ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی تبلیغات هدفمند برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی ریاضی

تبلیغات هدفمند برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی ریاضی

به اشتراک گذاری

در این بخش در رابطه با تبلیغات هدفمند برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی ریاضی توضیحاتی ارائه می گردد. اگر می خواهید در زمینه تدریس خصوصی ریاضی فعالیت داشته باشید و با جذب شاگرد در این زمینه درآمد کسب کنید بهتر است به صورت هدفمند تبلیغ کنید. در ادامه در این زمینه توضیحات بیشتری ارائه می گردد.

پیشنهاد ویژه ایران مدرس: تبلیغ تدریس خصوصی ریاضی در ایران مدرس، جذب شاگرد و کسب درآمد بالا از تدریس

تبلیغات هدفمند به این معنی است که در سایت هایی تبلیغات خودتان را ثبت کنید که بازدیدکنندگان این سایت ها دانش اموزان، دانشجویان و به صورت کلی متقاضیان تدریس خصوصی باشند. برای اینکه بتوانید به عنوان یک مدرس ریاضی در زمینه آموزش ریاضی فعالیت داشته باشید علاوه بر همکاری با آموزشگاهها می توانید از روش های مختلفی برای تبلیغ توانایی های خودتان و جذب شاگرد استفاده نمائید. به عنوان مثال می توانید در سایت های عمومی آگهی اینترنتی تبلیغ کنید. یا راهکار دیگری که وجود دارد این است که تراکت چاپ کنید و توزیع نمائید و یا در صفحات پربازدید اینستاگرام تبلیغ بدهید. در تمامی این روش ها آگهی شما توسط افراد زیادی دیده خواهد شد. اما اشکال این نوع تبلیغات این است که افرادی که آگهی شما را می بینند به ندرت پیش می آید که دانشجو یا دانش آموز باشند و بخواهند از کلاس های تدریس خصوصی استفاده نمایند. به همین دلیل، تبلیغ شما توسط افراد زیادی دیده خواهد شد ولی بازدهی زیادی نخواهد داشت. چون این نوع تبلیغ هدفمند نیست و شما جایی تبلیغ نکرده اید که افرادی که متقاضی کلاس های شما هستند بتوانند تبلیغ شما را ببینند.

مطالعه مقاله
چگونه با ثبت تبلیغات تدریس از تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک درآمد خوبی کسب کنیم؟ را هم پیشنهاد می کنیم.

راهکار خوبی که برای جذب شاگرد در زمینه تدریس خصوصی ریاضی و سایر دروس وجود دارد این است که در سایت های تخصصی تبلیغات تدریس خصوصی مانند همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com و یا سایت تخصصی تبلیغات تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com تبلیغ خودتان را ثبت نمائید. ثبت آگهی و تبلیغ در این سایت ها کاملا رایگان است و تنها در صورت تمایل می توانید با پرداخت هزینه مناسب آگهی خودتان را ویژه کنید. آگهی های تدریس ویژه در جایگاه بالاتری نمایش داده شده و بیشتر دیده خواهند شد. به هر حال می توانید با آگهی رایگان هم شروع کنید و یا از همان ابتدای کار در صورت تمایل تبلیغ خودتان را ویژه کنید. برای کسب اطلاعات بشتر در زمینه قیمت و هزینه آگهی ویژه تدریس خصوصی اینجا کلیک نمائید. مزیت ثبت تبلیغ در این سایت های تخصصی این است که اکثر بازدید کنندگان این سایت ها افرادی هستند که با درس و تحصیل در ارتباط می باشند و آگهی تدریس شما در یک محیط کاملا آموزشی قرار می گیرد. در ایران مدرس بیش از 10000 جزوه، سوال امتحانی، تست کنکور، مقالات موفقیت در تحصیل و .... ثبت شده است و آگهی های ویژه تدریس خصوصی علاوه بر صفحه اصلی و بخش تدریس خصوصی در کنار این مطالب آموزشی هم به نسبت دروسی که هر استاد تدریس می کند نمایش داده خواهد شد. البته نکته بسیار مهمی که وجود دارد این است که خودتان هم این روش برای جذب شاگرد را جدی بگیرید و متن آگهی و تبلیغ خودتان را خوب بنویسید.

پیشنهاد می شود مقاله
متن تبلیغاتی برای تدریس، نحوه تبلیغات تدریس خصوصی، آگهی تدریس خصوصی را بخوانید.


وقتی در گوگل عبارت هایی مانند تدریس ریاضی، تدریس خصوصی ریاضی و .... را جستجو می کنید همین سایت ایران مدرس و سایت تدریس ریاضی Tadris-Riazi.com را در صفحه اول نتایج گوگل می توانید مشاهده نمائید. در نتیجه افرادی که متقاضی کلاس ریاضی هستند به سمت تبلیغ شما هدایت خواهند شد. به این دلیل است که گفته می شود تبلیغات اینترنتی در سایت های تخصصی تدریس خصوصی برای جذب شاگرد هدفمند است و دقیقا به هدف خواهد زد. البته باز هم روی نحوه نوشتن متن تبلیغ شما تاکید می کنیم و اگر متن آگهی خوب نوشته نشده باشد از صفحه شما بازدید به عمل می آید ولی تماسی گرفته نمی شود. در ضمن، باید به صورت صد در صدی بر ریاضی مسلط باشید تا وقتی با شما تماس گرفته شد با اعتماد به نفس بالا حرف بزنید و همچنین یکی دو جلسه اول را بسیار عالی تدریس کنید (البته بقیه جلسات را هم خوب درس بدهید ولی یکی دو جلسه اول مهمتر است) تا اعتمادسازی انجام شود. در ایران مدرس تا مرداد 97 بیش از 18400 مدرس و معلم خصوصی ثبت نام کرده اند (مشاهده لیست کامل مدرسین) و در زمینه تدریس خصوصی ریاضی و سایر دروس فعالیت دارند.

برای مشاهده لیست مدرسین ریاضی در ایران مدرس بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 573 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image