ارتباط مستقیم با 30564 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی بهبود متن آگهی تدریس خصوصی برای جذب شاگرد بیشتر

بهبود متن آگهی تدریس خصوصی برای جذب شاگرد بیشتر

به اشتراک گذاری

در این بخش در رابطه با نحوه بهبود متن آگهی تدریس خصوصی برای جذب شاگرد بیشتر توضیحاتی ارائه می گردد. همانطور که قبلا هم گفته شد متن آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی در تبدیل بازدید کننده به شاگرد بسیار مهم است و اگر متن تبلیغات تدریس خوب نوشته شده باشد افرادی که تبلیغ را می بینند برای کلاس تماس هم می گیرند.

بسیاری از اساتید و معلم های تدریس خصوصی، حتی افرادی که با سابقه و با تجربه هستند، متن آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی خودشان را خوب و کامل نمی نویسند. چه بسا اگر در متن تبلیغ خودشان تغییراتی را ایجاد کنند تماس هایی که برای کلاس های تدریس خصوصی با ایشان گرفته می شود دو برابر گردد. افرادی که متقاضی کلاس تدریس خصوصی ریاضی، فیزیک، زبان انگلیسی، شیمی و یا هر درس دیگری هستند برای هماهنگ کردن کلاس ها گزینه های بسیار زیاد و متعددی را دارند. از طرف دیگر معمولا افراد قبل از اینکه با یک استاد یا معلم تماس بگیرند آگهی های تدریس تعداد زیادی از اساتید را بررسی می کنند و بر مبنای مطالبی که هر کدام از اساتید در متن تبلیغ خودشان نوشته اند تصمیم می گیرند که با کدام معلم تماس بگیرند. این خودش نشان می دهد که متن آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی یک عامل بسیار مهم و موثر در افزایش تعداد تماس ها است.

پیشنهاد می شود مقاله راهکارهایی برای داشتن تبلیغات تدریس خصوصی موفق و پربازده را هم بخوانید.

معمولا یک استاد و معلم تدریس خصوصی وقتی تماسی برای کلاس دارد سعی می کند با ایجاد اعتماد و اطمینان در شخص متقاضی تدریس نهایتا تماس را به سمت تشکیل اولین جلسه کلاس پیش ببرد. اما به هر حال به تعداد بسیار زیادی آگهی تدریس خصوصی هر استاد قبل از هر تماسی که گرفته می شود دیده خواهد شد. با نوشتن یک متن خوب و قانع کننده برای تبلیغات تدریس خصوصی می توان تعداد بیشتری از این بازدیدها را به تماس تبدیل کرد. البته قبل از رسیدن به متن آگهی افراد متقاضی تدریس عنوان و عکس آگهی را مشاهده خواهند کرد که در مقالات
تبلیغات موفق تدریس خصوصی: نحوه نوشتن عنوان آگهی تدریس و تبلیغات موفق تدریس خصوصی: انتخاب عکس مناسب برای آگهی به خوبی در مورد اهمیت این دو عامل هم توضیح داده شده است. قبلا هم گفته شده است که برای یک آگهی تدریس خصوصی عنوان و عکس مانند ویترین مغازه است که منجر به افزایش بازدید تبلیغ می گردد. بنابراین باید عکس خوبی را برای تبلیغ در نظر گرفت و همچنین عنوان جذاب و مناسبی را در نظر داشت. اما وظیفه متن آگهی، همانطور که گفته شد، تبدیل همین بازدیدها به تماس است.



جذب شاگرد بیشتر

در مقالات قبل هم به تفصیل در مورد جدی گرفتن آگهی تدریس خصوصی برای جذب شاگرد توضیح داده شده است. به احتمال زیاد این نکته مورد تایید همه ی اساتید می باشد که هر کاری اگر به آن اهمیت داده نشود و جدی گرفته نشود به نتیجه نخواهد رسید. یکی از نشانه های جدی گرفتن تبلیغات تدریس خصوصی برای جذب شاگرد این است که متن تبلیغ خوب نوشته شود. کلمه قانع کننده بودن برای متن آگهی تدریس خصوصی بسیار مناسب است. به عبارت دیگر متن تبلیغ باید به گونه ای نوشته شود که وقتی متقاضی تدریس یا والدین ایشان آن را مطالعه نمود متقاعد شود که با یک استاد با تجربه و خوب و با یک معلم توانا طرف است و می تواند برای نتیجه گرفتن و یادگیری بهتر دروس روی ایشان حساب کند. موارد زیادی وجود دارد که اگر در متن آگهی ذکر گردد به این اعتمادسازی بسیار کمک می کند و می تواند تعداد تماس ها را بسیار افزایش دهد.


مطالعه این مقاله هم مفید است: چگونگی نوشتن متن خوب و موثر برای تبلیغات تدریس خصوصی

بسیار خوب و مناسب است که در متن تبلیغات تدریس خصوصی مواردی که مهمتر است و از اهمیت بالاتری برخوردار است در اولین پاراگراف نوشته شود. ویژگی های بارز و مهمترین افتخارات بهتر است در ابتدای متن قرار گیرد تا شخص متقاضی کلاس را از همان ابتدا با خودش درگیر کند. اشاره به موفقیت های خود مدرس در دوران تحصیل هم در متن آگهی بسیار مفید است. اگر مدرس یا استاد تدریس خصوصی در دانشگاه معتبر و بسیار خوبی درس خوانده است بهتر است بسیار روی آن تاکید گردد و اگر معدل بالایی در دوران تحصیل داشته است، در جشنواره ها و المپیاد و یا کنکور رتبه خوبی کسب کرده است، در دوران تحصیل دانشجوی نمونه بوده است و یا هر افتخار دیگری که دارد را هم در متن تبلیغ ذکر نماید.  به عنوان یک قاعده کلی هر موردی که می تواند به افزایش اعتماد کاربران و متقاعد کردن آنها برای تماس گرفتن کمک می کند را باید در متن تبلیغ تدریس خصوصی ذکر کرد و البته از مهمترین موارد شروع کرد و موارد با درجه اهمیت کمتر را در انتهای متن ذکر نمود.





موردی که بسیار می تواند به اعتماد سازی در متن آگهی کمک کند این است که نظرات شاگردهای قبلی هم در انتهای متن تبلیغ ذکر گردد. اگر در حال حاضر یک استاد کلاس گروهی یا خصوصی دارد می تواند از شاگردهای خودش نظر سنجی کند و در نظرات واقعی و مثبت آنها را در انتهای متن ارائه نماید. متقاضیان کلاس های خصوصی با مشاهده نظرات مثبت شاگردهای قبلی بسیار بیشتر اعتماد خواهند کرد و با احتمال بیشتری برای کلاس تماس خواهند گرفت. برای جذب تعداد شاگردهای بیشتر به صورت مداوم رو بهبود متن آگهی تدریس خودتان کار کنید.

مطالعه مقاله
20 راهکار برای افزایش بازدهی تبلیغات تدریس خصوصی را هم پیشنهاد می کنیم.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 3934 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image