ارتباط مستقیم با 30618 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس مقاله موفقیت تحصیلی راهکارهایی برای قبول شدن در امتحان ریاضی با شرکت در کلاس های خصوصی ریاضی

راهکارهایی برای قبول شدن در امتحان ریاضی با شرکت در کلاس های خصوصی ریاضی

به اشتراک گذاری

در این مقاله در رابطه با روش هایی که با استفاده از آنها بتوانید بازدهی کلاس های تدریس خصوصی را افزایش دهید و در امتحان ریاضی قبول شوید و حتی نمره خوبی بگیرید توضیح داده شده است.

برای مشاهده لیست کامل مدرسین ریاضی بر روی عبارت مشاهده معلم های خصوصی ریاضی کلیک کنید و مطالعه مقاله اسامی معلمان ریاضی تهران (خانم و آقا) را هم از دست ندهید.

1- سعی کنید برگزاری کلاس های خصوصی ریاضی و مطالعه درس ریاضی را با یک برنامه ریزی خوب در طول ترم انجام دهید. به هر میزان در طول ترم برای یادگیری ریاضی و شرکت در کلاس های خصوصی وقت بیشتری بگذارید در ایام امتحانات کار شما راحت تر خواهد بود.

2- اگر در طول ترم خودتان می توانید درس ریاضی را بخوانید و اشکالات زیادی ندارید ایرادی ندارد که از کلاس خصوصی استفاد نکنید. در چنین حالتی برای رفع اشکال می تواند در ایام امتحانات و فرجه ها در کلاس های خصوصی شرکت کنید. البته حتما درس خواندن در طول ترم را رعایت کنید.

3- در کلاس های خصوصی ریاضی از جزوه کلاسی خودتان استفاده نمائید. به هر حال قرار است امتحان ریاضی را معلم اصلی شما بگیرد و خوب است که بر مطالب ارائه شده توسط ایشان که در جزوه کلاسی آمده است به صورت کامل مسلط باشید. به هر میزان مسلط تر باشید احتمال قبولی شما بیشتر است.

مطالعه مقاله
چگونه با شرکت در کلاس های تدریس خصوصی ریاضی را بهتر یاد بگیریم؟ هم مفید است.


4- کلاس های تدریس خصوصی برای این نیست که شما دیگر درس نخوانید و تمرین حل نکنید. اتفاقا به هر میزان بیشتر درس بخوانید و تمرین حل کنید بازدهی کلاس های خصوصی و احتمال قبول شدن شما در امتحان هم افزایش می یابد. خوب درس بخوانید و اشکالات خودتان را از معلم خصوصی ریاضی بپرسید.

5- معیارهای خودتان را بالا ببرید. هدف شما فقط این نباشد که در درس ریاضی قبول شوید. اتفاقا برای خودتان نمره بالایی در نظر بگیرید. وقتی شما در کلاس های خصوصی شرکت می کنید و یک معلم خوب و با تجربه را در کنار خودتان دارید احتمال اینکه نمره بسیار خوبی بگیرید بسیار بالا است.

6- در ایام نزدیک به امتحانات هم چند جلسه کلاس خصوصی ریاضی را برگزار کنید. به این ترتیب می توانید اشکالاتی که باقی مانده است را برطرف کنید و حتی با کمک معلم خصوصی ریاضی خودتان و با راهنمایی ایشان نمونه سوالات امتحانی را مورد بررسی قرار دهید. به این ترتیب با اعتماد به نفس و آمادگی بیشتری در امتحان شرکت خواهید کرد.

مطالعه کنید: راهکارهای عملی و موثر برای افزایش بازدهی کلاس های تدریس خصوصی ریاضی

7- با یک معلم خصوصی ریاضی خوب کلاس داشته باشید. استادی که بر درس مسلط نباشد و یا خوب تدریس نکند نمی تواند شما را به موفقیت برساند. در مقاله نحوه انتخاب بهترین معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی در رابطه با نحوه انتخاب یک معلم خوب توضیح داده شده است. در همین سایت ایران مدرس کاملترین لیست معلم های خصوصی را می توانید مشاهده کنید.

8- از کلاس های خصوصی انتظار معقول و منطقی ای داشته باشید. توجه داشته باشید که یک معلم خصوصی بسیار خوب هم اگر شما زمان کافی نداشته باشید نمی تواند کار خاصی انجام دهد. پس اولا زود شروع کنید و ثانیا خودتان هم درس بخوانید و تمرین و مسئله حل نمائید.

9- برای قبول شدن در امتحان ریاضی با نمره خوب باید تمرینات زیادی حل کنید و درست تمرین کنید. در فاصله زمانی بین کلاس ها تمرینات و مسائل زیادی را مورد بررسی قرار دهید و روی تمرینات و مسائل ریاضی تفکر و تامل نمائید. برای یادگیری درس ریاضی و موفقیت در امتحان باید برای تمرین حل کردن وقت کافی در نظر بگیرید.

پیشنهاد می شود مقاله
قیمت و هزینه کلاس های تدریس خصوصی ریاضی با نرخ ارزان را هم بخوانید.

10- کلاس های خصوصی ریاضی را در زمان هایی برگزار کنید که  بازدهی خوبی دارید. برخی از افراد صبح بازدهی خوبی برای یادگیری دارند و برخی دیگر ممکن است بعد از ظهرها را ترجیح بدهند. در هر صورت، در زمان هایی کلاس داشته باشید که یادگیری بهتری دارید. به این ترتیب احتمال قبولی شما هم بیشتر خواهد شد.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 731 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image