ارتباط مستقیم با 30610 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی بهترین و پربیننده ترین سایت آگهی و تبلیغ تدریس خصوصی ریاضی

بهترین و پربیننده ترین سایت آگهی و تبلیغ تدریس خصوصی ریاضی

به اشتراک گذاری

اگر در جستجوی بهترین و پربیننده ترین سایت آگهی و تبلیغ تدریس خصوصی ریاضی هستید، سایت ایران مدرس (همین سایت) بهترین گزینه برای شما است. ایران مدرس ویژگی هایی دارد که باعث می شود برای ثبت تبلیغات تدریس خصوصی ریاضی و سایر دروس بهترین گزینه باشد.



پیشنهاد می کنیم مطالعه کنید: متن تبلیغاتی برای تدریس، نحوه تبلیغات تدریس خصوصی، آگهی تدریس خصوصی

سایت ایران مدرس بازدید بالایی دارد. در حقیقت سایت ایران مدرس پربیننده ترین و بزرگترین سایت تدریس ایران است. علاوه بر تدریس خصوصی ریاضی در سایت ایران مدرس در هر زمینه دیگری می توانید آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی خودتان را ثبت کنید. خصوصا برای ثبت اگهی و تبلیغ تدریس ریاضی ایران مدرس بسیار مفید و موثر است. ایران مدرس برای عبارتهای شامل تدریس خصوصی ریاضی مانند (تدریس ریاضی، تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی هندسه، تدریس خصوصی جبر و احتمال، تدریس خصوصی ریاضیات گسسته، تدریس خصوصی ریاضی مهندسی و .... ) در نتایج جستجوی گوگل در صفحه اول و در صدر نتایج قرار دارد. به این معنی که اگر شما هر کدام از عبارتهای ذکر شده را در گوگل جستجو کنید، سایت ایران مدرس را در صفحه اول نتایج و در جایگاه اول تا سوو خواهید دید. به این ترتیب، متقاضیان تدریس خصوصی ریاضی و آموزش ریاضی در منزل وقتی در گوگل خدمات تدریس خصوصی ریاضی را جستجو می کنند سایت ایران مدرس را در صدر نتایج دیده و به سمت آگهی شما هدایت می شوند. هیچ سایت دیگری در ایران چنین جایگاهی را در گوگل ندارد. بنابراین اگر می خواهید در آموزش ریاضی موفق باشید، فرصت ثبت اگهی و تبلیغات تدریس در پربیننده ترین سایت تبلیغ و آگهی تدریس خصوصی ایران (ایران مدرس) را از دست ندهید. ایران مدرس قدیمی ترین سایت تبلیغات تدریس ایران است و به همین دلیل از نظر گوگل اعتبار بالایی دارد. بسیاری از مدرسینی که در ایران مدرس در زمینه آموزش و تدریس خصوصی ریاضی در ایران مدرس تبلیغات ثبت نموده اند و آگهی خودشان را ویژه کرده اند (ثبت آگهی تدریس ویزه مستلزم پرداخت هزینه است و شما می توانید آگهی تدریس ریاضی خودتان را به صورت رایگان و یا ویژه در ایران مدرس ثبت نمائید) بارها و بارها تبلیغات خودشان را تمدید نموده اند. این خود نشان دهنده موثر بودن تبلیغات تدریس ریاضی در ایران مدرس است.



حتما بخوانید: 20 عامل موثر و کلیدی برای ثبت آگهی تدریس خصوصی پربازده

در سایت ایران مدرس در ایام امتحانات بازدید روزانه سایت نزدیک به 30000 بازدید در روز خواهد بود. در ضمن چون اکثر مطالب ارائه شده در ایران مدرس مطالب آموزشی است، بازدید کننداگان این سایت اکثرا دانش آموز، دانشجو و یا والدین آنها هستند. در نتیجه، اگر تبلیغات تدریس خودتان را در ایران مدرس درج کنید به دلیل بازدید بالای ان و هزاران مطلب آموزشی ارائه شده، تبلیغات شما در معرض دید هزاران بازدید کننده واقعی متقاضی تدریس خصوصی ریاضی و سایر دروس قرار می گیرد. در ایران مدرس علاوه بر موارد گفته شده، بیش از 10000 مطلب آموزشی، سوال امتحانی، جزوه آموزشی و جزوات کنکوری، تست کنکور، حل تمرین و مسئله و .... ارائه شده است. در صورتیکه آگهی تدریس خودتان را ویزه کنید، علاوه بر صفحه اصلی سایت و بخش تدریس خصوصی آگهی تدریس شما در کنار این مطالب آموزشی هم نمایش داده خواهد شد. در نتیجه وقتی دانش آموزان و دانشجویان برای دانلود سوال امتحانی ریاضی (به عنوان مثال) وارد سایت ایران مدرس می شوند تبلیغات شما را هم خواهند دید. به این ترتیب احتمال جذب شاگرد مدرسین ریاضی باز هم افزایش خواهد یافت. اگر در زمینه آموزش ریاضی کنکور فعالیت دارید و یا می خواهید در کنار فعالیت در زمینه آموزش ریاضی متوسطه و دانشگاه در زمینه ریاضی کنکور هم فعالیت کنید، باز هم سایت ایران مدرس بهترین گزینه برای ثبت تبلیغات تدریس شما است. چون علاوه بر اینکه با جستجوی عبارت "تدریس خصوصی ریاضی کنکور" در گوگل ایران مدرس را در صدر نتایج خواهید دید، در خود سایت ایران مدرس یک بخش تخصصی برای مطالب کنکوری ارائه شده است (بر روی عبارت سایت کنکور ایران مدرس کلیک کنید) و آگهی های تدریس ریاضی کنکور که ویژه شده اند در این بخش هم نمایش داده خواهد شد. برای مشاهده لیست مدرسینی که در ایران مدرس آگهی تدریس ریاضی (رایگان و ویژه ) ثبت نموده اند بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی ریاضی و برای مشاهده جزوات آموزشی، تست کنکور، سوال امتحانی، حل تمرینات و مسائل کتاب درسی ریاضی و .... بر روی دانلود جزوه و سوال ریاضی کلیک کنید.



مطالعه مقاله بهترین سایت های تبلیغات تدریس خصوصی ریاضی ایران هم مفید است.

اگر می خواهید از تدریس ریاضی درامد بالایی بدست آورید و قصد دارید در بهترین و پربیننده ترین سایت آگهی و تبلیغ تدریس خصوصی ریاضی ایران تبلیغات خودتان را ثبت کنید، فرصت درج اگهی در ایران مدرس را از دست ندهید. در بالای همین صفحه بر روی عبارت عضویت در سایت کلیک کنید. ایران مدرس پربازدیدترین و قدیمی ترین سایت تبلیغات تدریس خصوصی ایران است و با ارائه محیط کاملا اموزشی بهترین جایگاه را برای ثبت تبلیغات مدرسین ریاضی و سایر دروس فراهم کرده است.


آمار بازدید: 849 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image