ارتباط مستقیم با 30456 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی نحوه ثبت تبلیغات تدریس خصوصی موثر و پربازده

نحوه ثبت تبلیغات تدریس خصوصی موثر و پربازده

به اشتراک گذاری

در این بخش مطالبی در رابطه با نحوه ثبت تبلیغات تدریس خصوصی موثر و پربازده ارائه می گردد. برای داشتن آگهی تدریس خصوصی پربازده و موثر باید پارامترهای مختلفی در نظر گرفته شود. در مرحله اول باید در یک سایت معتبر، پربازدید، پربیننده و تخصصی تبلیغ بدهید. ثبت اگهی تدریس خصوصی ممکن است چند سال قبل اگر در سایت های عمومی آگهی اینترنتی انجام می شد خوب بود ولی امروزه سایت های زیادی به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت دارند و در نتیجه ثبت تبلیغات تدریس خصوصی در سایت های عمومی چندان مفید نخواهد بود.



در هر زمینه ای درس می دهید سایت ایران مدرس (همین سایت) گزینه بسیار خوبی برای ثبت تبلیغات شما است. این وب سایت برای عبارت های مرتبط با تدریس خصوصی در نتایج جستجوی گوگل در صفحه اول قرار دارد و یک محیط کاملا آموزشی را فراهم آورده است. البته اینکه در یک سایت خوب تبلیغ بدهید خوب است ولی تمام کاری نیست که باید برای جذب شاگرد انجام دهید. کارهای دیگری هم لازم است و موارد دیگری را هم باید در نظر داشته باشید. در ادامه در این زمینه توضیحات خوبی ارائه می گردد. اگر در زمینه تدریس خصوصی ریاضی فعالیت دارید، علاوه بر همین سایت ایران مدرس سایت تدریس ریاضی www.Tadris-riazi.com هم گزینه بسیار خوبی است. البته در هر سایت آگهی مجزائی ثبت کنید و کپی کاری نکنید تا جریمه گوگل شامل حال تبلیغ شما نشود.

اگر در جستجوی دلایل ثبت آگهی تدریس در ایران مدرس هستید موارد زیر می تواند قانع کننده باشد:

1- ایران مدرس بزرگترین و قدیمی ترین سایت تدریس خصوصی ایران است.

2- در ایران مدرس تا اردیبهشت 97 بیش از 18000 مدرس ثبت نام کرده اند و در زمینه تدریس خصوصی اعلام آمادگی کرده اند.

3- در این سایت واسطه ای در کار نیست و متقاضیان تدریس خصوصی می توانند به صورت مستقیم با اساتید در ارتباط باشند.


4- ایران مدرس برای اکثر عبارت های شامل تدریس خصوصی در صفحه اول گوگل قرار دارد.

5- در این سایت بیش از 10000 مقاله آموزشی، جزوه، سوال امتحانی، تست کنکور و .... ثبت شده است و تبلیغات تدریس مدرسین در کنار این موارد هم نمایش داده خواهد شد.

6- ....

بنابراین برای اینکه تبلیغات تدریس خصوصی موثر و پربازده داشته باشید ثبت تبلیغ در یک سایت معتبر لازم است و از طرفی موارد بالا نشان می دهد ایران مدرس برای این هدف مناسب می باشد. اگر می خواهید تبلیغ تدریس فیزیک کنکور و متوسطه انجام دهید، در زمینه تدریس خصوصی ریاضی، شیمی، زبان انگلیسی، دروس دانشگاهی و دروس رشته های فنی مهندسی، دروس کنکوری و .... آگهی تدریس خصوصی ثبت کنید و شاگرد جذب نمائید، در هر صورت ایران مدرس گزینه بسیار خوبی برای شما است. در این سایت به صورت کاملا رایگان می توانید خودتان و توانائی هایتان را معرفی کنید تا متقاضیان تدریس خصوصی مستقیما با شما تماس بگیرند. البته امکان ثبت آگهی تدریس ویژه برای اینکه در جایگاه بالاتری نمایش داده شوید هم هست. در بخش تعرفه تبلیغات تدریس خصوصی ویژه توضیحات کاملی در این زمینه ارائه شده است. اگر می خواهید آگهی تدریس خصوصی موثر و پربازده داشته باشید مجموعه ای از عوامل باید در نظر گرفته شود. از مواردی که مهم است همان انتخاب سایت خوب برای ثبت تبلیغ در این زمینه است (البته خودتان را به یکی دو سایت محدود نکنید و در سایت های متعدد اگهی بدهید ولی در هر سایت برای تبلیغ خودتان متن جداگانه ای بنویسید). در ادامه ویژه کردن آگهی و تبلیغ تدریس خصوصی هم راهکار خوبی برای افزایش بازدهی و اثر گذاری آن و در نتیجه افزایش جذب شاگرد است. فکر می کنید مواردی که لازم است در نظر گرفته شود کافی است؟ خیر اینطور نیست در ادامه به این خواهیم پرداخت که چه نکات دیگری هم باید لحاظ گردد.

در پاسخ به سوال چگونه برای تدریس خصوصی تبلیغ کنیم و برای اینکه تبلیغات شما در جذب شاگرد موثر باشد نکات دیگری هم حتما باید لحاظ شود. به عنوان مثال عکس آگهی خیلی مهم است. فرض کنید در یک صفحه شخصی که وارد ایران مدرس شده است آگهی 10 یا 20 مدرس را همزمان می بیند. قبل از اینکه حتی عنوان آگهی را بخواند، عکس ها را می بیند و اگر تبلیغ شما عکس جذاب و شیکی داشته باشد شانس شما برای کلیک افزایش می یابد. پس روی این خیلی حساب کنید. البته بعضی از افراد عکس را که می بینند عنوان تبلیغ را هم مطالعه می کنند. پس باید در کنار اینکه یک عکس بسیار خوب برای تبلیغ خودتان دارید عنوان آن را هم خیلی خوب بنویسید. اگر در دانشگاه درس می دهید، سابقه کاری بالایی دارید، در کنکور رتبه خوبی بدست آورده اید، معدل بالایی دارید، در المپیاد موفق بوده اید و خلاصه اینکه هر افتخاری که دارید را در عنوان تبلیغ بنویسید. بهترین ویژگی خودتان را خیلی واضح در عنوان آگهی بنویسید. ویژگی ای که شما را از دیگران متمایز می کند را حتما بنویسید. این خیلی مهم است. بنابراین انتخاب عکس خوب و نوشتن عنوان جذاب در کنار هم به شدت بازدید تبلیغ شما را افزایش می دهد. این موارد را جدی بگیرید. نحوه نوشتن آگهی تدریس خصوصی اگر از انتخاب سایت مهم تر نباشد حداقل به اندازه آن مهم است. - مطالعه کنید: آگهی تدریس خصوصی، نمونه متن تبلیغات تدریس خصوصی

در مرحله بعد باید سراغ متن آگهی و تبلیغ خودتان بروید. شما این همه کار انجام دادید (در سایت معتبر تبلیغ تدریس خصوصی ثبت کردید، شاید آگهی خودتان را ویژه کرده باشید، عکس خوب و عنوان جذاب انتخاب کرده اید و ....) تا کاربر و متقاضی تدریس بر روی تبلیغ شما کلیک کند. اگر متن تبلیغ تدریس خصوصی خودتان را خوب ننویسید در نهایت بدون اینکه با شما تماسی گرفته شود صفحه را خواهند بست. مثل مغازه ای که ویترین شیک دارد ولی وقتی وارد می شوید جنس های خوبی ندارد و آنجا را ترک می کنید. بنابراین باید متن تبلیغات خودتان را بسیار خوب و قانع کننده بنویسید. هر چه بیشتر بنویسید بهتر است. هر چه قانع کننده تر بنویسید و حقایق بیشتری در مورد خودتان ذکر کرده باشید بهتر است. نظرات شاگردهای قبلی خودتان را حتما ذکر نمائید. این بسیار تاثیر گذار است. مطالعه مقاله نمونه آگهی تدریس خصوصی ، متن تبلیغاتی برای تدریس، جذب شاگرد در این زمینه بسیار مفید است. با مراجعه به بخش تدریس خصوصی ایران مدرس (مشاهده بخش تدریس خصوصی) می توانید آگهی های تدریس خصوصی سایر مدرسین را ببینید و به عنوان نمونه آگهی تدریس خصوصی از ان استفاده نمائید. البته کپی کاری نکنید و فقط ایده بگیرید.به هر حال هر چه تعداد بیشتری از صفحات مدرسین را ببینید بهتر می توانید در این زمینه عمل کنید. با در نظر گرفتن مواردی که گفته شد می توانید افزایش بازدهی آگهی تدریس خصوصی خودتان را شاهد باشید. این روش برای جذب شاگرد را جدی بگیرید و برای ان وقت بگذارید. به هر میزان در این زمینه جدی تر عمل کنید در نهایت برای شما موثرتر خواهد بود.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 736 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image