ارتباط مستقیم با 30424 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی تبلیغات تدریس خصوصی بهترین راهکار برای جذب شاگرد

تبلیغات تدریس خصوصی بهترین راهکار برای جذب شاگرد

به اشتراک گذاری

اگر می خواهید شاگرد خصوصی جذب کنید و از کار تدریس درامد بالایی بدست آورید، ثبت تبلیغات تدریس خصوصی بهترین روش و راهکار برای شما است. با درج تبلیغات و آگهی در زمینه تدریس خصوصی در همین سایت (ایران مدرس) به عنوان بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران به راحتی می توانید شاگرد جذب نمائید.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: نکات مهم و تاثیرگذار در تبلیغات تدریس خصوصی

درج تبلیغات تدریس خصوصی برای جذب شاگرد به نسبت تمامی انواع روشهای دیگر برای پیدا کردن شاگرد و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی بازدهی بالاتری دارد. خصوصا ثبت تبلیغات تدریس در اینترنت و در سایتهای تخصصی تبلیغات تدریس خصوصی مانند ایران مدرس (همین سایت). در مرحله اول، ثبت تبلیغات تدریس در ایران مدرس کاملا رایگان است. یعنی اگر شما آگهی و تبلیغات خودتان را خوب بنویسید (در این زمینه مقاله 20 عامل موثر و کلیدی برای ثبت آگهی تدریس خصوصی پربازده را مطالعه نمائید) حتی بدون پرداخت هیچ هزینه ای هم می توانید شاگرد جذب نمائید. در صورت تمایل می توانید آگهی و تبلیغات تدریس خودتان را با پرداخت هزینه مناسبی ویزه کنید و بازدهی آن را از قبل بیشتر کنید. نکته دیگر اینکه وقتی شما از طریق تبلیغات اینترنتی و درج آگهی تدریس در سایتهای تخصصی تبلیغات تدریس خصوصی مانند ایران مدرس شاگرد جذب می کنید، قیمت کلاسهای خصوصی را خودتان تعیین می کنید و با افزایش سابقه کار و ارائه تدریس با کیفیت تر می توانید هزینه کلاسها را افزایش دهید و درآمد شما بیشتر و بیشتر خواهد شد. در ضمن وقتی از طریق ثبت آگهی تدریس شاگرد جذب می کنید کل مبلغ حق التدریس را برای خودتان برخواهید داشت و هر جلسه مجبور نخواهید بود 30 تا 40 درصد پولی را که از شاگردهایتان دریافت کرده اید به آموزشگاه بدهید. تبلیغات اینترنتی برای تدریس و یا هر نوع خدمات دیگری گسترده و 24 ساعته است. اگر به عنوان مثال ساکن تهران هستید، با درج آگهی تدریس در ایران مدرس تبلیغات شما در کل تهران قابل مشاهده خواهد بود. به این ترتیب به صورت گسترده در زمینه تدریس خصوصی برای خودتان تبلیغ خواهید کرد. برای مشاهده لیست مدرسینی که در ایران مدرس آگهی تدریس خصوصی ثبت نموده اند بر روی عبارت تدریس خصوصی کلیک کنید.



مطالعه مقاله موارد لازم و موثر برای متن آگهی تدریس خصوصی هم مفید است.

سایت ایران مدرس (همین سایت) بزرگترین و پربازدیدترین سایت تبلیغات تدریس ایران است. در این سایت تا سال 98 بیش از 19000 مدرس ثبت نام کرده و در زمینه آموزش و تدریس خصوصی ریاضی، تدریس شیمی، فیزیک، زیست، دروس ابتدایی، دروس کنکوری، دروس دانشگاهی و .... فعالیت دارند. ایران مدرس برای عبارتهای شامل تدریس خصوصی از نظر گوگل بهینه است. به عنوان مثال عبارتهایی مانند تدریس ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی زیست، تدریس خصوصی هندسه و .... را در گوگل جستجو کنید. خواهید دید که ایران مدرس در صفحه اول نتایج گوگل و در ردیف اول تا سوم قرار دارد. به این ترتیب با ثبت تبلیغات تدریس خودتان در این وب سایت به راحتی می توانید شاگرد جذب کنید. در حال حاضر بسیاری از افراد برای دریافت خدمات مورد نظر خودشان از طریق اینترنت جستجو می کنند. دانش آموزان و دانشجویان یا والدین آنها هم با جستجوی عبارتهایی مانند مدرس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی شیمی و .... در گوگل مدرس خصوصی مورد نظر خودشان را پیدا می کنند. با ثبت تبلیغات در ایران مدرس به راحتی در معرض دید افراد متقاضی تدریس خصوصی قرار می گیرید. اگر آگهی و تبلیغات تدریس خودتان را خوب و قانع کننده بنویسید (مطالعه مقاله 
آگهی تدریس خصوصی، نمونه متن تبلیغات تدریس خصوصی در این زمینه کاملا مفید است) به راحتی می توانید شاگرد جذب نمائید. اگر می خواهید در زمینه تدریس خصوصی ریاضی فعالیت داشته باشید، ثبت اگهی در سایت www.Tadris-Riazi.com هم می تواند مفید و موثر باشد.



مطالعه کنید: متن تبلیغاتی برای تدریس، نحوه تبلیغات تدریس خصوصی، آگهی تدریس خصوصی

برای جذب شاگرد روشهای مختلفی وجود دارد. در این زمینه مطالعه مقاله راهکارهای مختلف جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی مفید است. مثلا می توانید تراکت چاپ کنید و توزیع نمائید. البته باز هم تبلیغات اینترنتی به نسبت چاپ تراکت بهتر است. اولا چاپ و توزیع تراکت برای جذب شاگرد هزینه دارد. هم برای چاپ تراکت باید هزینه بپردازید و هم برای توزیع ان. نکته دیگر اینکه با چاپ و توزیع تراکت فقط می توانید چند محله را پوشش بدهید و این نوع تبلیغات گستردگی تبلیغات اینترنتی را ندارد. نکته مهمتر اینکه تبلیغات اینترنتی هدفمنداست. افرادی در گوگل برای تدریس خصوصی جستجو می کنند و به سمت آگهی تدریس شما هدایت می شوند که واقعا نیازمند دریافت خدمات تدریس خصوصی هستند. تراکتهایی که توزیع می کنید ممکن است از هر 10 تراکت 1 عدد ان بدست شخصی برسد که واقعا تدریس خصوصی لازم دارد. در ضمن، عمر تراکت کوتاه است. یک یا دو روز بیشتر دوام نمی آورد. تبلیغات تدریس شما در ایران مدرس تا وقتی که خودتان ان را حذف نکنید باقی می ماند و برای جذب شاگرد شما موثر خواهد بود. بنابراین برای جذب شاگرد، ثبت تبلیغات در این وب سایت به نسبت تراکت مزایای خیلی زیادی دارد. اگر بخواهید در روزنامه برای جذب شاگرد تبلیغ کنید باز هم هزینه بالایی دارد. هزینه ای که برای ثبت اگهی یک روزه در روزنامه پرداخت می کنید را می توانید برای ثبت آگهی ویژه تدریس یک ماهه در ایران مدرس نگه دارید. تبلیغات در روزنامه هم عمر کوتاهی دارد و بعد از یکی دو روز دور انداخته می شود.



پیشنهاد می شود مقاله راهنمایی ثبت نام برای تدریس خصوصی و جذب شاگرد را هم بخوانید.

با توجه به مطالب ارائه شده، اگر می خواهید به صورت موثر و اقتصادی در زمینه جذب شاگرد تبلیغ کنید فرصت ثبت آگهی در ایران مدرس که بازدید روزانه آن در ایام امتحانات بیش تر از 28000 بازدید در روز است را از دست ندهید. در بالای این صفحه بر روی عبارت عضویت در سایت کلیک کنید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1098 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image