ارتباط مستقیم با 30593 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی نحوه نوشتن متن آگهی تدریس خصوصی برای جذب شاگرد بیشتر

نحوه نوشتن متن آگهی تدریس خصوصی برای جذب شاگرد بیشتر

به اشتراک گذاری

در این بخش در رابطه با نحوه نوشتن متن آگهی تدریس خصوصی برای جذب شاگرد بیشتر و کسب درآمد بالاتر از کار تدریس مطالبی ارائه شده است.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: 20 راهکار برای افزایش بازدهی تبلیغات تدریس خصوصی

البته برای اینکه تبلیغات تدریس خصوصی شما مفید و موثر باشد باید مجموعه ای از عوامل در نظر گرفته شود، از جمله اینکه عنوان خوب و جذابی انتخاب کنید،به آگهی خودتان لینک بدهید، عکس مناسبی برای تبلیغات تدریس خودتان در نظر بگیرید، کلمات کلیدی انتخاب کنید، تبلیغات شما در سایت معتبری ثبت شود، دروسی را تدریس کنید که پرمتقاضی باشد و به صورت مداوم روی آگهی خودتان کار کنید تا بهتر و بهتر شود (در رابطه با نحوه نوشتن آگهی تدریس موفق مطالعه مقاله چگونه تبلیغات تدریس پربازده تری داشته باشیم و بیشتر شاگرد جذب کنیم؟ مفید و موثر است). در این بخش بیشتر در رابطه با نحوه نوشتن متن آگهی تدریس خصوصی به گونه ای که بازدهی بالایی داشته باشد توضیحاتی ارائه می گردد.

متن آگهی تدریس خصوصی باید خوب، کامل و قانع کننده نوشته شود. می توانید از همان معدل دیپلم خودتان شروع کنید و اگر معدل خوب و بالایی داشته اید حتی همان را هم در متن آگهی تدریس خصوصی بنویسید. هم از نظر گوگل و هم از نظر کاربران متن آگهی تدریس بلند تر و کامل تر تاثیر بیشتری دارد و هر چه متن آگهی شما توضیحات بیشتری را ارائه کرده باشد احتمال موفقیت آن بیشتر است. از نظر گوگل متن های بلند تر اعتبار بیشتری دارد و آگهی شما در نتایج جستجوی آن در موقعیت بهتری قرار می گیرد. اگر می خواهید تبلیغات تدریس شما از نظر گوگل اسپم نباشد حداقل باید 300 کلمه بنویسید و متن آگهی را خودتان بنویسید و از جاهای دیگر کپی نکنید. در متن آگهی خودتان اسم همه ی دروس تدریسی خودتان را بنویسید. اگر می خواهید یک آگهی تدریس که خوب نوشته شده است را مشاهده نمائید بر روی این لینک کلیک کنید. در ضمن در مقاله
نمونه آگهی تدریس خصوصی و نحوه نوشتن متن تبلیغاتی برای تدریس در زمینه نحوه نوشتن متن آگهی تدریس پربازده توضیحات زیادی ارائه شده است.

همانطور که گفته شد در متن آگهی بهتر است توضیحات کاملی ارائه نمائید. اگر مقالاتی در کنفرانسهای مختلف یا مجلات و ... ارائه کرده اید در متن آگهی خودتان بنویسید. اگر در دانشگاه تدریس کرده اید یا در مدارس مختلف دروسی را ارائه نموده اید حتما در متن آگهی ذکر کنید. بارزترین افتخارات خودتان را بنویسید. اگر ثبت اختراعی دارید، در المپیاد یا کنکور رتبه خوبی کسب کرده اید، معدل بالایی در مقطع کارشناسی و ارشد دارید، دبیر رسمی هستید و یا استاد دانشگاه می باشید و خلاصه اینکه هر ویژگی مثبتی که دارید را در متن آگهی بنویسید. مهمترین موارد را در پاراگراف اول بنویسید و موارد دیگر را در پاراگراف های بعدی. در همین سایت (ایران مدرس) یا سایتهای دیگر افراد وقتی برای هماهنگ کردن کلاسهای خصوصی مراجعه می کنند تعداد زیادی از مدرسین را خواهند دید. شما باید متن آگهی تدریس خودتان را به گونه ای بنویسید که متقاضیان تدریس یا والدین آنها متقاعد شوند از بین مدرسین مختلف با شما تماس بگیرند.



پیشنهاد می شود حتما این مقاله را بخوانید: نمونه آگهی تدریس خصوصی ، متن تبلیغاتی برای تدریس، جذب شاگرد


اگر متن آگهی شما خوب و پر و پیمان نوشته شده باشد افرادی که با شما تماس می گیرند خواهند دانست که با یک فرد با سواد و حرفه ای رو به رو هستند و حتی اگر برای کلاسهای خودتان قیمت های بالاتری را ذکر کنید حاضر خواهند بود با شما کلاس ها را هماهنگ کنند. مورد دیگری که اگر آن را در نظر بگیرید می توانید به افزایش بازدهی آگهی خودتان و افزایش تعداد تماس ها امیدوار باشید این است که در کلاسهای گروهی خودتان در مدرسه یا دانشگاه نظر خواهی کنید و نظرات مثبت شاگردهای خودتان را در متن آگهی ارائه نمائید. اگر به صورت واقعی این نظر سنجی انجام شده باشد و این نظرات در متن آگهی شما بدون تغییر وارد شده باشد مطمئن باشید خیلی در افزایش بازدهی تبلیغات تدریس شما نقش خواهد داشت.



مقاله مرتبط: آگهی تدریس خصوصی، نمونه متن تبلیغات تدریس خصوصی

با توجه به مطالب گفته شده و به عنوان جمع بندی می توان گفت اگر می خواهید با ثبت تبلیغات تدریس در اینترنت و در سایتهای تخصصی آگهی تدریس خصوصی مانند ایران مدرس (همین سایت) شاگرد جذب کنید و درآمد خوبی بدست آورید، باید برای نوشتن آگهی و متن آگهی خودتان وقت بگذارید و به مرور زمان آن را کامل تر هم بکنید. هر چه متن آگهی شما بهتر نوشته شده باشد و توضیحات بیشتری را به صورت مستند ارائه کرده باشید راحت تر می توانید اعتماد متقاضیان تدریس خصوصی و والدین آنها را جلب کنید و تعداد تماسهایی که با شما گرفته می شود و در نتیجه تعداد شاگردهایی که جذب می کنید بیشتر و بیشتر خواهد شد.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 7625 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image