ارتباط مستقیم با 30618 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی نحوه نوشتن آگهی تدریس خصوصی برای کسب درآمد بالاتر از کار تدریس

نحوه نوشتن آگهی تدریس خصوصی برای کسب درآمد بالاتر از کار تدریس

به اشتراک گذاری

در این بخش در رابطه با نحوه نوشتن آگهی تدریس خصوصی برای کسب درآمد بالاتر از کار تدریس مطالبی ارائه می گردد. همانطور که می دانید تعداد شاگردهایی که جذب می کنید به صورت مستقیم با نحوه نوشتن متن آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی شما در ارتباط است و درآمدی هم که بدست می آورید با تعداد شاگردهایی که جذب می کنید ارتباط دارد.



البته همانطور که قبلا در مقالات دیگر همین سایت (ایران مدرس) گفته شده است، حفظ شاگرد هم به اندازه جذب شاگرد و شاید حتی بیشتر از آن اهمیت دارد. فرض کنید کلی برای جذب یک شاگرد زحمت کشیده اید ولی در همان جلسه اول یک سوال را نمی توانید پاسخ دهید و شاگرد شما کلاس را کنسل می کند. به هر حال اگر چنین حالتی اتفاق بیافتد کل انرژی ای که برای جذب شاگرد گذاشته بودید هدر می رود و نباید اجازه دهید چنین مواردی پیش بیاید. در ادامه در رابطه با نحوه نوشتن آگهی تدریس خصوصی مطالبی ارائه می گردد. در همین سایت ایران مدرس بهترین مقالات در رابطه با چگونگی نوشتن متن آگهی ارائه شده است.



به عنوان مثال مقاله نکات مهم برای نوشتن متن آگهی تدریس خصوصی موفق یا نحوه نوشتن متن آگهی تدریس خصوصی برای جذب شاگرد بیشتر در این زمینه بسیار عالی است.



آگهی تدریس خصوصی شما باید نشان دهد که در کار خودتان یک حرفه ای هستید و سوابق تدریس و رزومه کاری شما باید به خوبی در آن بیان شده باشد. در واقع افرادی که تبلیغات تدریس ثبت شده شما در ایران مدرس (همین سایت) و یا سایتهای دیگر را می بینند هیچ شناخت و دیدی به نسبت شما ندارند. از طریق متن تبلیغ خودتان باید در کمال صداقت به متقاضیان تدریس خصوصی نشان دهید که می توانید به بهترین شکل به آنها در موفقیت در تحصیل و امتحانات کمک کنید. خودتان را جای افرادی بگذارید که موارد ثبت شده توسط شما را می بینند. آیا متن تبلیغ را به اندازه کافی خوب نوشته اید که متقاضیان تدریس متقاعد شوند که از بین مدرسهای مختلف با شما تماس بگیرند؟ آیا نحوه تدریس شما و رزومه و سوابق تدریسی که ارائه کرده اید به اندازه کافی خوب هست که والدین دانش آموزان و یا دانشجویان و یا خود دانشجویی که متن تبلیغ شما را می بیند متقاعد شود با شما تماس بگیرد؟ خلاصه اینکه باید روی این قضیه کار کنید. در واقع مراحل مختلفی به صورت زیر وجود دارد که اگر با موفقیت آنها را پشت سر بگذارید در نهایت می توانید شاگردهای زیادی را جذب کنید.



سایت آگهی تدریس خصوصی

1- ثبت تبلیغات تدریس خصوصی در سایت مرتبط و معتبر: همانطور که می دانید، شما می خواهید توسط متقاضیان واقعی تدریس خصوصی دیده شوید. ثبت تبلیغ در سایتهای عمومی آگهی اینترنتی زیاد مفید نخواهد بود. در سایتهای پربازدیدی که ارتباطی به تدریس و آموزش ندارند هم اگر آگهی بدهید باز هم فایده ای ندارد. درج تبلیغ در همین سایت www.IranModares.com یا سایتهای دیگر مرتبط با آموزش خصوصی مانند سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com می تواند مفید و موثر باشد. پس این مرحله اول را به یاد داشته باشید. در سایتی حضور داشته باشید که مرتبط با زمینه کاری شما که در اینجا همان تدریس خصوصی است باشد تا افرادی شما را ببینند که متقاضی کلاس هستند.





مطالعه این مقاله هم مفید است: چگونگی افزایش تاثیر و بازدهی تبلیغ تدریس خصوصی برای جذب شاگرد بیشتر

2- عنوان آگهی جذاب و خوب نوشته شود تا بر روی آن کلیک گردد: در همین سایت ایران مدرس چرخی بزنید (مشاهده مدرسین خصوصی ایران مدرس). مدرسین مختلف آگهی های تدریس متعددی را ثبت نموده اند. هر استاد برای تبلیغ خودش عنوانی را انتخاب کرده است و عکسی را ثبت نموده است. کدامیک از آگهی ها بیشتر توجه شما را جلب می کند؟ اگر متقاضی تدریس خصوصی بودید بر روی تبلیغ کدام استاد کلیک می کردید؟ مسلما اساتیدی که در عنوان آگهی موارد جالب و جذابی را ذکر کرده اند و عکس شیک و مرتبی را هم ثبت نموده اند. یک عکس بسیار خوب برای تبلیغ خودتان انتخاب کنید و بارزترین و مهمترین ویژگی های مثبت خودتان مانند دبیر رسمی آموزش و پرروش، سابقه تدریس بالا، رتبه خوب کنکور، تحصیل در دانشگاههای معتبر مانند دانشگاه تهران، شریف، امیرکبیر و .... را هم در عنوان آگهی بنویسید.

3- وقتی کاربر متن تبلیغ را دید آنقدر خوب نوشته شده باشد که تماس بگیرد: حال اگر کاربر و متقاضی تدریس بر روی تبلیغ شما کلیک کرد و متن آگهی را دید باید از انتخاب خودش پشیمان نشود. عنوان تبلیغ مانند ویترین مغازه است و متن تبلیغ مانند اجناسی که داخل مغازه است. اگر با چیدن ویترین شیک مشتری را به داخل مغازه کشیدید در ادامه باید جنس خوب و با کیفیت با قیمت مناسب ارائه کنید تا خرید انجام پذیرد. بنابراین متن تبلیغ خوب و کامل که برای نوشتن آن وقت گذاشته اید باعث می شود بازدیدی که از تبلیغ شما به عمل آمده است تبدیل به تماس شود.





4- حین تماس خوب حرف بزنید: در بسیاری از موارد با رعایت کردن گزینه های قبلی در نهایت متقاضی کلاس یا والدین ایشان با شما تماس خواهد گرفت. کمی روی این بحث که چگونه حرف بزنید هم کار کنید. با اعتماد به نفس حرف بزنید و راحت باشید. البته بسیاری از افراد با چندین مدرس تماس می گیرند و در نهایت با یکی از آنها هماهنگ می نمایند. نکته ای که باید خیلی به آن توجه داشته باشید بحث اعتماد سازی است. در جلب مشتری از طریق تبلیغات اینترنتی بحث اعتمادسازی و جلب اعتماد متقاضیان کالا و خدمات شما مهمترین بحث است. هم نوشتن متن تبلیغ کامل و ارائه رزومه عالی به این اعتماد سازی کمک می کند و هم خوب حرف زدن حین تماسهایی که با شما گرفته می شود با این امر کمک می کند. پس خوب حرف زدن حین تماس را هم تمرین کنید. با ثبت نظرات مثبت شاگردهای قبلی خودتان در متن آگهی باز هم اعتماد شاگردهای جدید را بهتر می توانید بدست آورید.



مطالعه کنید: 20 راهکار برای کسب موفقیت های بیشتر در کار و شغل تدریس خصوصی و کسب درآمد بالا

5- شاگرد جذب شده را حفظ کنید: بعد از تماس موفقی که گرفته می شود و با در نظر گرفتن تمام موارد قبلی، حال جلسه اول تدریس خصوصی هماهنگ می شود. آیا می دانید که تعداد زیادی از کلاسهای خصوصی فقط یک جلسه طول می کشد؟ سعی کنید این اتفاق برای شما نیافتد و شاگرد خودتان را که با زحمت فراوان جذب کرده اید را از دست ندهید. خصوصا جلسه اول خیلی مهم است. بعد از دو یا سه جلسه شاگرد شما به شما به صورت کامل اعتماد می کند ولی در یکی دو جلسه اول هنوز شک هایی دارد. اگر به قول معروف سوتی بدهید و یا 100 درصد بر درس مسلط نباشید و نتوانید سوالی را پاسخ دهید ممکن است همان اوایل کار کلاس کنسل شود. بنابراین در بحث آگهی تدریس خصوصی فقط اینکه عنوان و متن آگهی را خوب بنویسید کافی نیست بلکه باید موارد بعد از آن مانند همین نکته ای که گفته شد را در نظر بگیرید.

6- کاری کنید ترمهای بعد هم برای سایر دروس پیش شما برگردد: در نهایت برای اینکه در کار تدریس خصوصی موفق شوید با ارائه تدریس عالی و با کیفیت و با حمایت و پشتیبانی از شاگردهایتان آنها را به نتیجه مطلوب برسانید. به هر میزان در به نتیجه رساندن شاگردهایتان موفق تر باشید در نهایت در کار تدریس خصوصی موفق تر خواهید بود و درآمدهای بالاتری هم در انتظار شما می باشد.



مطالعه این مقاله هم مفید است: 20 عامل موثر و کلیدی برای ثبت آگهی تدریس خصوصی پربازده



کسب درآمد بالاتر از کار تدریس

با توجه به موارد گفته شده، برای اینکه آگهی تدریس خصوصی شما خوب جواب بدهد و بازدهی بالایی داشته باشد باید در سایت خوب و مرتبط تبلیغ کنید و عنوان و متن آگهی را با توجه به مطالب گفته شده عالی بنویسید. در نهایت برای کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی باید در حفظ شاگرهایتان و به نتیجه رساندن آنها تلاش کنید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 2905 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image