ارتباط مستقیم با 30604 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی چند نکته برای ثبت آگهی تدریس موثر و مفید و جذب شاگرد بیشتر

چند نکته برای ثبت آگهی تدریس موثر و مفید و جذب شاگرد بیشتر

به اشتراک گذاری

در این بخش، چند نکته برای ثبت آگهی تدریس موثر و مفید ارائه شده است و با در نظر گرفتن این موارد می توانید آگهی موفق تری داشته باشید و در زمینه تدریس خصوصی موفق تر عمل کنید.

1- توضیحات آگهی تون می تونه کاملتر باشه. اگر نظرات دانش آموزان قبلیتون که موفق شدن و رتبه آوردن رو بذارید می تونه مفید باشه. متن آگهی خودتون رو تا جایی که ممکنه کامل بنویسید. رزومه کاملی از خودتون ارائه بدید.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: نحوه ثبت تبلیغات تدریس خصوصی موثر و پربازده

2-به عنوان مثال، اگر فیزیک کنکور تدریس می کنید، تو عنوان آگهی و متن آگهی تدریس فیزیک دبیرستان رو هم بذارید. کسانی که برای فیزیک دبیرستان با شما تماس می گیرن ممکنه بعدا تدریس فیزیک کنکور رو هم ازتون بخوان. به صورت کلی در عنوان آگهی مهمترین دروسی که تدریس می کنید رو بیارید و در متن آگهی اسم همه ی درسهایی که می تونید تدریس بکنید رو بیارید.

3-اگر آگهی شما در ایران مدرس کمتر از 7 ستاره هستش (مثلا آگهی 1 ستاره دارید)، یک هفته مونده به انقضای آگهی، آگهی تون رو 7 ستاره کنید. به همون نسبت یک هفته براتون حساب میشه. شاید چون از بالا شروع می کنن به تماس گرفتن و شما پایین تر قرار دارید، با شما تماس نمیگیرن.



پیشنهاد می شود مقاله نکات مهم برای افزایش بازدهی آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی را هم بخوانید.


4- یکی دو تا جزوه نمونه خودتون رو همینجا تو ایران مدرس بذارید و شماره تماس هم تو اونا قرار بدید. جزوه بازدید آگهی تون رو افزایش می ده. اگر جزوات خوبی ارائه بدید دانش آموزان و دانشجویان برای بحث تدریس بعدا ممکنه باهاتون تماس هم بگیرن.

5- برای فیزیک کنکور و دروس کنکوری در حالت کلی شاگردها و والدین آنها سخت اعتماد میکنن. مطمئن باشید آگهی تون رو دیدن ولی تماس نگرفتن. تا جایی که ممکنه متن رو کامل بنویسید.



مطالعه این مقاله هم مفید است: چگونگی افزایش تاثیر و بازدهی تبلیغ تدریس خصوصی برای جذب شاگرد بیشتر

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1266 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image