ارتباط مستقیم با 30597 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی افزایش بازدهی آگهی های تدریس و افزایش جذب شاگرد و درآمد شما از تدریس خصوصی

افزایش بازدهی آگهی های تدریس و افزایش جذب شاگرد و درآمد شما از تدریس خصوصی

به اشتراک گذاری

یک نکته بسیار مهم برای افزایش بازدهی آگهی های تدریس و افزایش جذب شاگرد و درآمد شما از تدریس خصوصی به اضافه نکات تکمیلی برای افزایش بازدهی آگهی های تدریس خصوصی در این بخش ارائه شده است. با توجه به بررسی هایی که روی آگهی های تدریس درج شده توسط مدرسین انجام شد، متوجه شدیم که بسیاری از مدرسین آگهی تدریس خودشان را به صورت خیلی خلاصه و در حد چند خط ثبت نموده اند.



مطالعه مقاله موارد لازم و موثر برای متن آگهی تدریس خصوصی هم مفید است.



حتی تعداد زیادی از مدرسین ویژه نیز آگهی خودشان را خیلی مختصر ثبت نموده اند. نکته بسیار مهمی که در این زمینه وجود دارد این است که در سایت ایران مدرس، به عنوان مثال اگر متقاضی تدریس خصوصی جبر و احتمال از طریق گوگل، یاهو و ... وارد سایت می شود، فقط آگهی های تدریسی به ایشان نشان داده می شود که در متن آگهی عبارت جبر و احتمال ذکر شده باشد. بسیاری از مدرسین در متن آگهی تدریس خودشان به صورت کلی عبارت "تدریس خصوصی ریاضیات" را ثبت نموده اند و با این استدلال که ریاضیات تمامی این دروس را شامل می شود اسم تک تک درسها را نمی نویسند. ولی با توجه به نکته گفته شده، اگر می خواهید آگهی تدریس شما بازدهی بالاتری داشته باشد حتما اسم تمامی دروس تدریسی خودتان را با جزئیات کامل در متن آگهی تدریس ارائه کنید. اگر حتی فقط درس ریاضی را تدریس می کنید، در متن آگهی عبارتهایی مانند ریاضی نهم، ریاضی ششم، ریاضی مهندسی، ریاضیات گسسته، ریاضی متوسطه، ریاضی دبیرستان و .... را ارائه نمائید. یعنی عنوان پایه ها را در متن آگهی خودتان ذکر کنید. یا مثلا اگر درس هندسه را تدریس می کنید در متن آگهی عبارتهای تدریس هندسه 1 ، هندسه 2، هندسه پایه دهم، هندسه تحلیلی و .... را ذکر نمائید. به این ترتیب، با ذکر اسم تمامی دروس تدریسی خودتان با جزئیات کامل، بازدید آگهی های شما افزایش یافته و تبلیغات تدریس شما بیشتر دیده خواهد شد. اگر برای آگهی تدریس خودتان کلمات کلیدی انتخاب نکرده اید، در بخش کلمات کلیدی هم می توانید اسم تعدادی از دروس تدریسی خودتان را ثبت نمائید. نکته گفته شده بسیار مهم و کلیدی است و می تواند در بازدهی آگهی تدریس شما تحول بسیار مثبتی ایجاد کند.



مطالعه نمائید: چگونگی درج تبلیغات تدریس خصوصی با بازدهی بالا برای جذب شاگرد



نکات تکمیلی برای افزایش بازدهی آگهی های تدریس خصوصی، افزایش جذب شاگرد و کسب درآمد بالاتر از تدریس خصوصی



اگر می خواهید بازدهی آگهی های تدریس شما بیشتر شود، نکاتی که در ادامه ارائه شده است می تواند مفید و موثر باشد.







  1. در عنوان آگهی چون تعداد کاراکترهای محدودی دارید اسم مهمترین دروس تدریسی خودتان را ارائه کنید. اسم تک تک درسها با جزئیات کامل را در متن آگهی ارائه نمائید. نکته بسیار مهم دیگر اینکه در عنوان آگهی مهمترین ویژگی خودتان که شما را از سایر مدرسین متمایز می کند را ارائه کنید تا بر روی آگهی شما کلیک شود و بازدید آن افزایش پیدا کند. به عنوان مثال اگردر کنکور رتبه خوبی بدست آورده اید، دبیر رسمی و یا استاد دانشگاه هستید، سابقه تدریس بالایی دارید، در المپیاد رتبه خوبی کسب کرده اید و ....، این ویژگی برجسته و متمایز خودتان را در عنوان آگهی ارائه کنید.

  2. برای آگهی تدریس خودتان عکس مناسبی انتخاب کنید. به نظر می رسد یک عکس پرسنلی مرتب از خودتان بهترین عکسی است که می توانید برای آگهی در نظر بگیرید. متقاضیان تدریس خصوصی یا والدین آنها وقتی در کنار توضیحاتی که ارائه کرده اید عکس خودتان را هم ببینند بیشتر اعتماد می کنند و تماس های شما افزایش می یابد.

  3. علاوه بر ارائه اسم تمام دروس تدریسی با جزئیات کامل در متن آگهی تدریس، در رابطه با سوابق کاری و دانشگاهها، مدارس و موسساتی که تدریس کرده اید توضیحات کامل ارائه کنید. هر فعالیت علمی و آموزشی ای که داشته اید را در متن آگهی ارائه نمائید. تمامی افتخارات و سوابق موفق تدریس خودتان را بنویسید. تعداد تماسهایی که با شما گرفته می شود متناسب است با مقدار توضیحاتی که در آگهی تدریس خودتان ارائه می کنید. هر چه توضیحات شما کاملتر و قانع کننده تر باشد، بیشتر اعتماد متقاضیان تدریس و والدین آنها جلب شده و تماسهای بیشتری با شما گرفته می شود. در ضمن، متن های طولانی تر و کاملتر از نظر گوگل هم اعتبار بالاتری دارد و آگهی شما در نتایج جستجوی گوگل بیشتر نمایش داده خواهد شد.

  4. اگر در مدرسه، دانشگاه و یا آموزشگاهی در حال تدریس هستید از شاگردهایتان در رابطه با نحوه تدریس خودتان نظرسنجی کنید و نظرات مثبت آنها را در متن آگهی ارائه نمائید. اگر نظراتی که در متن آگهی ثبت نموده اید واقعی باشد بسیار در جلب اعتماد متقاضیان تدریس خصوصی موثر است و تعداد تماسهای شما به صورت محسوس بیشتر خواهد شد.

  5. از سایتهای و وبلاگهای خودتان و یا از شبکه های اجتماعی و فرومها به آگهی تدریس خودتان در سایت ایران مدرس لینک بدهید تا هم بازدید آن افزایش پیدا کند و هم اعتبار آن از نظر گوگل بیشتر شود و در نتایج جستجوی گوگل آگهی شما در موقعیت بالاتری نمایش داده شود.

  6. برای دروس تدریسی خودتان جزوه و خلاصه جزواتی ثبت کنید. این امکان در کنترل پنل فراهم شده است. در جزواتی که ثبت می کنید مشخصات و شماره تماس خودتان را هم ذکر نمائید. به این ترتیب، هم بازدید صفحه آگهی شما بیشتر خواهد شد و هم با پخش جزوات شما در اینترنت، تماسهایی که برای تدریس با شما گرفته می شود بیشتر شده و شاگردهای بیشتری جذب خواهید کرد.

  7. در صورت تمایل آگهی تدریس خودتان را در سایت ایران مدرس ویژه کنید. آگهی های تدریس ویژه بازدهی بالاتری دارند و بیشتر در معرض دید کاربران قرار می گیرند. در حال حاضر، با شروع ترم جدید و سال تحصیلی جدید تقاضا برای تدریس خصوصی رو به افزایش است و با ثبت آگهی و تبلیغات تدریس ویژه می توانید به راحتی شاگرد جذب کنید. هزینه ثبت آگهی تدریس در ایران مدرس بسیار مناسب بوده (به بخش تعرفه در صفحه اصلی سایت مراجعه کنید) و با برگزاری اولین جلسه تدریس جبران خواهد شد. آگهی های تدریس خصوصی ویژه هم در صفحه اصلی سایت و هم در بخش تدریس خصوصی و صفحات آرشیوی بالاتر از آگهی های رایگان نمایش داده خواهند شد. در ضمن، در بخش کنکور سایت ایران مدرس و در کنار بیش از 10000 مطلب آموزشی، نمونه سوال امتحانی، تست های کنکور، جزوات آموزشی و کنکوری و .... نیز آگهی های تدریس خصوصی ویژه نمایش داده می شوند.



منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 570 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image