ارتباط مستقیم با 30559 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی چگونه شاگرد خصوصی پیدا کنم : نحوه جذب شاگرد خصوصی

چگونه شاگرد خصوصی پیدا کنم : نحوه جذب شاگرد خصوصی

به اشتراک گذاری

اگر سوال چگونه شاگرد خصوصی پیدا کنم و نحوه جذب شاگرد خصوصی برای شما هم مطرح است موارد زیر را در نظر داشته باشید. برای پیدا کردن شاگرد خصوصی و جذب شاگرد خصوصی موارد زیر می تواند مفید باشد.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: راهکارهای مختلف جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی

1- در همین سایت (ایران مدرس) آگهی تدریس خودتان را ثبت نمائید. با ثبت اگهی تدریس در ایران مدرس متقاضیان تدریس خصوصی با شما در تماس بوده و می توانید شاگرد خصوصی پیدا کنید.

2- آگهی تدریس خودتان را در همین سایت ویژه کنید. درج آگهی تدریس ویژه مستلزم پرداخت هزینه است ولی بازدهی آن به نسبت آگهی های رایگان بالاتر است. برای مشاهده مدرسین ویژه بر روی عبارت تدریس خصوصی کلیک کنید.

3- متن آگهی تدریس خودتان در همین سایت را ویرایش کرده و ان را بهینه کنید. برای جذب شاگرد باید آگهی تدریس خودتان را خوب بنویسید.



پیشنهاد می کنیم مقاله 20 عامل موثر و کلیدی برای ثبت آگهی تدریس خصوصی پربازده را مطالعه نمائید.


4- به شاگردهایی که از طریق ثبت آگهی تدریس در ایران مدرس و یا طرق دیگر جذب کرده اید بسپارید که دوستان و همکلاسی هایشان را به شما معرفی کنند.

5- شاید تعجب کنید، ولی برای جذب شاگرد بیشتر خوب تدریس کنید. با تدریس عالی شاگردهای شما به صورت اتوماتیک شما را به دیگران معرفی خواهند کرد. در کار خودتان بهترین باشید.

6- در همین سایت برای دروس تدریسی خودتان جزوه ثبت کنید. به این ترتیب بازدید آگهی شما بالاتر رفته و شاگردهای بیشتری خواهید داشت.

7- با دیگر مدرسین همکاری داشته باشید. اگر به عنوان مثال تدریس ریاضی انجام می دهید با مدرسین سایر دروس همکاری کنید و به انها شاگرد معرفی کنید و از آنها شاگرد بگیرید.

8- اگر دانشجو هستید در دانشگاه و دانشگده خودتان تراکت پخش کنید و به دانشجویان ضعیف تر دروس را تدریس نمائید. این مورد هم راهکار خوبی برای جذب شاگرد است.

9- در شهرهای کوچک پخش کردن تراکت شاید موثرتر باشد. اگر ساکن تهران یا شهرهای بزرگ دیگر هستید، تبلیغات در اینترنت و در سایتهای تخصصی آگهی تدریس مانند ایران مدرس (همین سایت) موثر تر است.

10- با آموزشگاههای تدریس خصوصی و موسسات تدریس خصوصی هم در ارتباط باشید. بعضا شاگردهای خوبی را می توانند به شما معرفی کنند.

11- اگر ساکن تهران یا شهرهای بزرگ هستید برای جذب شاگرد می توانید در روزنامه تبلیغ بدهید. البته هزینه آن بالا است و باز هم به اندازه ثبت تبلیغات تدریس در اینترنت موثر نیست.

12- اگر خوب تدریس کنید، شاگردهای قبلی شما ترمهای بعد هم برمی گردند. این مورد هم قابل تامل است. روش جدید جذب شاگرد نیست ولی در افزایش درامد شما از تدریس موثر است.

مطالعه مقالات زیر هم در زمینه جذب شاگرد و کسب درامد بالا از تدریس خصوصی موثراست.











عبارتهای کلیدی: جذب شاگرد خصوصی، نحوه جذب شاگرد خصوصی، پیدا کردن شاگرد خصوصی

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1697 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image