ارتباط مستقیم با 30610 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی چگونه در زمینه تدریس خصوصی فعالیت خودمان را گسترش دهیم؟

چگونه در زمینه تدریس خصوصی فعالیت خودمان را گسترش دهیم؟

به اشتراک گذاری

اگر می خواهید در زمینه تدریس خصوصی فعالیت داشته باشید و فعالیت خودتان را گسترش دهید و درآمد بالاتری بدست آورید ادامه این مطلب را بخوانید. ممکن است تا کنون در زمینه تدریس خصوصی فعالیت مختصری داشته اید و با مطالعه این مقاله می توانید شاگردهای بیشتر و درآمد بالاتری داشته باشید.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: روش ها و راهکارهای خوب برای جذب و پیدا کردن شاگرد خصوصی

تدریس خصوصی به صورت پاره وقت و تمام وقت می تواند درآمد خوبی برای شما داشته باشد. کار تدریس خصوصی به لحاظ زمانی انعطاف بسیار زیادی دارد و در کنار کار اصلی خودتان و یا اگر دانشجو هستید در کنار درس و تحصیل خودتان می توانید به این کار بپردازید و درآمد خوبی بدست آورید. کار تدریس خصوصی را در هر زمانی که وقت کردید می توانید انجام دهید و اگر در یک مقطع زمانی نتوانستید به فعالیت بپردازید می توانید آن را به صورت موقت کنار بگذارید. فعالیت در این زمینه مانند کارهای کارمندی نبوده و در صورتیکه در بعضی از زمینه های مهم و کلیدی فعالیت خوبی داشته باشید می توانید به سرعت درآمد خودتان را بیشتر و بیشتر کنید.

اگر قبلا کار تدریس را انجام نداده اید و می خواهید در این زمینه فعالیت خودتان را شروع کنید، در ابتدای کار باید سعی کنید دروسی را انتخاب کنید که خودتان به آن دروس علاقه دارید و در دوران تحصیل خودتان هم در آن درسها عملکرد خوبی داشته اید. برای موفقیت در کار تدریس تسلط بر دروس تدریسی کاملا مهم است و اگر شما در زمینه تدریس دروسی کار کنید که خودتان خوب آن درسها را بلد هستید در نهایت انرژی کمتری برای آمادگی حضور در کلاسها لازم خواهید داشت. البته در کار تدریس خصوصی نکته دیگری را هم باید در نظر بگیرید. اگر به صورت پاره وقت و موقت قصد دارید در این زمینه فعالیت کنید می توانید اگر به کار تدریس علاقه چندانی هم ندارید به صورت موقت فعالیت کنید و درامدی بدست آورید. ولی اگر می خواهید به صورت جدی تری در این زمینه فعالیت کنید و هنوز اقدام موثری در این زمینه انجام نداده اید، قبل از شروع خوب فکر کنید که آیا به تدریس علاقه دارید و می خواهید که بیشترین فعالیت شما در این زمینه باشد. چون به هر حال اگر به عنوان مثال رشته تخصصی شما در دانشگاه مهندسی مکانیک بوده است، می توانید در ادامه در زمینه تدریس دروس مهندسی مکاینک فعالیت کنید و یا به عنوان یک مهندس در یک شرکت فعالیت داشته باشید و یا شرکت و کارگاه خودتان را داشته باشید و ... . بنابراین در هر کدام از این زمینه ها می توانید فعالیت داشته باشید و توصیه می شود از بین زمینه های کاری مختلف وقتی سراغ کار تدریس و تدریس خصوصی بیائید که احساس می کنید به این کار علاقه دارید. به هر حال این تصمیم سرنوشت ساز است و آینده کاری شما و زمینه فعالیت شما را مشخص می کند. اگر به این کار علاقه داشته باشید علاوه بر کسب درآمد از آن لذت هم خواهید برد. اما اگر از سر اجبار و چون احساس کرده اید کار دیگری برای شما وجود ندارد این کار را شروع کرده باشید در کل انجام ان برای شما خوشایند نخواهد بود و به موفقیت زیادی هم در این زمینه نخواهید رسید. البته تعدادی از رشته های علوم پایه مانند ریاضی، فیزیک و ... ممکن است گزینه های زیادی مانند رشته های فنی و مهندسی برای شروع فعالیت نداشته باشند و تدریس را تنها زمینه فعالیت خودشان ببینند. ولی به هر حال این افراد هم اگر به علایق خودشان مراجعه کنند حتما زمینه هایی وجود دارد که فعالیت در آن زمینه ها را دوست داشته باشند.



مطالعه مقاله میزان درآمد کار تدریس خصوصی و معلم های خصوصی هم مفید است.





علاوه بر موارد گفته شده، نکته دیگری هم که باید در نظر گرفته شود این است که اگر تصمیم گرفتید در زمینه تدریس خصوصی فعالیت داشته باشید، از بین دروس تدریسی رشته خودتان و یا از بین دروسی که می توانید تدریس کنید، باز هم سراغ علاقه خودتان بروید و سعی کنید بیشتر در زمینه آموزش خصوصی دروسی فعالیت داشته باشید که در زمینه تدریس آنها توانایی بالاتری دارید، به ان دروس علاقه بیشتری دارید و در دبیرستان و دانشگاه هم عملکرد خودتان در آن دروس بهتر بوده و نمرات بالاتری گرفته اید. به این ترتیب هم این دروس را بهتر تدریس می کنید و هم زمان کمتری لازم است صرف آمادگی برای حضور در کلاس کنید. البته همه ی دروسی که شما به انها علاقه دارید بازارکار خوبی ندارد و متقاضی تدریس بالایی برای آنها وجود ندارد. پس به عنوان جمع بندی کلی می توان گفت اولا اگر می خواهید به صورت جدی در زمینه تدریس خصوصی فعالیت داشته باشید وقتی این کار را انجام دهید که به کارهای آموزشی علاقه دارید و دوست دارید تدریس کنید. ثانیا دروسی را برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی انتخاب کنید که هم خودتان به آنها علاقه دارید و هم متقاضی تدریس خصوصی خوبی برای انها وجود دارد. یک راهکار خوب برای اینکه تشخیص دهید که تقاضای تدریس برای چه دروسی بالاتر است این است که در گوگل عبارت تدریس خصوصی را جستجو کنید و به پیشنهادهایی که خود گوگل در پایین صفحه ارائه می کند توجه نمائید. از جمله دروس و زمینه های پرمتقاضی تدریس خصوصی می توان به ریاضی، فیزیک، زبان انگلیسی، زبان فرانسه و آلمانی، دروس تخصصی رشته های فنی مهندسی، شیمی، زیست، عربی، دروس ابتدایی، تدریس خصوصی کنکور، نرم افزارهای تخصصی و .... اشاره کرد. بنابراین، دنبال علاقه خودتان بروید و در عین حال دروس تدریسی را هوشمندانه انتخاب کنید و دروسی را انتخاب کنید که تقاضای تدریس برای انها وجود دارد.





مطالعه مقاله نحوه نوشتن آگهی تدریس خصوصی برای کسب درآمد بالاتر از کار تدریس را هم پیشنهاد می کنیم.

با در نظر گرفتن موارد ذکر شده، در مرحله بعد باید سراغ روش های عملی برای شروع فعالیت و یا گسترش فعالیت خودتان در زمینه تدریس خصوصی بروید. حال اگر تصمیم گرفته اید در زمینه تدریس خصوصی فعالیت کنید و به آن علاقه دارید، عملا برای شروع فعالیت و یا افزایش تعداد شاگردهایتان و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی چه کاری باید انجام داد؟ می توانید با آموزشگاههای تدریس خصوصی و موسسات تدریس در تهران و کرج و یا شهر محل سکونت خودتان تماس بگیرید و برای کار تدریس اعلام آمادگی کنید. برای شروع کار راهکار خوبی است ولی وقتی سابقه کاری بالاتری کسب کردید یا از همان اوایل کار به صورت همزمان می توانید از روش های دیگری هم برای جذب شاگرد استفاده نمائید. در این زمینه حتما مقاله
25 راهکار عملی و کاربردی برای جذب شاگرد خصوصی و کسب درامد بالاتر از تدریس خصوصی را مطالعه کنید. می توانید با همکارانتان در ارتباط باشید و به یکدیگر شاگرد معرفی کنید، در روزنامه تبلیغ کنید، تراکت چاپ کنید و توزیع نمائید، در دانشگاهها و مدارس تبلیغ کنید و یا به عنوان بهترین راهکار در همین سایت (www.IranModares.com) تبلیغات تدریس خصوصی خودتان را به صورت رایگان یا ویژه ثبت کنید. ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است و تا سال 98 بیش از 19000 مدرس ثبت نامی دارد. درج آگهی تدریس خصوصی در این وب سایت کاملا رایگان است و برای جذب شاگرد موثرترین روش می باشد. اولا آگهی تدریس شما در کل ایران قابل مشاهده خواهد بود و حتی اگر ساکن شهر کوچکی هستید که ممکن است متقاضیان تدریس خصوصی در آن شهر خیلی زیاد نباشد، می توانید به صورت آنلاین تدریس کنید و از شهرهای بزرگ شاگرد جذب نمائید. در خود تهران، کرج و یا شهرهای بزرگ هم به عنوان مثال توزیع تراکت در کل شهر کار غیر ممکنی است ولی با ثبت تبلیغات در اینترنت و در ایران مدرس (که به صورت تخصصی در زمینه تبلیغات تدریس خصوصی فعالیت دارد) آگهی شما نه تنها در کل تهران بلکه در کرج، تبریز و کل ایران قابل مشاهده خواهد بود. برای ثبت آگهی تدریس در ایران مدرس در بالای همین صفحه بر روی عضویت در سایت کلیک کنید.



برای ثبت آگهی تدریس خصوصی و تبلیغات تدریس موفق و موثر حتما این مقاله را بخوانید.



ثبت آگهی تدریس خصوصی به نسبت همکاری با آموزشگاهها هم بازدهی بالاتری دارد چرا که قیمت و نرخ کلاسهای خصوصی را خودتان تعیین می کنید و مجبور نیستید هر جلسه 30 یا 40 درصد حق التدریس را به آموزشگاه پرداخت نمائید. برای مشاهده لیست مدرسینی که در ایران مدرس آگهی تدریس ثبت نموده اند بر روی عبارت لیست اساتید تدریس خصوصی کلیک کنید.

با توجه به مطالب ارائه شده، برای شروع قعالیت و یا گسترش فعالیت در زمینه تدریس خصوصی در مرحله اول وقتی به صورت جدی سراغ این کار بیائید که به آن علاقه دارد. در ادامه دروس تدریسی خودتان را با دقت انتخاب کنید به نحوی که هم خودتان به آن دروس علاقه داشته باشید و هم تقاضای خوبی برای تدریس آن دروس وجود داشته باشد. در ادامه روشهای مختلف جذب شاگرد و پیدا کردن شاگرد خصوصی را امتحان کنید و در همین سایت (ایران مدرس) یا سایتهای مشابه مانند www.tadris-riazi.com تبلیغات تدریس خودتان را درج نمائید. برای موفقیت در تدریس خصوصی و کسب درامد بالا از آن باید بر دروس تدریسی خودتان به صورت 100 درصدی مسلط باشید و دائما به این فکر کنید که چگونه شاگردهایتان را به نتیجه مطلوب برسانید. شاگردهای شما وضعیتشان با یکدیگر فرق می کند و برای هر کدام باید نسخه متفاوتی بپیچید به گونه ای که تلاش کنید همه ی آنها نتیجه مطلوب را بگیرند. در کلاسهای تدریس خصوصی مسئولیت 100 درصدی نتیجه گرفتن شاگردهایتان را به عهده بگیرید و از هر روشی برای هدایت انها در مسیر صحیح یادگیری استفاده کنید. اگر شاگردهای شما نتیجه بگیرند و ترمهای بعد برای سایر دروس خودشان با شما تماس بگیرند، در این صورت در کار تدریس موفق خواهید بود. شما نمی توانید فقط روی شاگردهای جدید حساب کنید. شاگردهای قدیمی شما اگر برنگردند، کسب درامد بالا از تدریس سخت خواهد شد.




روش تدریس خصوصی - نحوه فعالیت در زمینه تدریس خصوصی






منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 799 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image