل توضیح با مثالهای عملی می باشند را دوست داشته باشید. در این حالت فعالیت در زمینه تدریس خصوصی فیزیک برای شما مناسب است. البته بسیاری از افرادی که فیزیک درس می دهند در زمینه تدریس خصوصی ریاضی هم فعالیت دارند. ولی به هر حال درسی را تدریس کنید و بیشتر به سمت درسی تمایل داشته باشید که خودتان در متوسطه و دانشگاه نمره بهتری گرفته اید و از درس دادن آن لذت می برید. وقتی می خواهید ریاضی تدریس کنید هم در زیر مجموعه آن گزینه های مختلفی دارید. به عنوان مثال می توانید تدریس خصوصی هندسه انجام دهید و یا جبر و احتمال و ریاضی گسسته درس بدهید. باز هم به خودتان بستگی دارد که در کدام زمینه های توانایی بیشتری دارد و بیشتر علاقه مند هستید. پس در نهایت وقتی کار تدریس را به عنوان یک شغل برای خودتان انتخاب کنید که به آن علاقه دارید و در عین حال از بین دروس مختلف درس یا درس هایی را انتخاب کنید که بیشتر به آن علاقه دارید و از تدریس انها لذت می برید. - تدریس موفق



درآمد مدرسین تدریس خصوصی

تدریس دروس پرمتقاضی و درآمد بالای تدریس خصوصی: میزان تقاضایی که برای تدریس دروس مختلف وجود دارد هم مهم است. در کنار اینکه سعی می کنید دروسی را برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی انتخاب کنید که خودتان آن دروس را خیلی خوب بلد هستید و به آنها علاقه دارید، نکته دیگری هم که باید مد نظر قرار دهید این است که چه میزان تقاضا برای تدریس این دروس وجود دارد. به عنوان مثال دروسی مانند ریاضی، زبان انگلیسی، شیمی، فیزیک، دروس دانشگاهی رشته های علوم پایه و فنی مهندسی، زیست شناسی، دروس مدیریت و حسابداری، ریاضی و فیزیک عمومی دانشگاه، ریاضی مهندسی و معادلات دیفرانسیل، نرم افزارهای پرکاربرد و تخصصی، متلب، آباکوس، ورد، اکسل و ... برای تدریس خصوصی تقاضای بالایی دارند. فعالیت در این زمینه ها می تواند درآمدزا باشد. ممکن است دروس دیگری باشد که در این لیست ذکر نشده باشد. به هر حال در کنار علاقه به دروس تدریسی خودتان سعی کنید درسهایی را برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی انتخاب کنید که پرمتقاضی هم باشند.



مطالعه کنید: چگونه درآمد خودمان از تدریس خصوصی را دو برابر کنیم؟

تسلط بر دروس تدریسی: نکته بسیار مهم دیگری که برای موفقیت در کار تدریس خصوصی و کسب درآمد بالا باید در نظر گرفته شود این است که بر دروس تدریسی خودتان مسلط باشید. به هر میزان تسلط شما بیشتر باشد در کار خودتان موفق تر خواهید بود. در کار تدریس خصوصی حساسیت زیادی روی یکی دو جلسه اول وجود دارد. در جلسه اول شاگرد شما و خانواده ایشان با شما آشنا می شوند و خواسته یا ناخواسته مورد ارزیابی قرار خواهید گرفت. جلسه اول تدریس هم در مدرسه و دانشگاه و هم خصوصا در کار تدریس خصوصی بسیار مهم است. در این جلسه اول عالی عمل کنید و حتی از حالتهای معمول خودتان هم یک سر و گردن بالاتر باشید. اگر میخ اول را محکم بکوبید حفظ شاگرد شما تضمین شده خواهد بود. باید خیلی مسلط در کلاس حاضر شوید و خوب درس را مطالعه کرده باشید. در عین حال هوشمندانه هم عمل کنید. یعنی با پرسیدن سوالاتی حین ارائه درس انتظارات و اشکالات شاگردتان را متوجه شوید و کلاس را به سمتی ببرید که ایشان می خواهند. اگر مطالبی که ارائه می کنید بسیار عالی باشد و کاملا مسلط هم ارائه شده باشد ولی به انتظارات و یا خواسته شاگرد شما از این کلاسها هماهنگ نباشد باز هم احتمال ادامه پیدا نکردن کلاسها وجود دارد. توجه کنید یک شاگرد ممکن است در صورتی که از کار شما رضایت داشته باشد 3 یا 4 سال شاگرد شما باقی بماند و حتی 100 جلسه کلاس هم برای ایشان برگزار کنید. بنابراین همین یک شاگرد خیلی مهم است و سعی کنید حتما خوب و مسلط تدریس کنید تا شاگردهای خودتان را از دست ندهید.



درآمد کار تدریس

حمایت و پشتیبانی از شاگردها و درآمد بالای تدریس خصوصی: نکته بسیار مهم دیگری که فقط مدرسین موفق به آن توجه می کنند این است که باید به صورت کامل و صد در صدی از شاگردهای خودتان حمایت کنید. هر چه شاگردهای شما این تعهد شما به کار و حمایت شما را بیشتر احساس کنند تمایل بیشتری خواهند داشت که کلاسها را با شما ادامه دهند. برای شاگردهایتان کار های اضافه کوچکی انجام دهید. به آنها مشاوره بدهید و در برنامه ریزی و نحوه مطالعه دروس به انها کمک کنید. ارزیابی را در طول برگزاری کلاسها فراموش نکنید و اگر روند یادگیری مناسب نبود آن را اصلاح نمائید. به هر حال باید به نتیجه گرفتن شاگردهایتان علاقه مند باشید و نتیجه گرفتن آن برای شما مهم باشد. از انجام هر کاری برای موفقیت شاگردهایتان دریغ نکنید. پیش خودتان فکر کنید که کلاسها تضمینی است و اگر شاگرد شما نتیجه نگیرد از درآمد هم خبری نیست. به هر حال باید در عمل این موارد را نشان دهید و با جدیت پیگیر پیشرفت شاگردهایتان باشید تا حتما نتیجه خوبی بگیرند. اگر شاگردهای شما خوب نتیجه بگیرند ترمهای بعد هم برای دروس دیگر خودشان پیش شما برخواهند گشت و حتی شما را به دوستان و آشنایانشان معرفی می کنند و این به صورت مستقیم در افزایش درامد شما از کار تدریس خصوصی موثر است.



پیشنهاد این مقاله هم مفید است: تدریس خصوصی بازارکار و درامد خوبی دارد؟

روشهای مختلف جذب شاگرد و درآمد بالای کار تدریس: برای اینکه بتوانید خوب درآمد کسب کنید و در کار تدریس موفق باشید باید روشهای مختلف جذب شاگرد را امتحان کنید. با آموزشگاهه و موسسات تماس بگیرید و یا به صورت حضوری مراجعه کنید، برای خودتان وبلاگ یا سایت بزنید و در ضمن ارائه مطالب اموزشی در زمینه کاری خودتان برای تدریس خصوصی هم تبلیغ کنید، در شبکه های اجتماعی مانند تلگرام و اینستاگرام و .... فعال باشید، در همین سایت (ایران مدرس) و یا سایتهای تبلیغاتی دیگر اگهی بدهید، در روزنامه تبلیغ کنید و یا تراکت توزیع نمائید، از تبلیغات ایمیل مارکتینگ و یا پنل اس ام اس برای جذب شاگرد استفاده کنید، در مدارس یکی دو جلسه رایگان تدریس کنید و در ادامه کارت خودتان را توزیع نمائید و از هر روش دیگری برای جذب شاگرد استفاده نمائید. در مقاله 25 راهکار عملی و کاربردی برای جذب شاگرد خصوصی و کسب درامد بالاتر از تدریس خصوصی در زمینه انواع روشهای مختلف جذب شاگرد توضیحات مفصلی ارائه شده است. به هر حال اگر شاگردهایی که همین الان دارید از کار شما راضی باشند خودشان ترمهای بعد هم با شما در تماس خواهند بود ولی در کنار ان باید به صورت مداوم برای تبلیغ کار خودتان و جذب شاگردهای جدید تلاش کنید تا درآمد شما بیشتر و بیشتر شود.



نحوه کسب درامد از تدریس خصوصی

هوشمندانه عمل کنید: برای اینکه در کار تدریس خصوصی موفق باشید، علاوه بر موارد گفته شده باید هوشمندانه هم عمل کنید. بسیاری از مدرسین خیلی خوب تدریس می کنند ولی درآمد بالایی ندارند. ارائه عالی درس شرط لازم برای موفقیت در تدریس خصوصی و کسب درآمد بالا است ولی کافی نیست. خیلی مهم است که برای هر کدام از شاگردهایتان بسته به وضعیت تحصیلی ایشان، تعداد جلساتی که برای کلاسها در نظر دارد و زمان باقی مانده تا امتحان روند درستی را اتخاذ کنید که منجر به موفقیت گردد. ممکن است لازم باشد برای هر کدام از شاگردهای خودتان نسخه متفاوتی را بپیچید. کار اصلی شما در کلاسهای تدریس خصوصی نه ارائه درس و بلکه به صورت کلی تر هدایت شاگردها به سمت موفقیت در تحصیل است. البته تدریس هم بخش از کار است ولی ان را فقط به عنوان بخش از کار ببینید و همزمان شاگردهایتان را راهنمایی کنید و به انها تمرین و مسئله بدهید و خلاصه هر کاری لازم است برای موفقیت در تحصیل آنها انجام دهید. حین تدریس سوال بپرسید و میزان یادگیری شاگردهایتان را به صورت مداوم بررسی نمائید. اگر جوابهای آن درست و مناسب نبود در روند ارائه درس و یا تمریناتی که می دهید تغییراتی ایجاد کنید که بهتر نتیجه بگیرید.



مطالعه کنید: موفقیت در کار تدریس و درآمد کار و شغل تدریس خصوصی

قیمت مناسب کلاسهای خصوصی و درآمد بالای تدریس: مورد دیگری که می تواند در افزایش درآمد شما از کار تدریس خصوصی کاملا موثر باشد این است که قیمت و هزینه کلاسها را خوب انتخاب کنید. در زمینه قیمت کلاسهای تدریس خصوصی در مقاله قیمت تدریس خصوصی ، هزینه کلاس خصوصی توضیحاتی ارائه شده است. اگر می خواهید در کار تدریس موفق باشید باید قیمتها را مناسب انتخاب کنید. نه آنقدر نرخ را بالا بگوئید که شاگردها و متقاضیان تدریس با شنیدن آن فرار کنند و نه آنقدر پایین بگوئید که حتی با برگزار تعداد جلسات زیاد در روز درامد شما به مقدار مطلوبی نرسد. مدرسینی که در ایران مدرس (همین سایت) به صورت جدی در زمینه تدریس خصوصی فعالیت دارند و حتی آگهی تدریس خودشان را ویژه کرده اند، اکثرا در بخش هزینه تدریس در متن آگهی خودشان عبارت "توافقی" را ذکر نموده اند. شما نیز می توانید از این عبارت استفاده کنید. بعضی از مدرسین حتی برای اینکه به متقاضیان تدریس اطمینان بدهند که از کار خودشان مطمئن هستند جلسه اول را به صورت رایگان برگزار می کنند. این هم روش خوبی برای افزایش تعداد شاگردها است.



درآمد معلم خصوصی

با توجه به موارد ذکر شده، واضح است که برای موفقیت در کار و شغل تدریس خصوصی چه به صورت پاره وقت و چه به صورت تمام وقت پارامترهای زیادی موثر هستند. علاقه به تدریس خصوصی و انتخاب دروسی که در مرحله اول خودتان به آن دروس علاقه مند باشید و در عین حال تقاضای بالایی برای تدریس داشته باشند اولین پارامتر مهم است. در ادامه تسلط بر دروس تدریسی و خوب درس دادن هم یکی از موارد بسیار مهم است و روی عملکرد عالی در جلسه اول تدریس هم خیلی تاکید شد. حمایت صد در صدی از شاگردها و تلاش برای به نتیجه رساندن آنها هم مورد مهم دیگری است که باید به صورت کامل به آن توجه شود. به هر حال، شاگردهای قدیمی اگر رضایت داشته باشند و خوب نتیجه بگیرند ترمهای بعد هم می توانند متقاضی کلاسهای شما باشند و برای شما تبلیغ هم بکنند و باعث جذب شاگردهای جدیدی شوند. امتحان کردن روشهای مختلف جذب شاگرد هم باید مورد توجه قرار گیرد و خصوصا ثبت تبلیغات تدریس در همین سایت (ایران مدرس) را به عنوان یک روش بسیار عالی برای جذب شاگرد از دست ندهید. هوشمندانه عمل کردن و تلاش برای ارائه یک برنامه مناسب و در نظر گرفتن یک روند مناسب برای هر کدام از شاگردهایتان نسبت به وضعیت تحصیلی آنها و ... هم در موفقیت در کار تدریس موثر است. برای کسب درآمد بالا از کار تدریس خصوصی فقط خوب تدریس کردن کافی نیست. بسیاری از مدرسین با سالها سابقه کار و تجربه کاری در این زمینه از اوضاع مالی خودشان می نالند. باید تلاش کنید در زمینه های مختلف خوب عمل کنید و با ارائه تدریس با کیفیت و تبلیغ توانایی های خودتان شاگردهای زیادی جذب کنید و در نهایت از تدریس خصوصی خوب پول در بیاورید.



مطالعه مقاله تدریس خصوصی زبان انگلیسی و کسب درآمد حداکثری (ویژه مدرسین) را هم پیشنهاد می کنیم.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 3460 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image