ارتباط مستقیم با 30594 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی نکات مهم برای نوشتن متن آگهی تدریس خصوصی موفق

نکات مهم برای نوشتن متن آگهی تدریس خصوصی موفق

به اشتراک گذاری

در این بخش نکات مهمی برای نوشتن متن آگهی تدریس خصوصی موفق ارائه می گردد. البته در کنار متن آگهی تدریس خصوصی موفق باید عنوان تبلیغات تدریس و همچنین عکسی که انتخاب می کنید خوب انتخاب شده باشد.


پیشنهاد ویژه ایران مدرس: 8 نمونه آگهی تدریس خصوصی موفق و فوق العاده برای جذب شاگرد بیشتر


اهمیت انتخاب عکس مناسب برای تبلیغ تدریس خصوصی


به هر حال افراد مختلف و متقاضیان تدریس خصوصی به عنوان مثال وقتی با جستجوی عبارت تدریس خصوصی ریاضی از طریق گوگل وارد سایت ایران مدرس www.IranModares.com می شوند، ابتدا متن آگهی تدریس شما را نمی بینند. بلکه عنوان آگهی و عکسی که برای تبلیغ خودتان درج نموده اید را مشاهده خواهند کرد. در واقع عنوان آگهی و عکسی که انتخاب می کنید همان کاری را برای تبلیغ شما انجام می دهد که ویترین مغازه برای یک مغاره انجام می دهد. اگر ویترین خوب چیده شده باشد مشتریان پا به داخل مغازه خواهند گذاشت و از بین مغازه های مختلف مغازه شما را انتخاب خواهند کرد. برای بحث تدریس خصوصی ریاضی، زبان انگلیسی، عربی و سایر دروس هم همین طور است. اگر عنوان آگهی شما خوب نوشته شده باشد و عکس رسمی و شیک پرسنلی برای خودتان ثبت کرده باشید ابتدا روی تبلیغ شما کلیک خواهد شد و احتمال جذب شاگرد شما بالاتر می رود.


عنوان آگهی تدریس خصوصی هم بسیار مهم است


در عنوان تبلیغ خودتان مهمترین ویژگی های بارزی که دارید را بنویسید. اگر در دانشگاه تدریس می کنید، رتبه خوبی در کنکور کسب کرده اید، در المپیاد موفقیتی بدست آورده اید، سابقه کاری بالایی دارید، تضمینی درس می دهید، دبیر و یا معلم رسمی آموزش و پرورش هستید و خلاصه اینکه هر ویژگی متمایزی که دارید را در عنوان تبلیغات تدریس خودتان درج نمائید. در ادامه سراغ بحث اصلی این مقاله که همان نحوه نوشتن متن پربازده و موفق برای جذب شاگرد و موفقیت در تدریس است می رویم.





برای نوشتن متن تبیلغات تدریس خصوصی وقت بگذارید


بعد از بحث عنوان و عکس (روی عکس تبلیغ خودتان خیلی حساب باز کنید و بهترین عکسی که دارید را درج کنید. عکس به هر میزان شیک تر و رسمی تر باشد بهتر است و بازدهی بالاتری دارد) نوبت به متن می رسد. بسیاری از مدرسین وقتی به صفحه تبلیغ خودشان در ایران مدرس (همین سایت) مراجعه می کنند می بینند که تعداد بازدید بالا است ولی خبری از زنگ و تماس نیست. اگر متن را خوب ننوشته باشید صفحه شما دیده خواهد شد ولی متقاضیان تدریس متقاعد نمی شوند که تماس بگیرند. بنابراین در این مرحله باید خیلی حرفه ای عمل کنید.


حتما بخوانید: 10 راهکار برای ثبت آگهی تدریس بهینه از نظر گوگل و جذب شاگرد بیشتر


خوشبختانه در تبلیغات اینترنتی در متن آگهی محدودیت تعداد کاراکتر وجود ندارد و به هر میزان که بخواهید می توانید در رابطه با رزومه کاری خودتان توضیحات کاملی ارائه کنید. بنویسید چرا کلاسهای شما متمایز است و چرا باید کلاس را با شما بردارند. در چه مدارس و دانشگاههایی تدریس کرده اید، چه مقالاتی در مجلات معتبر و کنفرانسها دارید و در کل چه افتخاراتی کسب نموده اید، همه ی این موارد را بنویسید. اگر ترس این را دارید که متن خیلی طولانی شود و خسته کننده باشد، در پاراگراف اول مهمترین موارد را ذکر کنید و در ادامه توضیحات کاملتری را هم ارائه نمائید. اگر نظرات مثبت شاگردهای قبلی خودتان را هم به متن تبلیغ اضافه کنید که بسیار عالی خواهد بود (به عنوان مثال از چنین حالتی اینجا کلیک کنید).



ماموریت متن آگهی تدریس خصوصی، جلب اعتماد کاربران


دقت کنید که متقاضیان تدریس فقط دنبال این هستند که با یک نشانه و یا با مجموعه ای از نشانه ها بتوانند به یک مدرس خوب اعتماد کنند. مهمترین عامل همین بحث اعتماد کردن است. اگر بتوانید اطمینان متقاضیان تدریس خصوصی را جذب کنید در جذب شاگرد بسیار موفق خواهید بود. بنابراین با در نظر گرفتن یک عنوان جذاب و یک عکس مرتب و شیک متقاضیان تدریس را به متن آگهی بکشانید و کاری کنید که روی تبلیغ شما کلیک کنند. در ادامه با ارائه یک متن کامل، خوب و متقاعد کننده که اطمینان کاربران را جذب کند کار را تمام کنید و شاگرد جذب نمائید.


برای مطالعه بیشتر در زمینه نحوه نوشتن متن آگهی تدریس موفق مقاله نمونه آگهی تدریس خصوصی ، متن تبلیغاتی برای تدریس، جذب شاگرد را مطالعه نمائید. این مقاله در نتایج جستجوی گوگل رتبه اول را دارید و بسیار مقاله خوبی است.


ثبت آگهی و تبلیغات رایگان تدریس خصوصی در ایران مدرس


ثبت آگهی تدریس خصوصی در ایران مدرس (همین سایت) کاملا رایگان است ولی در صورت تمایل می توانید تبلیغ خودتان را ویژه کنید تا در جایگاه بالاتری نمایش داده شده و بیشتر دیده شود. در ایران مدرس آگهی شما دیده خواهد شد ولی وقتی جذب شاگرد موفق خواهید داشت که همانطور که گفته شد متن را خوب و قانع کننده نوشته باشید. در بالای همین صفحه بر روی عضویت در سایت کلیک کنید و بعد از ثبت نام تبلیغ خودتان را ثبت نمائید. سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com هم برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی ریاضی و جذب شاگرد در این زمینه گزینه خوبی است.



منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 732 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image