ارتباط مستقیم با 30544 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی میزان درآمد کار تدریس خصوصی و معلم های خصوصی

میزان درآمد کار تدریس خصوصی و معلم های خصوصی

به اشتراک گذاری

در این بخش در رابطه با میزان درآمد کار تدریس خصوصی و درآمد معلم های خصوصی مطالبی ارائه می گردد. اگر می خواهید به صورت پاره وقت یا تمام وقت درامد خوبی کسب کنید و به کار در زمینه های آموزشی علاقه دارید تدریس خصوصی گزینه بسیار خوبی برای شما است. البته به هر حال مانند هر کار دیگری این کار هم مزایا و معایب خودش را دارد. به عنوان مثال ممکن است اینکه بخواهید به منزل شاگردهایتان بروید و درس را در منازل برگزار کنید خیلی از نظر شما مناسب نباشد. از طرفی وارد جو خانوادگی شاگردهایتان می شوید و از طرف دیگر هم ممکن است وقت شما در مسیر رسیدن به کلاس ها تلف گردد و در ترافیک بمانید. اما به هر حال این کار هم مزایای خودش را دارد. اگر مدرس خوبی باشید و شاگردهای شما خوب نتیجه بگیرند در زودترین وقت درامد شما از خیلی از شغل های شرکتی و کارمندی بیشتر خواهد شد. برای کسب درآمد بیشتر از تدریس خصوصی باید راهکارهای آن را بدانید و در زمینه های مختلفی عملکرد خوبی داشته باشید. ریاضی یکی از دروسی است که برای کلاس های تدریس خصوصی متقاضی زیادی دارد و می توانید از تدریس ریاضی درآمد خوبی کسب کنید. البته دروس دیگر هم مانند فیزیک، شیمی، زبان انگلیسی، دروس دانشگاهی و .... متقاضیان خودشان را دارند. اگر سوال چگونه تدریس خصوصی کنم و یا چگونه درآمد بالایی از کار تدریس بدست بیاورم برای شما هم مطرح است، در همین سایت ایران مدرس مقالات متعددی در این زمینه می توانید مطالعه کنید. کافی است به بخش مقالات سایت مراجعه نموده و عبارت درآمد تدریس خصوصی را جستجو کنید.

برای کسب درامد بیشتر از تدریس خصوصی در سال 97 یا هر زمان دیگری باید در مرحله اول انتخاب کنید که چه دروسی را می خواهید درس بدهید. دروسی که تدریس می کنید باید ویژگی های زیر را داشته باشد:

1- دروسی باشد که خود شما به آن دروس علاقه دارید و از یادگیری و تدریس ان لذت می برید و در ضمن در دبیرستان و دانشگاه در آن دروس موفق بوده اید.

2- دروسی را برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی انتخاب کنید که متقاضی برای کلاس های خصوصی داشته باشد. ممکن است شما به درسی خیلی علاقه داشته باشید ولی کسی برای آن کلاس نخواهد. این درس، درس خوبی برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی نیست.

برای کسب بالاترین درآمد از تدریس خصوصی باید بر دروسی که درس می دهید به صورت کامل مسلط باشید. در کلاس های تدریس خصوصی شاگردها و والدین آنها با کسی تعارف ندارند. اگر حتی پاسخ یک سوال را بلد نباشید ممکن است کلاس ها را با شما ادامه ندهند. بنابراین باید 100 درصد مسلط باشید. اگر عالی کار کنید حتی می توانید درآمد بالای 10 میلیون تومان و بیشتر هم داشته باشید. باید در کلاس های خصوصی (خصوصا در یک دو جلسه اول) بسیار عالی عمل کنید. نکته مهم این است که باید از شاگردهایتان چند بار حین تدریس سوال بپرسید که از روند راضی است یا نه. چون ممکن است مطالبی که ارائه می کنید با خواسته ایشان مطابقت نداشته باشد. چنین حالتی هم می تواند منجر به از دست رفتن شاگرد شود. خلاصه اینکه در این کلاس ها باید تند و تیز و هوشیار باشید و عملکرد شما هوشمندانه باشد. در عین حال باید از قبل آمادگی های لازم را در خودتان ایجاد کرده باشید یعنی با تسلط کامل در کلاس حاضر شوید. برای خوب پول درآوردن از تدریس خصوصی باید پشتیبان و حامی شاگردهای خودتان باشید و متعهد شوید شاگردهایتان را به موفقیت برسانید. به هر حال اگر شاگردهای شما خوب نتیجه بگیرند ترم های بعد هم پیش شما برمی گردند و از تعداد شاگردهایی هم که به شما از طریق همین شاگردهایتان معرفی می شود تعجب خواهید کرد. یک مرحله مهم و حیاتی برای کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی جذب شاگرد است که در مقاله 25 راهکار عملی و کاربردی برای جذب شاگرد خصوصی و کسب درامد بالاتر از تدریس خصوصی در این زمینه خوب توضیح داده شده است.

منبع: ایران مدرس



آمار بازدید: 817 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image