ارتباط مستقیم با 30600 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی چگونگی نوشتن متن خوب و موثر برای تبلیغات تدریس خصوصی

چگونگی نوشتن متن خوب و موثر برای تبلیغات تدریس خصوصی

به اشتراک گذاری

در این بخش در رابطه با چگونگی نوشتن متن خوب و موثر برای تبلیغات تدریس خصوصی توضیحاتی ارائه می گردد و مقالات خوبی هم در رابطه با نحوه ثبت آگهی و تبلیغات تدریس موفق و موثر و نحوه نوشتن متن تبلیغ خوب و متقاعد کننده معرفی می گردد.

پیشنهاد ویژه ایران مدرس: نمونه آگهی تدریس خصوصی ، متن تبلیغاتی برای تدریس، جذب شاگرد

همانطور که می دانید آگهی اینترنتی برای تدریس خصوصی و یا فروش هر نوع کالا و معرفی هر نوع خدماتی بخش های مختلفی دارد. از جمله این بخش ها می توان به عنوان تبلیغ، متن آگهی، عکس ثبت شده برای تبلیغ، کلمات کلیدی و .... اشاره کرد. در ادامه به صورت مختصر در رابطه با هر یک از این موارد توضیح ارائه شده است.

عنوان آگهی: در آرشیو و لیست مدرسین اولین بخشی از آگهی شما که دیده می شود عنوان تبلیغ است. بنابراین خوب نوشتن عنوان تبلیغ و اینکه در عنوان آگهی تدریس مهمترین تمایز و ویژگی برجسته خودتان را بنویسید می تواند منجر به جذب بازدید کننده بیشتر برای تبلیغ شما گردد.

متن آگهی: بعد از آنکه عنوان آگهی شما دیده شد کاربر برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی تبلیغ شما کلیک می کند و متن آگهی را مشاهده می نماید. اگر متن اگهی را خوب نوشته باشید شانس زیادی دارید تا کاربر متقاعد شده و با شما تماس بگیرد. بنابراین متن تبلیغات تدریس خصوصی در تبدیل بازدید کننده به مشتری اهمیت دارد.

برای مشاهده متن و عنوان آگهی های ثبت شده توسط مدرسین ثبت نامی در ایران مدرس بر روی عبارت مشاهده مدرسین تدریس خصوصی کلیک کنید و از آگهی های ثبت شده توسط اساتید ایده بگیرید. البته آگهی های سایر اساتید را کپی نکنید و متن تبلیغ را خودتان بنویسید. ولی به هر حال برای ایده گرفتن می توانید اگهی های سایر اساتید را ببینید.


عکس آگهی تدریس خصوصی: برای اینکه کاربران اعتمادشان جلب شود و بتوانند با تبلیغ شما ارتباط بیشتری بگیرند بهتر است یک عکس خوب از خودتان ثبت نمائید. یک عکس پرسنلی با لباس مرتب بسیار مناسب است. شیک ترین عکس خودتان را قرار دهید و به این ترتیب شاگردهای بیشتری جذب کنید. عکس مناسب و مرتب همانند عنوان آگهی در بیشتر دیده شدن تبلیغ شما بسیار موثر است.

کلمات کلیدی: برای تبلیغ خودتان می توانید کلمات کلیدی و یا عبارت های کلیدی هم ثبت کنید. مثلا اگر مدرس خانم هستید و ریاضی درس می دهید یک عبارت خوب کلیدی "تدریس ریاضی توسط مدرس خانم" است. یا اگر دبیر رسمی هستید می توانید در بخش کلمات کلیدی عبارت دبیر رسمی ریاضی و .... را قرار دهید. کلمات کلیدی هم می تواند در بیشتر دیده شدن تبلیغ شما موثر باشد.



متن آگهی تدریس خصوصی

پیشنهاد می شود مقاله نحوه ثبت تبلیغات تدریس خصوصی موثر و پربازده را هم بخوانید.

در ادامه در رابطه با چگونگی نوشتن متن خوب و موثر برای تبلیغات تدریس خصوصی هم توضیحاتی ارائه می گردد. برای متن آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی یک قاعده کلی وجود دارد و توضیحاتی که در ادامه می آید کلا برای برآورده شدن این قاعده کلی می باشد. قاعده و قانون کلی ای که در این زمینه وجود دارد به این ترتیب است که متن تبلیغ شما باید به گونه ای نوشته شود که اگر شخصی متن تبلیغ را دید متقاعد شود با شما برای کلاس تماس بگیرد و در این زمینه که می تواند به شما اعتماد کند و شما بهترین مدرس و یا یکی از بهترین مدرسین برای کلاس خصوصی هستید شکی به خودش راه ندهد. باید رزومه کاملی را ارائه کنید. متن تبلیغ تدریس خصوصی خودتان را باید آنقدر خوب بنویسید که وقتی شخصی متن تبلیغ شما را می بیند صد در صد مطمئن باشد که می تواند برای قبول شدن و نتیجه گرفتن در امتحان و کنکور روی شما حساب کند. به هر میزان بیشتر بنویسید بهتر است. البته مطالبی که در متن تبلیغ ذکر می کنید را به دو دسته خیلی مهم و معمولی طبقه بندی کنید. مواردی که خیلی مهم است و جزو افتخارات و ویژگی های بارز شما است را در ابتدای تبلیغ و در پاراگراف اول قرار دهید. بقیه موارد را هم در ادامه ذکر کنید. سوابق تدریس، نظرات شاگردهای قبلی که راضی بوده اند و یا نتیجه گرفته اند، ذکر نام مدارس و دانشگاههایی که قبلا در آنها تدریس کرده اید و .... در متن تبلیغ می تواند بسیار موثر و مفید باشد.

برای مطالعه بیشتر در این زمینه مقاله
چگونه تبلیغات تدریس پربازده تری داشته باشیم و بیشتر شاگرد جذب کنیم؟ را بخوانید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1119 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image