ارتباط مستقیم با 30622 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی بهترین متن تبلیغاتی برای تدریس خصوصی

بهترین متن تبلیغاتی برای تدریس خصوصی

به اشتراک گذاری

اگر در جستجوی یک متن تبلیغاتی عالی و حتی بهترین متن تبلیغات تدریس خصوصی هستید این مقاله را بخوانید. در این مقاله تعدادی متن تبلیغات تدریس خصوصی ارائه شده و مورد بررسی قرار گرفته است.


پیشنهاد ویژه ایران مدرس: بهبود متن آگهی تدریس خصوصی برای جذب شاگرد بیشتر


بهترین متن تبلیغات تدریس خصوصی


قبل از اینکه تعدادی متن تبلیغاتی برای تدریس خصوصی را بررسی کنیم در رابطه با اینکه یک متن تبلیغات تدریس خصوصی چه ویژگی هایی باید داشته باشد توضیحاتی را ارائه می کنیم. به صورت کلی متن آگهی تدریس باید بتواند باعث ایجاد اعتماد و اطمینان در متقاضی تدریس خصوصی یا والدین ایشان گردد. یک متن تبلیغات تدریس خصوصی خوب اطلاعات کاملی را در مورد مدرس و رزومه کاری ایشان و سوابق تدریس و .... ارائه کرده است به گونه ای که شخصی که آن را مطالعه می کند به این نتیجه برسد که استاد مورد نظر باسواد است و سابقه کاری خوبی دارد و می توان برای کلاس خصوصی به ایشان اطمینان کرد. باید سعی کنید در متن تبلیغات تدریس خصوصی خودتان سوابق تدریس را به صورت کامل ذکر نمائید. در هر آموزشگاه و مدرسه و دانشگاهی که تدریس کرده اید اسم آن محل را ذکر نمائید. اگر در کنکور رتبه خوبی کسب کرده اید، در المپیاد موفق بوده اید، معدل بالایی در دوران تحصیل داشته اید، دانشجوی نمونه و یا شاگرد ممتاز بوده اید و یا هر افتخار دیگری که دارید را در متن آگهی ذکر نمائید. به هر میزان متن تبلیغ شما با صداقت کامل نوشته شود و نشان دهد شما سوابق تحصیلی و کاری درخشانی دارید، به همان میزان در جذب شاگرد موفق تر خواهید بود.


برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه مقاله چگونگی نوشتن متن خوب و موثر برای تبلیغات تدریس خصوصی را بخوانید و فیلم آموزشی - نحوه نوشتن متن تبلیغات تدریس خصوصی و آگهی تدریس خصوصی موفق را ببینید.


در ادامه تعدادی متن تبلیغات تدریس خصوصی که توسط مدرسین در همین سایت ایران مدرس ارائه شده است را ارائه می کنیم و توضیحات مختصری ارائه خواهیم کرد. برای مشاهده لیست کامل مدرسین تدریس خصوصی در همین سایت ایران مدرس و مشاهده آگهی های اساتید و ایده گرفتن از آنها بر روی لینک مشاهده مدرسین خصوصی در ایران مدرس کلیک کنید.


متن تبلیغاتی تدریس شماره 1


تدریس خصوصی ریاضی کلیه مقاطع تحصیلی : متوسطه دوره اول - متوسطه دوره دوم - کنکور سراسری *انتقال مفاهیم به زبانی ساده و روان در کمترین زمان ممکن *استفاده از شیوه های نوین آموزشی * تدریس ریاضی کنکور سراسری بر اساس آخرین متدهای تست زنی ( تدریس شیوه های مدرن تست زنی بوسیله نکات و تکنیک های فوق العاده به منظور رسیدن به جواب در کمترین زمان ممکن ) * تدریس توسط مدرس فوق حرفه ای و با سابقه مدارس و آموزشگاه های استان البرز - حسابان ، حساب دیفرانسیل و انتگرال، هندسه پایه، هندسه تحلیلی، ریاضیات گسسته، آمار، ریاضی 2 ، ریاضی رشته علوم تجربی، ریاضی کنکور سراسری


توضیح: اینکه اسم تمام دروس تدریسی ذکر شده است خوب است. بهتر بود اسم آموزشگاههای قبلی که تدریس کرده اند و سوابق تدریس خودشان و افتخارات را ذکر می کردند. قول های خوبی داده شده است ولی بهتر بود با مدرک حرف می زدند و تعدادی از نتایج خود مدرس هم ارائه می شود. در همین سایت ایران مدرس می توانید رزومه کاری و مدرک  تحصیلی خودتان را هم آپلود نمائید. اگر در زمینه کنکور کار می کنند بهتر بود رتبه خودشان در کنکور ارائه می شد.
پیشنهاد می شود مقاله نمونه آگهی تدریس خصوصی ، متن تبلیغاتی برای تدریس، جذب شاگرد را بخوانید.


متن آگهی تدریس خصوصی شماره 2


آموزش حرفه ای و تخصصی گیتار بهمراه آواز بصورت آکادمیک و با متدی جدید در دو سبک پاپ و کلاسیک با تلفیقی از تکنیک های فلامینکو تحت نظر مدرس مجرب گیتار با بیش از 12 سال سابقه تدریس حرفه ای ... آموزش تخصصی آواز و سلفژ تحت نظر مدرس مجرب و خواننده موسیقی پاپ - سلفژ و صداسازی - بیان صحیح کلمات و احساسات - آموزش تمامی تکنیک های آواز صدا سازی - افزایش گستره ی نت های اجرایی صدا - تهیه و تولید تک آهنگ و آلبوم موسیقی با شرایطی خاص ویژه هنرجویان گرامی


توضیح: ذکر تعداد سال سابقه تدریس بسیار مفید است. این استاد هم به خوبی در رابطه با سبک ها و مواردی که می توانند تدریس کنند توضیح داده اند ولی در رابطه با سوابق کاری خودشان و آموزشگاههایی که تدریس کرده اند و .... توضیح نداده اند. در همین سایت ایران مدرس امکان ثبت فیلم نمونه تدریس فراهم است. اگر ایشان فیلمی از خودشان حین نواختن موسیقی قرار می دادند بسیار موثر بود.


متن تبلیغات برای تدریس خصوصی شمار 3



توضیح: ایشان که در زمینه تدریس خصوصی زبان آلمانی فعالیت دارند به خوبی در زمینه نحوه تدریس و سوابق کاری خودشان توضیح داده اند. اینکه سابقه کاری خوداشن را ذکر نموده اند و توضیحات کاملی را بیان نموده اند در جذب شاگرد بسیار موثر است. نحوه نوشتن متن تبلیغ ایشان به گونه ای است که کاربر می تواند اعتماد کند. ذکر این نکته که کلاس را آنلاین هم برگزار می کنند در جذب شاگردهای بیشتر موثر است.


مطالعه مقاله چند نکته برای ثبت آگهی تدریس موثر و مفید و جذب شاگرد بیشتر هم مفید است.


نمونه متن آگهی تدریس شماره 4


تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک کنکور (+آمادگی آزمون های مدارس) توسط رتبه 360 کنکور ریاضی 95 و دانشجوی کارشناسی مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی امیرکبیر به همراه مشاوره درسی رایگان - جلسه اول کاملا رایگان است و راضی بودن یا نبودن شما از نحوه آموزش بنده، همان جلسه اول مشخص خواهد شد. قیمت کاملاً توافقی و متناسب با هر جلسه 90 دقیقه ای (حداقل حدود 50 هزار تومن برای هر جلسه) لطفا برای هماهنگی از طریق شبکه های مجازی از واتساپ یا تلگرام استفاده کنید و یا تماس بگیرید.


توضیح: برای اساتیدی که در زمینه تدریس کنکور فعالیت دارند ذکر رتبه کنکور خودشان بسیار موثر است. البته می توانند برای اعتماد سازی بیشتر در بخش ثبت رزومه کارنامه خودشان را هم قرار دهند. عبارت "جلسه اول رایگان" بسیار خوب است و افراد چون حس می کنند ریسکی را نخواهند داشت راحت تر تماس می گیرند. ذکر "قیمت توافقی" هم بسیار قوی است و باز هم در جذب شاگرد موثر می باشد. در کل اگر مستندات و مدارک بیشتری ارائه کنند و توضیحات کاملتر نوشته شود بسیار متن بهتری هم خواهد شد.


کلام پایانی


در این مقاله در رابطه با بهترین متن های تبلیغاتی برای تدریس خصوصی توضیح داده شد. اضافه کردن نظرات شاگردهای قبلی به متن تبلیغ بسیار موثر است و در جذب شاگرد مفید خواهد بود. قرار دادن فیلم نمونه تدریس، ثبت جزوه و خلاصه جزوه، آپلود کردن رزومه و مدرک تحصیلی و .... در همین سایت ایران مدرس ممکن است و به جذب شاگردهای بیشتر کمک می کند. باید برای نوشتن متن تبلیغات تدریس خصوصی وقت گذاشت. متن تبلیغ هر چه کاملتر باشد بهتر است ولی باید مهمترین موارد را در پاراگراف اول قرار دهید.


پیشنهاد می شود مطالعه نمائید: چگونگی درج آگهی تدریس خصوصی موثر


منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 43452 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image