ارتباط مستقیم با 30603 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی بهترین سایت تبلیغات و ثبت آگهی تدریس خصوصی ریاضی

بهترین سایت تبلیغات و ثبت آگهی تدریس خصوصی ریاضی

به اشتراک گذاری

اگر در جستجوی بهترین سایت تبلیغات و ثبت آگهی تدریس خصوصی ریاضی هستید و می خواهید با ثبت اگهی و تبلیغ در زمینه اموزش و تدریس خصوصی ریاضی شاگرد جذب نموده و از کار آموزش ریاضی درامد خوبی بدست آورید، در هر صورت، آگهی خودتان را در همین سایت (ایران مدرس) درج نمائید.

ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است و تبلیغ تدریس ریاضی شما را در معرض دید هزاران بازدید کننده و متقاضیان واقعی تدریس خصوصی قرار می دهد. برای مشاهده لیست مدرسین ثبت نامی در ایران مدرس که تا سال 98 بیش از 19000 مدرس است بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی کلیک کنید.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: تبلیغات هدفمند برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی ریاضی

برای مشاهده لیست مدرسینی که در زمینه آموزش و تدریس خصوصی ریاضی در ایران مدرس آگهی ثبت نموده اند بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید. اگر می خواهید آگهی و تبلیغات تدریس ریاضی خودتان را خوب و حتی عالی بنویسید به نحوی که موفق و موثر باشد و بتوانید شاگرد جذب کنید، مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

برای ثبت آگهی و تبلیغات تدریس ریاضی و یا هر درس دیگری در ایران مدرس در بالای همین صفحه بر روی عبارت عضویت در سایت کلیک کنید و پس از ثبت نام و ورود به کنترل پنل، آگهی خودتان را به صورت رایگان درج نمائید. ثبت تبلیغات تدریس در ایران مدرس رایگان است و فقط در صورت تمایل می توانید آگهی خودتان را ویژه کنید و بازدهی آن را افزایش دهید.

دلایل زیر نشان می دهد که سایت ایران مدرس بهترین سایت تبلیغات و ثبت آگهی تدریس خصوصی ریاضی و بهترین سایت برای درج تبلیغ در زمینه آموزش و تدریس است.

1- ایران مدرس پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. بازدید این وب سایت در ایام امتحانات نزدیک به 30000 بازدید در روز می باشد. بنابراین اگر آگهی تدریس خودتان را در این وب سایت ثبت کنید، تبلیغات شما در معرض دید هزاران بازدید کننده قرار گرفته و می توانید شاگرد جذب کنید.

2- در ایران مدرس یک محیط کاملا آموزشی فراهم شده است. تمامی بازدید کنندگان این سایت برای مشاهده مطالب آموزشی، جزوه، سوال، لیست مدرسین و .... از ایران مدرس بازدید می کنند. بنابراین چون این وب سایت به صورت تخصصی در زمینه تبلیغات تدریس و آموزش فعالیت دارد، ثبت آگهی در آن به نسبت سایتهای عمومی تبلیغاتی برای جذب شاگرد موثرتر است.

3- ایران مدرس فقط در زمینه تبلیغات تدریس خصوصی فعالیت دارد. بنابراین آگهی و تبلیغات شما در زمینه تدریس ریاضی و یا هر درس دیگری در بین هزاران آگهی با موضوعات غیر مرتبط گم نخواهد شد. اگر می خواهید در زمینه تدریس ریاضی فعالیت داشته باشید ایران مدرس بهترین گزینه برای شما است.



پیشنهاد می کنیم مقاله بهترین سایت تبلیغ تدریس خصوصی ریاضی با بازدید بالا را هم بخوانید.

4- سایت ایران مدرس از نظر گوگل بهینه است. به این معنی که وقتی کاربران در گوگل عبارتهایی مانند تدریس خصوصی ریاضی، تدریس ریاضی،
تدریس خصوصی هندسه، تدریس خصوصی ریاضی مهندسی، تدریس خصوصی معادلات دیفرانسیل، تدریس خصوصی حسابان و ... را وارد می کنند، سایت ایران مدرس را در صفحه اول نتایج و در جایگاه اول تا سوم خواهند دید.

5- چون ایران مدرس از نظر گوگل بهینه است، متقاضیان تدریس خصوصی ریاضی بر روی آن در نتایج جستجوی گوگل کلیک می کنند و به راحتی به سمت آگهی تدریس شما هدایت می شوند. به این ترتیب با ثبت تبلیغات در ایران مدرس افرادی که متقاضی تدریس خصوصی هستند به راحتی آگهی شما را پیدا خواهند کرد.

6- در سایت ایران مدرس تا سال 98 بیش از 10000 جزوه آموزشی ریاضی، سوال امتحانی، تست کنکور، حل مسائل ریاضی و .... ارائه شده است. در صورتیکه آگهی تدریس خودتان را ویژه کنید (مشاهده نمائید: هزینه ثبت آگهی تدریس ویژه) تبلیغات شما در کنار این مطالب آموزشی هم نمایش داده خواهد شد و بازدید آن باز هم بیشتر می شود.

7- در سایت ایران مدرس ثبت آگهی تدریس رایگان است و به نسبت تبلیغات در روزنامه و چاپ تراکت و .... برای شما بسیار صرفه بالاتری دارد. همین دلیل به تنهایی باعث شده است که ایران مدرس بهترین سایت تبلیغات و ثبت آگهی تدریس خصوصی ریاضی و سایر دروس باشد. در صورت تمایل می توانید آگهی تدریس خودتان را ویژه کنید و در صدر نتایج قرار بگیرید.

8- به آگهی های تدریس ریاضی ثبت شده در ایران مدرس و یا آگهی هایی که برای تدریس سایر دروس ثبت شده است در صفحه اصلی ایران مدرس نگاه کنید و جزئیات آگهی ها را ببینید. آگهی های ویژه تدریس بازدید خیلی بالایی گرفته اند و این نشان دهنده موثر بودن ثبت آگهی تدریس در ایران مدرس است. بعضی از آگهی های تدریس حتی بیش از 60000 بازدید گرفته اند.



مطالعه مقاله بهترین و پربیننده ترین سایت آگهی و تبلیغ تدریس خصوصی ریاضی هم مفید است.

9- در این وب سایت امکان ثبت جزوه به اسم خودتان هم وجود دارد. می توانید در کنترل پنل برای دروس تدریسی خودتان جزوه ثبت کنید و به این ترتیب بازدید صفحه آگهی خودتان را افزایش دهید. در جروه هایی که ثبت می کنید شماره تماس خودتان را هم قرار دهید تا همین جزوات هم در جذب شاگرد برای شما موثر و مفید باشد.

10- ایران مدرس قدیمی ترین و پربازدیدترین و بزرگترین سایت تبلیغات تدریس خصوصی و آموزش است. سایتهای قدیمی تر از نظر گوگل اعتبار بالاتری دارند و به این ترتیب با ثبت تبلیغات در این وب سایت می توانید برای همیشه یک روش تبلیغاتی موثر برای پیدا کردن شاگرد خصوصی داشته باشید. در گوگل عبارت جذب شاگرد خصوصی را سرچ کنید. در صدر نتایج ایران مدرس را نمایش می دهد.

11- تعداد زیادی از مدرسینی که به صورت جدی در زمینه آموزش و تدریس خصوصی فعالیت دارند بارها و بارها آگهی تدریس ویژه خودشان را در سایت ایران مدرس تمدید نموده اند (بعضی از مدرسین بیش از 20 بار تبلیغات تدریس خودشان را تمدید کرده اند). این خود نشان دهنده موثر بودن ثبت تبلیغات تدریس در سایت ایران مدرس است.

12- با ثبت تبلیغات در ایران مدرس آگهی شما در کل تهران و کرج و کل ایران دیده خواهد شد. به این ترتیب به صورت مستقل می توانید شاگرد جذب کنید و بدون پرداخت درصدی از حق التدریس به آموزشگاهها و موسسات تدریس خصوصی درامد بالایی از کار تدریس بدست آورید. ثبت آگهی تدریس در ایران مدرس موثر و پربازده است.



مطالعه نمائید: چرا تدریس خصوصی ریاضی برای یادگیری بهتر ریاضی مفید است؟

با توجه به مطالب ارائه شده، به عنوان جمع بندی می توان گفت ایران مدرس بهترین سایت تبلیغات تدریس ریاضی ایران است و هیچ سایت دیگری را در ایران نمی توانید پیدا کنید که در مجموع ویژگیهایی مشابه سایت ایران مدرس داشته باشد و برای ثبت تبلیغات تدریس خصوصی بتواند با این سایت برابری کند. اگر در کار تدریس ریاضی جدی هستید و می خواهید درآمد بالایی از تدریس ریاضی داشته باشید، فرصت ثبت تبلیغات در ایران مدرس را از دست ندهید. در ایران مدرس با محیط کاملا آموزشی ای که فراهم شده است، تبلیغات تدریس خصوصی مدرسین توسط متقاضیان تدریس خصوصی به خوبی دیده خواهد شد و به راحتی می توانید شاگرد جذب نمائید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1033 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image