ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس مقاله موفقیت تحصیلی توصیه هایی برای افزایش معدل و موفقیت در امتحانات با نمره خوب

توصیه هایی برای افزایش معدل و موفقیت در امتحانات با نمره خوب

به اشتراک گذاری

توصیه هایی برای افزایش معدل و موفقیت در امتحانات با نمره خوب در این بخش ارائه شده است. اگر می خواهید معدل بالایی داشته باشید و در امتحانات با نمره خوب و بالا قبول شوید این مقاله را بخوانید.

پیشنهاد ویژه ایران مدرس: برای موفقیت در تحصیل چه کار باید کرد؟

1- با برنامه ریزی درس بخوانید: سعی کنید در طول روز زمان خودتان را مدیریت نمائید. اگر بعضی از مباحث را در طول ترم اصلا نخوانده اید و بلد نیستید می توانید آنها را حذف نمائید. به هر حال 80 درصد کتاب را خوب بلد باشید بهتر است تا اینکه کل کتاب را بخوانید و کل کتاب را نصفه نیمه خوانده باشید.

2- خیلی زیاد به خودتان فشار نیاورید: به هر حال در ایام امتحانات نمی توانید خیلی کار عجیب غریبی انجام دهید. اگر مثلا درسی را اصلا نخوانده اید با شب نخوابیدن و فشارهای اضافه نمی توانید آن را جبران نمائید. باید با توجه به زمانی که دارید تصمیم بگیرید و روی بخش هایی که تا حدی بلد هستید وقت بگذارید.

مطالعه مقاله
10 راهکار عملی برای موفقیت در امتحانات میان ترم و پایان ترم هم مفید است.

3- از کلاس های تدریس خصوصی استفاده نمائید: در ایام امتحانات در کنار داشتن یک معلم خصوصی خوب واقعا نعمت بزرگی است. شما می توانید به صورت حضوری و یا آنلاین کلاس خصوصی داشته باشید و اشکالات خودتان را در کمترین زمان برطرف نمائید. کلیک کنید: مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی


مشاهده فیلم آموزش نحوه انتخاب بهترین معلم تدریس خصوصی از ایران مدرس هم مفید است.

4- نمونه سوالات امتحانی حل کنید: البته اگر وقت کافی داشته اید که جزوه یا کتاب را کامل بخوانید این پیشنهاد می تواند بسیار مفید باشد. برای افزایش معدل و داشتن اعتماد به نفس بالا در جلسه امتحان حل کردن نمونه سوالات امتحانی سال های گذشته بسیار مفید است. در بخش دانلود همین سایت ایران مدرس نمونه سوالات امتحانی زیادی را می توانید رایگان دانلود کنید.

5- جزوه کلاسی را در اولویت اول قرار دهید: خصوصا برای دروسی که کمتر در طول ترم مطالعه نموده اید، استفاده از جزوه کلاسی بسیار خوب و مفید است. جزوه کلاسی هم بیان کننده تمام مطالب مورد نظر استاد و معلم شما است و هم اینکه به نسبت کتاب درسی خلاصه تر است و مطالب اضافی را ندارد. پس اول جزوه را بخوانید.

پیشنهاد می شود این مقاله را هم بخوانید:
10 راهکار برای داشتن معدل بالا و ارتقای معدل

6- از ابتدای ترم به فکر باشید: اگر الان که در حال مطالعه این مقاله هستید هنوز ایام امتحانات فرا نرسیده است از همین امروز با یک برنامه ریزی خوب درس خواندن را شروع کنید. برنامه شما باید حد تعادل را رعایت کرده باشد و خیلی سخت گیرانه نباشد که بعد از مدتی آن را کنار بگذارید. برای مطالعه در زمینه برنامه ریزی صحیح اینجا کلیک کنید.

7- شب قبل از امتحان استراحت کافی داشته باشید: همانطور که گفته شد باید در ایام امتحانات سعی کنید با توجه به زمانی که دارید بهترین کار ممکن را انجام دهید. اگر بخواهید خیلی به خودتان فشار بیاورید و شب ها نخوابید سر جلسه امتحان بازدهی لازم را نخواهید داشت. خصوصا شب قبل از امتحان باید خوب بخوابید تا از مطالبی که خوانده اید بتوانید استفاده نمائید.

مطالعه نمائید:
راهکارهای آمادگی برای امتحانات میان ترم و پایانی

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 785 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image